Naar welke race ga jij?

Gestart door SanderD, 30 juni 2012 - 13:10:02

« vorige - volgende »

SanderD

Citaat van: Kootje op 13 juli 2012 - 05:55:04
Citaat van: sanderalonso op 12 juli 2012 - 21:51:55
Voor de mensen die naar Spa gaan ; Waar zitten jullie tijdens de race? Ik ga waarschijnlijk bij de busstop zitten. Altijd kans op een crash en inhaalactie's. Of zijn er betere plekken voor de race? Ik ben het hele circuit over geweest, dus voor mij is niks onbekend.

Les Combes is ook altijd leuk om diezelfde redenen.

Maar zit je dan niet met het hek? Ik ben er langs gelopen, maar ik heb je hebt daar volgens mij geen heuvel zoals bij de busstop

Kootje

Daar zit je idd mee.  :(
Maar toch ..... als je inhaalacties en crashes wilt zien is dat naast de busstop "the place to be".
Zeker nu de DRS zone daar ligt.

Niels_

Citaat van: sanderalonso op 12 juli 2012 - 21:51:55
Voor de mensen die naar Spa gaan ; Waar zitten jullie tijdens de race? Ik ga waarschijnlijk bij de busstop zitten. Altijd kans op een crash en inhaalactie's. Of zijn er betere plekken voor de race? Ik ben het hele circuit over geweest, dus voor mij is niks onbekend.
Op vrijdag loop ik meestal wat rond op verschillende plaatsen, heb je overal goed zicht. Zaterdag meestal bij het scherm in Bruxelles, omdat de wagens daar dichtbij komen. Zondag zit ik normaal in Pouhon, omdat je daar goed zicht hebt op het grote scherm en je daar altijd veel sfeer hebt met het enorme aantal mensen op die berg.

SanderD

Citaat van: Ńiels op 13 juli 2012 - 16:26:37
Citaat van: sanderalonso op 12 juli 2012 - 21:51:55
Voor de mensen die naar Spa gaan ; Waar zitten jullie tijdens de race? Ik ga waarschijnlijk bij de busstop zitten. Altijd kans op een crash en inhaalactie's. Of zijn er betere plekken voor de race? Ik ben het hele circuit over geweest, dus voor mij is niks onbekend.
Op vrijdag loop ik meestal wat rond op verschillende plaatsen, heb je overal goed zicht. Zaterdag meestal bij het scherm in Bruxelles, omdat de wagens daar dichtbij komen. Zondag zit ik normaal in Pouhon, omdat je daar goed zicht hebt op het grote scherm en je daar altijd veel sfeer hebt met het enorme aantal mensen op die berg.

Vrijdag en Zaterdag loop ik ook altijd rond, al moet je al wel een uur voor de qualificatie op je plek zijn, anders kan je een mooi plekje vergeten.

Hoe laat moet je op zondag bij de Pouhon zijn voor een goed plekje? Ik ben er al 2 keer geweest (vrije training en qualificatie), en het is inderdaad een mooi plekje. Maar heb je er ook een beetje inhaalactie's, of rijden de auto's er elk rondje gewoon als een treintje doorheen?

Niels_

Inhaalacties heb je er normaal gezien niet, maar je ziet de auto's goed afkomen en hebt er een goed zicht op. Dit in combinatie met het scherm dat er staat vind ik het toch een mooie plaats om te zitten.

Welk uur je er moet zijn is moeilijk te zeggen. Als je midden in het pak wil zitten moet je niet echt zo vroeg zijn. Als je bovenaan wil zitten met je eigen stoeltje, mag je om 7u smorgens aan de poort gaan aanschuiven om op de eerste rij te zitten. :P

SanderD

Citaat van: Ńiels op 13 juli 2012 - 17:09:42
Inhaalacties heb je er normaal gezien niet, maar je ziet de auto's goed afkomen en hebt er een goed zicht op. Dit in combinatie met het scherm dat er staat vind ik het toch een mooie plaats om te zitten.

Welk uur je er moet zijn is moeilijk te zeggen. Als je midden in het pak wil zitten moet je niet echt zo vroeg zijn. Als je bovenaan wil zitten met je eigen stoeltje, mag je om 7u smorgens aan de poort gaan aanschuiven om op de eerste rij te zitten. :P

Stoeltje wordt het niet voor mij, ik zit gewoon altijd op de heuvel. Kleed meenemen voor het geval als het regent.

KimiFan

Citaat van: sanderalonso op 12 juli 2012 - 10:43:03
Ik ben ook nog nooit naar Duitsland geweest. Iig veel plezier gewenst!

bedankt! :)

KimiFan

Citaat van: Wizard op 12 juli 2012 - 11:59:36
Citaat van: KimiFan op 12 juli 2012 - 00:45:46
Hey mensen, ik ga volgende week naar de GP van Duitsland. Is iemand er al een keer geweest en heeft diegene ook tips of adviezen? :)

In de zin van? Hotels, omgeving, aanrijroute, parkeren, roept u maar!! De omgeving ken ik als de binnenkant van mijn broekzak maar heb er nog geen race bezocht. Althans, geen F1.

Ik hebeen hotelletje geboek 20km ten westen van t circuit in het dorpje Dudenhofen, maar ik ben daar, en in Hockenheim niet zo bekend dus zou graag willen weten wat er in de omgeving te doen is.  :)

SanderD

Citaat van: KimiFan op 13 juli 2012 - 17:50:28
Citaat van: Wizard op 12 juli 2012 - 11:59:36
Citaat van: KimiFan op 12 juli 2012 - 00:45:46
Hey mensen, ik ga volgende week naar de GP van Duitsland. Is iemand er al een keer geweest en heeft diegene ook tips of adviezen? :)

In de zin van? Hotels, omgeving, aanrijroute, parkeren, roept u maar!! De omgeving ken ik als de binnenkant van mijn broekzak maar heb er nog geen race bezocht. Althans, geen F1.

Ik hebeen hotelletje geboek 20km ten westen van t circuit in het dorpje Dudenhofen, maar ik ben daar, en in Hockenheim niet zo bekend dus zou graag willen weten wat er in de omgeving te doen is.  :)

Je gaat me toch niet vertellen dat je niet de hele dag op het circuit bent he?  :P

Niels_

Citaat van: sanderalonso op 13 juli 2012 - 17:13:44
Citaat van: Ńiels op 13 juli 2012 - 17:09:42
Inhaalacties heb je er normaal gezien niet, maar je ziet de auto's goed afkomen en hebt er een goed zicht op. Dit in combinatie met het scherm dat er staat vind ik het toch een mooie plaats om te zitten.

Welk uur je er moet zijn is moeilijk te zeggen. Als je midden in het pak wil zitten moet je niet echt zo vroeg zijn. Als je bovenaan wil zitten met je eigen stoeltje, mag je om 7u smorgens aan de poort gaan aanschuiven om op de eerste rij te zitten. :P

Stoeltje wordt het niet voor mij, ik zit gewoon altijd op de heuvel. Kleed meenemen voor het geval als het regent.
Mwa, dan hoef je niet per se daar staan aan te schuiven tot de poort open gaat. In principe zou je ook om 5 voor 2 een plaats kunnen zoeken, maar of je dan comfortabel zit op die heuvel... :P

Vanaf 9u is er ook altijd wel animo op de baan, dus in principe verveel je je ook niet echt in afwachting van de F1.

Wizard

Waarschijnlijk Spa. Morgen krijg ik te horen welke kaarten beschikbaar zijn gesteld. Indien de plaatsen goed zijn, ben ik voorzien van een ticket. :D

SanderD

Citaat van: Ńiels op 13 juli 2012 - 23:56:39
Citaat van: sanderalonso op 13 juli 2012 - 17:13:44
Citaat van: Ńiels op 13 juli 2012 - 17:09:42
Inhaalacties heb je er normaal gezien niet, maar je ziet de auto's goed afkomen en hebt er een goed zicht op. Dit in combinatie met het scherm dat er staat vind ik het toch een mooie plaats om te zitten.

Welk uur je er moet zijn is moeilijk te zeggen. Als je midden in het pak wil zitten moet je niet echt zo vroeg zijn. Als je bovenaan wil zitten met je eigen stoeltje, mag je om 7u smorgens aan de poort gaan aanschuiven om op de eerste rij te zitten. :P

Stoeltje wordt het niet voor mij, ik zit gewoon altijd op de heuvel. Kleed meenemen voor het geval als het regent.
Mwa, dan hoef je niet per se daar staan aan te schuiven tot de poort open gaat. In principe zou je ook om 5 voor 2 een plaats kunnen zoeken, maar of je dan comfortabel zit op die heuvel... :P

Vanaf 9u is er ook altijd wel animo op de baan, dus in principe verveel je je ook niet echt in afwachting van de F1.

Haha, maar 5 voor 2 is voor mij een te groot risico. Het voorprogramma is (zoals je schrijft) ook leuk. Alleen bij de busstop moet je toch altijd wel vroeg zijn, omdat er ook bomen op de heuvel staan. En als je dan de laat bent, kan je een beetje tussen de bomen heenkijken en that's it ;)

SanderD

Morgen kaarten kopen, en hopelijk ook mijn iPhone bestellen.

SanderD

Zo, vandaag de tickets besteld, het aftellen kan beginnen :d

KimiFan

Citaat van: sanderalonso op 13 juli 2012 - 17:53:37
Citaat van: KimiFan op 13 juli 2012 - 17:50:28
Citaat van: Wizard op 12 juli 2012 - 11:59:36
Citaat van: KimiFan op 12 juli 2012 - 00:45:46
Hey mensen, ik ga volgende week naar de GP van Duitsland. Is iemand er al een keer geweest en heeft diegene ook tips of adviezen? :)

In de zin van? Hotels, omgeving, aanrijroute, parkeren, roept u maar!! De omgeving ken ik als de binnenkant van mijn broekzak maar heb er nog geen race bezocht. Althans, geen F1.

Ik hebeen hotelletje geboek 20km ten westen van t circuit in het dorpje Dudenhofen, maar ik ben daar, en in Hockenheim niet zo bekend dus zou graag willen weten wat er in de omgeving te doen is.  :)

Je gaat me toch niet vertellen dat je niet de hele dag op het circuit bent he?  :P

Vertel me dan wat er allemaal te doen is bij t circuit! :)