Banaan van de race, Silverstone?

Gestart door Enzo, 08 juli 2012 - 16:47:33

« vorige - volgende »

Wie was de banaan in Silverstone?

Maldonado
Kobayashi
Button
Rosberg
Perez

Danny91

Maldonado, ik snap die vent gewoon niet! Is echt een gek op de weg, en het eindigt telkens weer verkeerd bij hem! Ofwel overdreven hard verdedigen en iemand rammen die je al gepasseerd is, ofwel overdreven hard proberen iemand in te halen met hetzelfde resultaat + de fout altijd bij iemand anders leggen, echt een afschuwelijke vent!  >:(

Edwin90

Kobayashi.

Maldonado verloor de wagen tijdens zijn 'inhaalactie' als hij het niet probeert met zo'n gat noemen we hem waarschijnlijk ook een pannenkoek.
Neemt niet weg dat ik het ook geen prettige coureur vindt met name n.a.v Spa vorig jaar en Monaco dit jaar.

0634

Klopt ook wel Edwin, zo erg was dit ook niet. Maar ja, als je wekelijks bij incidenten betrokken bent kan je niet alleen maar gooien op: 'that's racing.'

T.Nuvolari

Kobayashi no doubt!

Maldonado valt in mijn ogen weinig te verwijten, race incident.

Citaat van: Jeroen op 09 juli 2012 - 12:40:31
Klopt ook wel Edwin, zo erg was dit ook niet. Maar ja, als je wekelijks bij incidenten betrokken bent kan je niet alleen maar gooien op: 'that's racing.'

Soms niet, soms wel.

'that's life'  ;)

Wizard

Maldonado: dit is geen racen meer! Wat een mafketel zeg. Kobayashi was gewoon wat ongelukkig. Leermomentje. ;)

Wizard

Citaat van: Edwin90 op 09 juli 2012 - 09:32:59
Kobayashi.

Maldonado verloor de wagen tijdens zijn 'inhaalactie' als hij het niet probeert met zo'n gat noemen we hem waarschijnlijk ook een pannenkoek.
Neemt niet weg dat ik het ook geen prettige coureur vindt met name n.a.v Spa vorig jaar en Monaco dit jaar.

Mwa, racen is ook het beheersen van je auto in gevechten. Maldonado heeft nogal de neiging om tijdens dat racen door te schieten en neemt anderen daar in mee.

Wizard

Citaat van: M@rc op 09 juli 2012 - 12:49:50
Kobayashi no doubt!

Maldonado valt in mijn ogen weinig te verwijten, race incident.

En Kobayashi doet het extra? Dat is geen incident?

Fabian

Kobayashi geeft in ieder geval nog toe dat hij fout zit, maar Maldonado probeert altijd de schuld van zichzelf af te schuiven. Vandaar dat ik alsnog voor Pastor ga stemmen!

T.Nuvolari

Citaat van: Wizard op 09 juli 2012 - 13:25:47
Citaat van: M@rc op 09 juli 2012 - 12:49:50
Kobayashi no doubt!

Maldonado valt in mijn ogen weinig te verwijten, race incident.

En Kobayashi doet het extra? Dat is geen incident?

Last hebben van onderstuur tijdens het verdedigen van je positie op de baan en je halve pitcrew omverrijden bij 60km/h? Hmm, wat zou ik nu kiezen?

Wizard

Nou, het was niet simpelweg onderstuur. Zo kun je ieder incident wel wegwuiven. Maldonado probeert zijn lijn te verdedigen maar zit 'te ver' aan de binnenkant waardoor je auto naar buiten loopt. Maldonado had daar gewoon snelheid moeten inboeten om dit te voorkomen maar nam het risico, deed dit niet, kreeg daardoor onderstuur en raakt Perez. Hij neemt daar gewoon teveel snelheid mee om zo te proberen zijn positie te verdedigen. Gewoon zijn schuld hoor. Kan er niks anders van maken.

Kootje

Citaat van: Wizard op 09 juli 2012 - 15:37:23
Nou, het was niet simpelweg onderstuur. Zo kun je ieder incident wel wegwuiven. Maldonado probeert zijn lijn te verdedigen maar zit 'te ver' aan de binnenkant waardoor je auto naar buiten loopt. Maldonado had daar gewoon snelheid moeten inboeten om dit te voorkomen maar nam het risico, deed dit niet, kreeg daardoor onderstuur en raakt Perez. Hij neemt daar gewoon teveel snelheid mee om zo te proberen zijn positie te verdedigen. Gewoon zijn schuld hoor. Kan er niks anders van maken.

:o :o :o

Ik snap jou niet meer.  ??? :-\

0634

Nou, volgens mij heeft Wizard gelijk hoor. Perez liet echt voldoende ruimte, maar Maldonado had teveel snelheid op koude banden...

Kootje

Citaat van: Jeroen op 09 juli 2012 - 17:38:11
Nou, volgens mij heeft Wizard gelijk hoor. Perez liet echt voldoende ruimte, maar Maldonado had teveel snelheid op koude banden...

Ik zeg ook niet dat Wizzard geen gelijk heeft, maar 2 weken geleden nog ging Pastor zwaarder in de fout en was het slechts 'n race-incident waarbij het aanwijzen van 'n schuldige niet noodzakelijk was.
Nu is het imo nog eerder 'n gewoon race-incident dan toen, en nu is het ineens wél nodig 'n schuldige aan te wijzen. ::)

Wizard

Wizard. Één Z. :D En ja, dit schaar ik niet onder de noemer 'race-incident'. Perez kan er tenslotte niks aan doen.

Wizard

Citaat van: Kootje op 09 juli 2012 - 16:10:50
Citaat van: Wizard op 09 juli 2012 - 15:37:23
Nou, het was niet simpelweg onderstuur. Zo kun je ieder incident wel wegwuiven. Maldonado probeert zijn lijn te verdedigen maar zit 'te ver' aan de binnenkant waardoor je auto naar buiten loopt. Maldonado had daar gewoon snelheid moeten inboeten om dit te voorkomen maar nam het risico, deed dit niet, kreeg daardoor onderstuur en raakt Perez. Hij neemt daar gewoon teveel snelheid mee om zo te proberen zijn positie te verdedigen. Gewoon zijn schuld hoor. Kan er niks anders van maken.

:o :o :o

Ik snap jou niet meer.  ??? :-\

Ik scheer niet ieder incident over 1 kam. Maldonado verliest de controle over z'n bolide en raakt Perez. Dan kun je makkelijk wijzen. Perez kan hier niks aan doen. Wat anders dan eerder gebeurde met Hamilton. Daar is Hamilton minstens evenveel schuld aan als Maldonado. Twee die strijden om 1 en elkaar geen ruimte bieden. Héél wat anders.