Round 9: The British Grand Prix, Silverstone

Gestart door Enzo, 04 juli 2012 - 23:12:45

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Gerard op 05 juli 2012 - 15:05:58
Anyway...
Volgens mij ligt het " oude deel van het circuit er ook nog, en wordt het nog wel gebruikt voor nationale races, maar zeker weten doe ik het niet...
Ik dacht precies hetzelfde Gerard. Ik mag hopen dat ze dat oude gedeelte niet weggehaald hebben want dat zou bijna heiligschennis zijn... :P


Fabian

Citaat van: sanderalonso op 05 juli 2012 - 18:42:26
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/alonso-de-auto-verbeteren-is-onze-prioriteit/

Alonso heeft er vertrouwen in. Ik dus ook
Ik hoop voor Alonso dat het dit keer niet gaan regenen. Kan me nog een race herinneren dat beide Ferrari coureurs meer naast de baan te zien waren dan op de baan...

SanderD

Citaat van: Fabian van Tiel op 05 juli 2012 - 19:22:57
Citaat van: sanderalonso op 05 juli 2012 - 18:42:26
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/alonso-de-auto-verbeteren-is-onze-prioriteit/

Alonso heeft er vertrouwen in. Ik dus ook
Ik hoop voor Alonso dat het dit keer niet gaan regenen. Kan me nog een race herinneren dat beide Ferrari coureurs meer naast de baan te zien waren dan op de baan...

Dat was met Raikkonen he, in 2008 reed Fernando nog niet bij Ferrari.  ;)
Volgens mij was het ook alleen Massa, van Raikkonen kan ik het me iig niet herinneren

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 05 juli 2012 - 19:34:06
Citaat van: Fabian van Tiel op 05 juli 2012 - 19:22:57
Citaat van: sanderalonso op 05 juli 2012 - 18:42:26
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/alonso-de-auto-verbeteren-is-onze-prioriteit/

Alonso heeft er vertrouwen in. Ik dus ook
Ik hoop voor Alonso dat het dit keer niet gaan regenen. Kan me nog een race herinneren dat beide Ferrari coureurs meer naast de baan te zien waren dan op de baan...

Dat was met Raikkonen he, in 2008 reed Fernando nog niet bij Ferrari.  ;)
Volgens mij was het ook alleen Massa, van Raikkonen kan ik het me iig niet herinneren
Klopt. Toen zat Fernando niet bij Ferrari, maar ik hoop dat die Italianen het dit keer beter voor elkaar hebben in de Engelse regen!

Gerard

Inderdaad Franky: ik voorspel dat ze binnenkort de 130R aan gaan pakken....

robbert

en dan hebben we het nog niet over de snelheid van de ferrari. Als ze in de kwalificaties weer maar de 11de plek halen, dan vrees ik dat ze nu weer niet zoveel geluk zullen hebben om te winnen. Dus die wagen zal hopelijk nog verbeterd zijn

SanderD

Citaat van: robbert op 05 juli 2012 - 21:02:16
en dan hebben we het nog niet over de snelheid van de ferrari. Als ze in de kwalificaties weer maar de 11de plek halen, dan vrees ik dat ze nu weer niet zoveel geluk zullen hebben om te winnen. Dus die wagen zal hopelijk nog verbeterd zijn

Zonder dat geluk was hij ook op het podium gekomen hoor. De race-pace was gewoon goed. Hij zou volgens jullie (als de verhoudingen gelijk zijn) zelfs een hoger resultaat moeten hebben, aangezien Valencia een stratencircuit is en Silverstone niet.


Enzo

Gingen ze niet de hardere band testen dit weekend? Volgens mij in FP1...

Fabian

Citaat van: Enzo op 05 juli 2012 - 22:16:45
Gingen ze niet de hardere band testen dit weekend? Volgens mij in FP1...
Die banden worden dit weekend getest inderdaad.

Enzo


rafael25

VT1: Romain Grosjean zwemt naar snelste tijd


Franky R.

Citaat van: Gerard op 05 juli 2012 - 20:05:16
Inderdaad Franky: ik voorspel dat ze binnenkort de 130R aan gaan pakken....


130R hebben ze al met hun [Tilke-] fikken verpest! Ik dacht in 2007 of zo....I.i.g. kan ik het mij herinneren dat Tom Coronel ooit zei dat 130R minder scherp was dat eerst.


Grosjean netjes. Die jongen maakt grote stappen...

SDG

Citaat van: rafael25 op 06 juli 2012 - 13:00:27
VT1: Romain Grosjean zwemt naar snelste tijd

Zo zag het er inderdaad uit, ja...