Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:24:37
Ik stop met deze discussie. Ik weet wat ik zelf met die reactie bedoel, en hoe ik het bedoel. Dan kan je het verkeerd interperteren, maar als je daarna nog steeds dwars gaat doen en de wijsneus uit gaat hangen ben ik er klaar mee

Je schrijft dat je als Alonso-fan hoopt op een straf voor Red Bull. Wat begrijp ik daar verkeerd aan? Kom nou, dit is Nederlands voor beginners hoor. Weinig ruimte voor interpretatie. Want je weet geen eens of Red Bull zich schuldig heeft gemaakt aan het overtreden van het technisch reglement, waarom zou je dan, als Alonso-fan, hopen op een straf. Wat een bullshit dit! Had dan geschreven dat je hoopt dat het recht zal zegevieren. Dat is heel wat anders dan als Alonso-fan hopen dat de directe concurentie bestraft wordt.

Wizard

Moedige praat van McLaren. Button kan nog wel eens de verrassing van Hockenheim worden.

SanderD

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:31:20
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:24:37
Ik stop met deze discussie. Ik weet wat ik zelf met die reactie bedoel, en hoe ik het bedoel. Dan kan je het verkeerd interperteren, maar als je daarna nog steeds dwars gaat doen en de wijsneus uit gaat hangen ben ik er klaar mee

Je schrijft dat je als Alonso-fan hoopt op een straf voor Red Bull. Wat begrijp ik daar verkeerd aan? Kom nou, dit is Nederlands voor beginners hoor. Weinig ruimte voor interpretatie. Want je weet geen eens of Red Bull zich schuldig heeft gemaakt aan het overtreden van het technisch reglement, waarom zou je dan, als Alonso-fan, hopen op een straf. Wat een bullshit dit! Had dan geschreven dat je hoopt dat het recht zal zegevieren. Dat is heel wat anders dan als Alonso-fan hopen dat de directe concurentie bestraft wordt.

Ik heb daarna naar mijn mening voldoende uitleg gegeven. Als je dan nog niet weet wat ik bedoel houd het voor mij op

SanderD

Als ik eerlijk mag zijn vind ik het tot nu toe een saaie race. Tot nu toe mooi voor Alonso, maar niet spannend

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:34:05
Ik heb daarna naar mijn mening voldoende uitleg gegeven. Als je dan nog niet weet wat ik bedoel houd het voor mij op

Je hebt er inderdaad een sierlijke twist aan gegeven. ;) Maar goed, het zij zo. Wat een saaie race zeg!

SanderD


Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:24:37
Ik stop met deze discussie. Ik weet wat ik zelf met die reactie bedoel, en hoe ik het bedoel. Dan kan je het verkeerd interperteren, maar als je daarna nog steeds dwars gaat doen en de wijsneus uit gaat hangen ben ik er klaar mee


We snappen nu wel wat je bedoeld, maar je kunt niet van anderen die je niet eens kent verlangen dat zij jou 'correct interpreteren'...Zelfs je vader of broer zal jou ooit eens verkeerd interpreteren. Dat kun je ondervangen door je woorden wat zorgvuldiger uit te kiezen of met een goede uitleg te komen.


Voorlopig rijdt je idool nog op P1, maar voor de rest is het een mega-saaie race. Al tracht Vettel stukje bij beetje dichterbij te kruipen..

Wizard

RTL7 gaat er op een lekker moment uit. Wat een timing. De race maar afkijken op RTL-D. ;) Wat mis ik BBC.

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:40:01
Vettel loopt in

Button ook. En de slechtste stint van Ferrari, op de zachtere band, moet nog komen.

Wizard


SanderD

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:44:00
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:40:01
Vettel loopt in

Button ook. En de slechtste stint van Ferrari, op de zachtere band, moet nog komen.

Volgens mij startte hij op soft

SanderD


Franky R.

Button loopt in op Vettel EN Alonso??!


En Hamilton zet hij op een ronde...Wat is dat toch met die McLarens? Hamilton had al een klote start [ Webber startte achter hem, maar reed voor hem in bocht 1]...En zie Button gaat helemaal cresendo...


HAM heeft ook opeens snelheid. Pakt Vettel terug, die meteen gaat zitten zwaaien...LOL!

Franky R.

Als ik mijn alu-hoedje op zou zetten, dan zou ik zeggen dat Button en Hamilton van auto gewisseld zijn... :P




Wizard

Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:49:51
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:44:00
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:40:01
Vettel loopt in

Button ook. En de slechtste stint van Ferrari, op de zachtere band, moet nog komen.

Volgens mij startte hij op soft

Dan is Alonso dus in het nadeel dadelijk. Ik voel een overwinning van Button aankomen.