Cijfer voor de race: Monaco

Gestart door Kootje, 27 mei 2012 - 17:11:51

« vorige - volgende »

Wat voor waardering geef je de race in Monaco dit keer?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
1 (4.5%)
7
3 (13.6%)
6
3 (13.6%)
5
6 (27.3%)
4
5 (22.7%)
3
4 (18.2%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 10 juni 2012 - 17:11:51

Kootje

Welk cijfer hang je vast aan de race van vandaag ?? ???

Ik zal mild blijven omdat het nu eenmaal Monaco is en we wellicht iets teveel verwend zijn dit seizoen, maar wat 'n baggerrace vond ik het.
Dodelijk saai met als enige lichtpuntje het gevecht tussen Button en Kova voor P13 als ik me niet vergis.
Voor de rest ...... GAAAAAAAAAAP !!!

Een mager 6je, verder kom ik echt niet vandaag.

Enzo

Een onvoldoende, het hoogtepunt was de dreiging op regen in de slotfase...

SanderD

7, het werd toch nog een beetje spannend op het einde.

Wizard

Mijn eerste onvoldoende, een 5. Gewoon écht geen bout aan. Zoals Enzo aangeeft, dat beetje schijnspanning dat kwam, voortvloeide uit een regendreiging. Als factoren van buitenaf de highlights van de race zijn, geeft dat prima aan dat de rest gewoon niks was.


janke

De slechste van het jaar. Een 4.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Citaat van: janke op 27 mei 2012 - 17:30:59
De slechste van het jaar. Een 4.

Moet je wel nog even klikken, want die ene vier in de poll is van mij... ;)

robbert

ja wat wil je? het is monaco. Iedereen verwacht het beste ervan, maar daar is het altijd treintje rijden

janke

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 17:39:37
Citaat van: janke op 27 mei 2012 - 17:30:59
De slechste van het jaar. Een 4.

Moet je wel nog even klikken, want die ene vier in de poll is van mij... ;)

Heb geklikt, bedankt. Maar op Monaco zijn wel spannender races verreden hoor Robbert. Daar de top dit jaar zo dicht bij elkaar zit had ik wel wat meer vuurwerk verwacht.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: robbert op 27 mei 2012 - 17:40:23
ja wat wil je? het is monaco. Iedereen verwacht het beste ervan, maar daar is het altijd treintje rijden

Vorig jaar vond ik anders 'n zéér geslaagd evenement, en zo zijn er nog wel 'n lading te noemen die stukken leuker waren dan deze.
Er gebeurde vandaag vanaf bocht 1 eigenlijk helemaal niets noemenswaardigs, op het gevechtje Jenson vs Heikki na.

_Makke_

Een 3. Er viel geen moer te beleven.

Figge

Ik weet niet hoor mensen, er zat toch wel een spanningsboog in. De 1e 4 man die binnen 1.5 seconde over de streep komen. Beetje dreiging van regen. Dat daar verder uiteindelijk niets uitkomt is wellicht een kleine anti climax, maar om nu een dikke onvoldoende te geven gaat voor mij te ver... Een compensatie 8!!!

Schumiiii

Een 3: ik viel bijna in slaap, joepie, toerkes achter elkaar rijden.lol

Edwin90

Een zesje. Voor het spannende einde.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 17:25:06
Mijn eerste onvoldoende, een 5. Gewoon écht geen bout aan. Zoals Enzo aangeeft, dat beetje schijnspanning dat kwam, voortvloeide uit een regendreiging. Als factoren van buitenaf de highlights van de race zijn, geeft dat prima aan dat de rest gewoon niks was.


Had echt gehoop op een beetje spanning in de laatste ronden..De banden die afvielen en een beginnend regenbuitje..helaas, dus een vijf.

0634