Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Zover ik weet is PDVSA gewoon een staatsbedrijf, en aangezien Chávez de grote meneer van Venezuela is bepaalt hij wat ermee gebeurt. De macht van Chávez is zo groot dat een beetje meer druk van de oppositie hem weinig aan kan doen.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 28 november 2012 - 21:01:31
Zover ik weet is PDVSA gewoon een staatsbedrijf, en aangezien Chávez de grote meneer van Venezuela is bepaalt hij wat ermee gebeurt. De macht van Chávez is zo groot dat een beetje meer druk van de oppositie hem weinig aan kan doen.
Die macht begint langzaam af te brokkelen...Zeker nu Chavez alweer in Cuba zit voor behandeling.


Maar je hebt verder wel gelijk...

Victor Monza 2008

Bij Freissinger Porsche kennen ze dat soort, herinner je de Yukos Porsches in de 24 h van Francorchamps, het feestje was gedaan toen Poetin Khodorkovsky achter de tralies draaide.

Jehoentelaar

Het Finse MTV3 (zeg maar de RTL7 van Finland) meldt dat Heikki Kovalainen zich beschikbaar zou stellen voor Lotus, mocht dat team niet doorgaan met Grosjean. Ofwel: Kovalainen is zo goed als uitgespeeld bij Caterham en zet zijn zinnen op de overige onbevestigde plekken.

Jehoentelaar

SPEEDTV meldt via een Finse krant (Turun Sanomat, wie kent het niet) dat naast Kovalainen ook Kobayashi wordt gelinkt aan de tweede stoel van Lotus. Niet erg in lijn met de wens van het team om twee consistente coureurs te hebben, maar het zou wel een boel spectakel op leveren.

http://formula-one.speedtv.com/article/f1-kamui-kobayashi-could-replace-romain-grosjean-at-lotus/

Kootje

Als Grosjean dan toch z'n plekkie verliest, dan maar aan Kamui.
Die zie ik 10x liever rijden dan Kova, al is dat waarschijnlijk wel de betere coureur.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 29 november 2012 - 15:32:22
Het Finse MTV3 (zeg maar de RTL7 van Finland) meldt dat Heikki Kovalainen zich beschikbaar zou stellen voor Lotus, mocht dat team niet doorgaan met Grosjean. Ofwel: Kovalainen is zo goed als uitgespeeld bij Caterham en zet zijn zinnen op de overige onbevestigde plekken.
MTV3 meldde er overigens meteen bij dat Grosjean de grootste kans maakt ;).

http://www.gppits.net/nieuws/silly_season_total_twijfelt_over_grosjean/

Edwin90

Zou eeuwig zonde zijn om Grosjean te verliezen. Dit is echt wel een talent hoor. Hij wordt alleen compleet afgebrand omdat hij een aantal keer betrokken was bij een crash. En men vergeet voor het gemak dat hij dit jaar ook hele mooie dingen heeft laten zien.

Neemt niet weg dat het ook zonde is om Kobayashi en Kovalainen te moeten missen. Dan zie ik toch liever een Petrov of een Maldonado vervangen worden.

Gerard

#1283
"@andrewbensonf1: "@kamui_kobayashi: もう焼き芋の季節やん!" according to Google Translate, this means "another season!" In F1?"

Edit:
De vertaling is: Another season baked sweet potatoes

;D ;D

Fabian

Citaat van: Gerard op 05 december 2012 - 15:26:39
"@andrewbensonf1: "@kamui_kobayashi: もう焼き芋の季節やん!" according to Google Translate, this means "another season!" In F1?"

Is het dan toch gelukt ???
Zou mooi zijn  :)
Zou zo maar kunnen. Force India komt binnenkort met de bekendmaking dus misschien doet hij het omgekeerde van wat Hulk doet...

Sphinx

Denk dat het een verkeerde vertaling is als ik Gerards post zie. Jammer, maar wel grappig  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fabian

Citaat van: Sphinx op 05 december 2012 - 15:34:07
Denk dat het een verkeerde vertaling is als ik Gerards post zie. Jammer, maar wel grappig  ;D
Je hebt helemaal gelijk Sphinx. De Tweet ging over eten. Toch hoop ik dat Kamui volgend jaar in de F1 te bewonderen is. Ik hoop toch stiekem op Force India voor Kamui.

Victor Monza 2008

Wel zoals elders gezegd staan er 5 wereldkampioenen op de 5 eerste plaatsen in het eindklassement, vraag is of dat volgend jaar ook zo zal zijn en of Koba, Kova en Grosjean er zich tussen zouden kunnen wurmen. Zo ja, mogen ze voor mij blijven, in het andere geval kunnen ze beter anderen de kans geven. Voor enkele weken waren er mogelijks 2 zitjes te begeven in topteams Hamilton ging weg bij McLaren en Massa zat nog op de schopstoel bij Ferrari, blijkbaar waren deze teams niet geïnteresseerd in deze 3, geeft toch stof tot nadenken over hun potentiëel.

Folkert

Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 21:06:02
Wel zoals elders gezegd staan er 5 wereldkampioenen op de 5 eerste plaatsen in het eindklassement, vraag is of dat volgend jaar ook zo zal zijn en of Koba, Kova en Grosjean er zich tussen zouden kunnen wurmen. Zo ja, mogen ze voor mij blijven, in het andere geval kunnen ze beter anderen de kans geven. Voor enkele weken waren er mogelijks 2 zitjes te begeven in topteams Hamilton ging weg bij McLaren en Massa zat nog op de schopstoel bij Ferrari, blijkbaar waren deze teams niet geïnteresseerd in deze 3, geeft toch stof tot nadenken over hun potentiëel.
Denk niet dat die topteams ze niet hebben gekozen omdat ze geen potentie zouden hebben. Denk dat ze bij Ferrari Massa als nog kans wilde geven. En niet te vergeten, Alonso. Die heeft denk ik veel invloed gehad op de keuze van Massa. En Mclaren wilde het denk ik het liefst proberen met Perez, al denk ik dat markt technisch ook veel zou hebben gespeeld.
Trotse vader van Rosalie(L)

Iceman2012

Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 21:06:02
Wel zoals elders gezegd staan er 5 wereldkampioenen op de 5 eerste plaatsen in het eindklassement, vraag is of dat volgend jaar ook zo zal zijn en of Koba, Kova en Grosjean er zich tussen zouden kunnen wurmen. Zo ja, mogen ze voor mij blijven, in het andere geval kunnen ze beter anderen de kans geven. Voor enkele weken waren er mogelijks 2 zitjes te begeven in topteams Hamilton ging weg bij McLaren en Massa zat nog op de schopstoel bij Ferrari, blijkbaar waren deze teams niet geïnteresseerd in deze 3, geeft toch stof tot nadenken over hun potentiëel.
zal me niet verbazen als we van koba, kova en grosjean er maar eentje, of misschien zelfs wel geen één terug gaan zien volgend jaar. Misschien een Rosberg of een Hulkenberg??