Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Franky R. op 10 februari 2013 - 18:01:04
Is dat een subjectieve of objectieve oordeel over Chandok... :P ;D ;D ;D
;) ;) ;)
Beiden denk ik hahaa.
Als fan van Narain roep ik dat, maar als je eerlijk bent kun je toch ook zien dat Chandok echt geen duidelijk betere rijder is als Narain. Die twee zijn gelijkwaardig en dan is het aan een team om te kiezen. Willen ze een oude vent met veel centjes en al enige ervaring of willen ze een jongere rijder voor in de toekomst die minder centen meeneemt(waarschijnlijk). Chandok is zoals ik eerder aangaf een beetje uit beeld verdwenen in de F1. Na zijn testperiode bij Caterham heb ik niks meer van die vent vernomen.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 10 februari 2013 - 18:14:46
Citaat van: Franky R. op 10 februari 2013 - 18:01:04
Is dat een subjectieve of objectieve oordeel over Chandok... :P ;D ;D ;D
;) ;) ;)
Beiden denk ik hahaa.
Als fan van Narain roep ik dat, maar als je eerlijk bent kun je toch ook zien dat Chandok echt geen duidelijk betere rijder is als Narain. Die twee zijn gelijkwaardig en dan is het aan een team om te kiezen. Willen ze een oude vent met veel centjes en al enige ervaring of willen ze een jongere rijder voor in de toekomst die minder centen meeneemt(waarschijnlijk). Chandok is zoals ik eerder aangaf een beetje uit beeld verdwenen in de F1. Na zijn testperiode bij Caterham heb ik niks meer van die vent vernomen.


Erg jammer vind ik. Chandok verdiende net als Senna een tweede kans. Maar ja, Karun had minder geld en een minder klinkende naam... :-\

Fabian

Citaat van: Franky R. op 10 februari 2013 - 18:19:32
Erg jammer vind ik. Chandok verdiende net als Senna een tweede kans. Maar ja, Karun had minder geld en een minder klinkende naam... :-\
O zeker. Die jongen verdient ook nog wel een kans al is de vraag of dat ooit gaat gebeuren. Narain heeft t wat dat betreft toch iets slimmer en beter geregeld.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 10 februari 2013 - 18:56:53
Citaat van: Franky R. op 10 februari 2013 - 18:19:32
Erg jammer vind ik. Chandok verdiende net als Senna een tweede kans. Maar ja, Karun had minder geld en een minder klinkende naam... :-\
O zeker. Die jongen verdient ook nog wel een kans al is de vraag of dat ooit gaat gebeuren. Narain heeft t wat dat betreft toch iets slimmer en beter geregeld.
Dat is weer waar...

0634

Ik vind ook Chandhok echt niet goed genoeg voor een middenmoter als FI om eerlijk te zijn.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 10 februari 2013 - 20:56:24
Ik vind ook Chandhok echt niet goed genoeg voor een middenmoter als FI om eerlijk te zijn.
Dat mag, maar het is IMHO een feit dat Chandok niets onder deed vergeleken met Bruno Senna bij HRT in 2010...Een Bruno Senna die, zoals ik al in een analyse in het magazine omschreef, ondanks zijn gebrek aan snelheid toch puntjes pakte.

0634

Ja, en Bruno Senna is ook best een leuke coureur, maar ook een dertien in een dozijn coureur, net als Karun dus. Persoonlijk hoop ik op een iets betere rijder.

Fabian

Ik hoop op Alguersuari. Die jongen verdiend een tweede kans in een competitieve auto.

0634

Die zou beter zijn. Of Sutil. Maar ik vrees toch voor het grote geld.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 11 februari 2013 - 05:58:06
Die zou beter zijn. Of Sutil. Maar ik vrees toch voor het grote geld.
Ik ook. Daarom heb ik in het andere topic ook op Narain gestemd!  ;)

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 22 februari 2013 - 18:52:38
http://www.gppits.net/nieuws/problemen_voor_razia/

Nog voor de 1e race al betalingsproblemen??
Het lijkt erop, want om het e.e.a. te schuiven op 'bureaucratie'... ::) ...Dat sponsorgeld is er of het is er niet. En het lijkt op het laatste uit te komen.


Maar dat biedt weer kansen voor anderen, mocht Razia wegvallen.

Terminator

Toch jammer. Het leek er toch een beetje op dat Marussia de aansluiting kon vinden met Caterham. Maar nu moeten ze pay-drivers nemen van een bedenkelijk niveau om in leven te blijven. Het is snel gedaan met Marussia. En Caterham lijkt nog langzamer te zijn dan voorgaand jaar. We zijn snel weer met 20 auto's.

Gerard

Als ik de geruchten op Twitter zo lees is Sutil wel erg dicht bij een rentree mensen..
Zou ik zonde vinden voor Bianchi...

Iceman2012

Citaat van: Gerard op 27 februari 2013 - 15:32:52
Als ik de geruchten op Twitter zo lees is Sutil wel erg dicht bij een rentree mensen..
Zou ik zonde vinden voor Bianchi...
tja, Sutil was toch iig beter dan Di Resta in 2011, wat dat betreft vind ik wel terecht dat Sutil weer een stoeltje krijgt. Als er al één plaats zou moeten maken, dan Di Resta maar. Hoeveel sponsorgeld neemt hij eigenlijk mee?? iemand een idee?