Round 9: The British Grand Prix, Silverstone

Gestart door Enzo, 04 juli 2012 - 23:12:45

« vorige - volgende »

Edwin90

Harde band testen schiet zo niet op inderdaad.

De 130R is inderdaad in 2003 al verminkt na de crash van McNish in 2002. De Casio Triangle is toen ook verlegd.

Gerard

Knap hoor, Hoe Romain zich dit jaar minifesteert!!  8)
Ik las trouwens op twitter (Gary Paffet) dat het vanochtend al een ramp was om bij het circuit te komen  :-[
Zal leuk worden Zondag met de race.....
Ik dacht dat de infrastructuur naar het circuit beter was geworden, maar als ik het zo begrijp is het nog een drama...  :-\

Fabian

Citaat van: Gerard op 06 juli 2012 - 14:58:18
Ik las trouwens op twitter (Gary Paffet) dat het vanochtend al een ramp was om bij het circuit te komen  :-[
Zal leuk worden Zondag met de race.....
Ik dacht dat de infrastructuur naar het circuit beter was geworden, maar als ik het zo begrijp is het nog een drama...  :-\
Ik las hetzelfde bij Allard Kalff. Hij schijnt 45 minuten gedaan te hebben over de laatste kilometer.

Fabian

Grosjean doet het overigens inderdaad erg goed. Maakt het Raikkonen zeer lastig en dat ik voorafgaande aan het seizoen niet verwacht. Nu maar hopen dat ie die lijn vast kan houden en voorin mee kan blijven doen. Zoals Boullier al zei is Lotus een dark horse, maar dat geldt in grote maten voor Grosjean.

Jozef

Citaat van: Fabian van Tiel op 06 juli 2012 - 15:28:06
Citaat van: Gerard op 06 juli 2012 - 14:58:18
Ik las trouwens op twitter (Gary Paffet) dat het vanochtend al een ramp was om bij het circuit te komen  :-[
Zal leuk worden Zondag met de race.....
Ik dacht dat de infrastructuur naar het circuit beter was geworden, maar als ik het zo begrijp is het nog een drama...  :-\
Ik las hetzelfde bij Allard Kalff. Hij schijnt 45 minuten gedaan te hebben over de laatste kilometer.

Ik ben wel vaker bij Silverstone geweest en het probleem is dat het circuit nogal in the middle of nowhere ligt. Silverstone is een dorpje van niks en volgens mij is het 15-20 minuten rijden vanaf de snelweg. De toegangswegen zijn dus inderdaad niet echt ideaal (wel al 2 jaar geleden dat ik er was, weet niet wat er ondertussen veranderd is).

Fabian

Die Jules Bianchi heeft vandaag ook veel plezier gehad van zijn vrijdag. Mocht in VT1 instappen in de Force India maar heeft maar één rondje gereden en geen tijd gezet.

rafael25

Hamilton  naar snelste tijd op drijfnat Silverstone

Jozef

De snelste sectoren van Hamilton opgeteld zijn een seconde sneller dan zijn tijd, maar hij kreeg op het einde nooit een heel rondje vrije baan om een snelle ronde neer te zetten.


SDG


KVDracer

Citaat van: Gerard op 07 juli 2012 - 00:03:29
http://www.f1.nl/news/7144/bericht-organisatie-britse-gp-aan-fans-kom-zaterdag-niet/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Lekker dan......

Ik denk dat ze dat een jaar of 10 geleden ook al eens gedaan hebben, wat niet echt op appreciatie kon komen van Ecclestone. Als dit waar is, dan denk ik dat Ecclestone nog wel eens zou kunnen dreigen met Silverstone van het circiut te halen. Want eigenlijk kan dit ook niet. Ze hebben na die editie aanpassingen gedaan aan de toegangswegen en parkings om het in de toekomst te vermijden en nu is het terug zo. Als je zo'n race wilt organiseren moet je zien dat het detig kjan verlopen. Maar ik weet ook wel dat dit zich niet enkel in Engeland voordoet, maar evengoed in België als in andere landen.


SanderD


Enzo

En nu gaat het regenen... ;D
Gaat een rommeltje worden straks in de quali.

Fabian

Citaat van: Enzo op 07 juli 2012 - 12:10:38
En nu gaat het regenen... ;D
Gaat een rommeltje worden straks in de quali.
Ik vind het wel leuk. Kijken wie er straks voor een verrassing kunnen zorgen.