Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

SDG

Een 'waardige' opvolger voor Narain zou het in ieder geval wel zijn...

Gerard

Grosjean zojuist op twitter...
CitaatOn my way to Lotus in Enstone

Gaat hij een contract tekenen voor 2013?of gewoon de race analiseren?  ;)

Fabian

Citaat van: SDG op 06 november 2012 - 14:30:19
Een 'waardige' opvolger voor Narain zou het in ieder geval wel zijn...
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Niet omdat ik fan ben van Narain, maar om de reden dat deze jongen nog helemaal niks heeft laten zien. Narain heeft ook niet superveel laten zien, maar deze jongen heeft helemaal niks laten zien. Als Het Rijdt Traag deze jongen in de auto zetten maken ze zichzelf compleet belachelijk. De andere rijders rijden waarschijnlijk nog harder achteruit als deze jongen vooruit...

Gerard

#1158
CitaatWel was er een persconferentie in Shanghai die werd georganiseerd voor Chinese media. Op deze persconferentie heeft Ma Qinghua de wens uitgesproken om in 2013 voor HRT te willen racen. Volgens HRT is hij daarbij door Chinese media verkeerd geciteerd


;D ;D ;D

Fabian


Figge

Ik las dat hij vind dat hij meer geschikt is als zakenman dan als teambaas. Goed van em dat ie daar naar durft te handelen...
Las ook dat zn opvolger(s) reeds ook uit F1 komen... Williams en Suaber schijnen het rustiger aan te willen doen... Caterham als vroegpensioen :)


Franky R.

Citaat van: Fabian op 06 november 2012 - 21:34:21
http://www.gppits.net/nieuws/fernandes_weg_bij_caterham/

En? Wie wordt de opvolger van Fernandes bij Caterham?
Geen flauw idee...Ik weet eerlijk gezegd niet eens wie er daar werken bij Caterham. Fernandes wierp zich altijd op als boegbeeld, naast de rijders...Mss. Alan Parr, voormalig ceo van Williams?

Figge

Citaat van: Franky R. op 06 november 2012 - 23:12:26
Citaat van: Fabian op 06 november 2012 - 21:34:21
http://www.gppits.net/nieuws/fernandes_weg_bij_caterham/

En? Wie wordt de opvolger van Fernandes bij Caterham?
Geen flauw idee...Ik weet eerlijk gezegd niet eens wie er daar werken bij Caterham. Fernandes wierp zich altijd op als boegbeeld, naast de rijders...Mss. Alan Parr, voormalig ceo van Williams?

Maar die vent is ook meer een zakenman dan een teambaas... Dat zal Tony niet zo snel doen ik...
Daarnaast vond ik de prestaties bij Williams een dermate negatieve spiraal hebben dat ik mij afvraag of ie een beetje goed PR heeft...

Fabian

Ik kon eerlijk gezegd ook geen echte naam linken aan de positie. Misschien Michael Schumacher?  ;) ;) ;)

Enzo

Citaat van: Fabian op 06 november 2012 - 23:57:18
Ik kon eerlijk gezegd ook geen echte naam linken aan de positie. Misschien Michael Schumacher?  ;) ;) ;)

Nope, die zien we voorlopig niet in de paddock na dit jaar.
Hij is er klaar meer, zo heb ik de indruk.

Folkert

Citaat van: Enzo op 07 november 2012 - 12:42:48
Citaat van: Fabian op 06 november 2012 - 23:57:18
Ik kon eerlijk gezegd ook geen echte naam linken aan de positie. Misschien Michael Schumacher?  ;) ;) ;)

Nope, die zien we voorlopig niet in de paddock na dit jaar.
Hij is er klaar meer, zo heb ik de indruk.
Vervanger van Massa misschien voor 2014? Of de opvolger van Maldonado.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 07 november 2012 - 12:57:49
Citaat van: Enzo op 07 november 2012 - 12:42:48
Citaat van: Fabian op 06 november 2012 - 23:57:18
Ik kon eerlijk gezegd ook geen echte naam linken aan de positie. Misschien Michael Schumacher?  ;) ;) ;)

Nope, die zien we voorlopig niet in de paddock na dit jaar.
Hij is er klaar meer, zo heb ik de indruk.
Vervanger van Massa misschien voor 2014? Of de opvolger van Maldonado.
Nee, zeg ik je. Nog twee races en dan is het klaar met zijn impossante carriere.
Jammer, maar heb er geweldig van genoten.  8)

Gerard

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2012/11_november/121107_slim_wil_gutierrez_bij_sauber.xml

Tja, wat kun je als aankomend NL talent (Frijns) tegen dit financiele geweld inbrengen?

Fabian

Citaat van: Gerard op 07 november 2012 - 17:06:33
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2012/11_november/121107_slim_wil_gutierrez_bij_sauber.xml

Tja, wat kun je als aankomend NL talent (Frijns) tegen dit financiele geweld inbrengen?
Wat kun je er tegenin brengen? Vrij weinig. Geld is nu eenmaal belangrijk. Gewoon goed je best doen en je talent laten spreken en dan hopen dat dat genoeg is. Meer kan ie niet doen. O ja en op zoek gaan naar sponsors zou ook wel helpen.

SDG