Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Figge

Zou ik voor zijn!! Persoonlijk vind ik dat Senna niet brengt dat je van een echte goede F1 coureur mag verwachten.
Bottas heeft die potentie wel.

Sabai

Senna is in de kwalificatie wel zwak. Maar ik heb me wel verbaasd over zijn sterke seizoenseinde . En volgens mij zou hij zelfs dik meer punten dan pastor hebben behaalt als deze Spanje niet gewonnen  had. Van mij mag hij nog wel een jaartje .


Figge

Als Pastor in Spanje niet zou hebben gewonnen, was hij allang niet meer de running voor stoeltje bij Williams voor 2013.

Fabian

Ik zou graag Bottas in die Williams zien. In de vrije trainingen deed hij het goed, voor wat het waard is, maar laat het hem maar proberen.

Makke

Citaat van: Fabian op 25 november 2012 - 11:45:27
Ik zou graag Bottas in die Williams zien. In de vrije trainingen deed hij het goed, voor wat het waard is, maar laat het hem maar proberen.

Ik ook en als ik me de pers mag geloven dan zit het er aan te komen. Ik ben benieuwt.

Vieze baas

#1206
Citaat van: Sabai op 25 november 2012 - 10:20:47
Senna is in de kwalificatie wel zwak. Maar ik heb me wel verbaasd over zijn sterke seizoenseinde . En volgens mij zou hij zelfs dik meer punten dan pastor hebben behaalt als deze Spanje niet gewonnen  had. Van mij mag hij nog wel een jaartje .

Pastor is een stuk sneller in kwali. Senna finisht echter bijna al zn races en vaak rond p9-10. Het staat 10-5 voor Senna in puntenfinishes. Wat dat betreft is Senna wel een goede.

Heb me wel eens afgevraagd wat Barrichello dit seizoen in deze Williams had kunnen doen. Werd voirg jaar afgebrand maar die auto was zo slecht vorig jaar.

Jehoentelaar

Bottas zou ik leuk vinden, heb beide zeges in de Masters of Formula 3 kunnen bijwonen. 8)

Matthijs

Citaat van: Figge op 25 november 2012 - 10:30:37
Als Pastor in Spanje niet zou hebben gewonnen, was hij allang niet meer de running voor stoeltje bij Williams voor 2013.
Wat een onzin, hij heeft zo in 5 of 6 races in de top 5 meegereden. Staar je niet blind op 1 race.

Fabian

Pastor is echt geen verkeerde coureur. Hij is snel, maar het is zo verrekte jammer dat ie af en toe kortsluiting heeft in die Venezolaanse bovenkamer!

Makke

Inderdaad, ik denk niet dat die zege veel invloed heeft op zijn zitje van volgend seizoen. Die man heeft de snelheid. Dat ziet iedereen. Alleen het verstand, dat moeten ze er nog inkloppen.

Nu, zijn zuiders temperament zal volgens mij wel resulteren in wat akkefietjes. Dat zal er volgens mij nooit uit gaan.

Folkert

Ik denk dat het nog behoorlijk lastig word dat temperament er uit te krijgen. En, misschien nog wel belangrijker, hoeveel hij dan inlevert qua snelheid.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 25 november 2012 - 15:01:49
Ik denk dat het nog behoorlijk lastig word dat temperament er uit te krijgen. En, misschien nog wel belangrijker, hoeveel hij dan inlevert qua snelheid.
Het valt wel mee tegenwoordig...Sinds dat Grosjean werd geschorst is Pastor er toch wel van geschrokken en rijdt hij tegenwoordig veel rustiger.


Alleen die smerige penalty van gisteren...Ongelooflijk dat de FIA die official niet aanpakte op zijn gebrekkig functioneren  maar Pastor wel een oor aan laat naaien.

Edwin90

Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 17:03:56
Citaat van: Folkert op 25 november 2012 - 15:01:49
Ik denk dat het nog behoorlijk lastig word dat temperament er uit te krijgen. En, misschien nog wel belangrijker, hoeveel hij dan inlevert qua snelheid.
Het valt wel mee tegenwoordig...Sinds dat Grosjean werd geschorst is Pastor er toch wel van geschrokken en rijdt hij tegenwoordig veel rustiger.


Alleen die smerige penalty van gisteren...Ongelooflijk dat de FIA die official niet aanpakte op zijn gebrekkig functioneren  maar Pastor wel een oor aan laat naaien.

Onzin, het licht stond duidelijk op rood en de official wees nog naar de weegbrug. Als coureur moet je er rekening mee houden dat je naar de keuring moet. That's it. Gewoon een knap staaltje niet opletten van Maldonado.

De penalty was overigens niet puur voor het missen van de keuring, maar omdat de beste man al 3 reprimandes had dit seizoen.

Ik had hem overigens dit jaar al een schorsing van een paar races toegewenst gezien zijn acties op Spa vorig jaar en Monaco dit jaar. Die man heeft gewoon af en toe zijn pinda niet helemaal recht zitten.

Enzo


Denken jullie dat we Grosjean volgend jaar nog terug zien?