Montreal: Cijfer van de race

Gestart door 0634, 10 juni 2012 - 21:39:11

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
1 (5.3%)
8
3 (15.8%)
7
6 (31.6%)
6
6 (31.6%)
5
2 (10.5%)
4
1 (5.3%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

0634


TheIceman

Weinig actie, behalve op dat ene lange rechte stuk... 6.

Wizard

Nou ja, niet vergeten dat we strijd om P1 hebben gehad. Ik zeg zes-half, afgerond: 7.

Kootje

Ik geef ook 'n 6je.

Zeer matige race zonder enige actie.
De DRS zone was, ondanks dat hij ingekort was, nog steeds te lang en ligt imo sowieso op de verkeerde plek.
Inhalen is daar ook mogelijk zonder DRS.

Enige lichtpuntje: Hamilton als winnaar.

KVDracer

Ik geef een 8, was mss wel een saai middenstuk, maarik heb al saaiere races gezien. Nu was er nog spanning voor de koppositie en de verschillende strategies. Alleen de DRS zone was weer veel te lang. Deze moeten ze volgend jaar een stuk inkorten, zodanig dat de eerste rijder een kans heeft om zich te verdedigen, wat nu zeker niet het geval is.

Figge

Ik vind Canada al jaren de mooiste race van t jaar... Een 8.. uiteindelijk actie tot een onverwacht einde.
Eindelijk ook competitie tussen de titelkandidaten... hehe...

Zit de persconferentie te kijken... Heeft Lewis soms zijn tanden laten bleken ofzo  8)

SanderD


0634

Een 9? Geeft er iemand een 9 voor deze optocht?

Franky R.

Eerlijk is eerlijk, ik had meer spanning verwacht omdat het zo dicht bij elkaar leek te zitten. Eigenlijk een 6 maar 1 puntje extra wegens de overwinning van Lewis en de zevende winnaar van het seizoen.
;)

_Makke_


Figge

Citaat van: Jeroen op 10 juni 2012 - 22:05:24
Een 9? Geeft er iemand een 9 voor deze optocht?

Dat kan toch... Je zult maar voor Grojean of Perez zijn...

Kootje

Citaat van: Mark F1gge op 10 juni 2012 - 22:19:00
Citaat van: Jeroen op 10 juni 2012 - 22:05:24
Een 9? Geeft er iemand een 9 voor deze optocht?

Dat kan toch... Je zult maar voor Grojean of Perez zijn...

Maar dat maakt het nog geen mooie race. ::)

Gerard

Citaat van: Kootje op 10 juni 2012 - 21:46:04
Ik geef ook 'n 6je.

Zeer matige race zonder enige actie.
De DRS zone was, ondanks dat hij ingekort was, nog steeds te lang en ligt imo sowieso op de verkeerde plek.
Inhalen is daar ook mogelijk zonder DRS.

Enige lichtpuntje: Hamilton als winnaar.
helemaal mee eens en daarmee is ook alles gezegd... oh ja.. een 6je

KVDracer

Er werd een 6 gegeven voor de race in Monaco, wat een heel saaie optocht was en waar de spanning was dat de eerste vier in de laatste vier ronden binnen de 2s hingen. Maar ze konden geen enkele inhaalmaneuver doen. Nu, in Canada, waar Hamilton toch wel voor wat actie heeft gezorgd, dankzij de banden en KERS, maar dit was ook in Monaco aanwezig, vinden sommigen nog dat dit maar een 6 waard is. Ik denk dat we wat verwend geweest zijn dit jaar.

Kootje

Citaat van: KVDracer op 10 juni 2012 - 22:40:04
Er werd een 6 gegeven voor de race in Monaco, wat een heel saaie optocht was en waar de spanning was dat de eerste vier in de laatste vier ronden binnen de 2s hingen. Maar ze konden geen enkele inhaalmaneuver doen. Nu, in Canada, waar Hamilton toch wel voor wat actie heeft gezorgd, dankzij de banden en KERS, maar dit was ook in Monaco aanwezig, vinden sommigen nog dat dit maar een 6 waard is. Ik denk dat we wat verwend geweest zijn dit jaar.

Welke actie dan ??
Ik heb hem alleen Alonso 2x en Vettel 1x in zien halen, en in alle gevallen was dat 'n simpele manouvre waarbij de tegenstander geen enkele kans maakte.