Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Gerard

Ik teken ervoor Franky!!! Een race ala 1998 ofzo...  8)  :D

Wizard

Citaat van: Franky R. op 31 oktober 2012 - 18:48:42
Citaat van: Gerard op 31 oktober 2012 - 17:49:36
En zojuist zijn de huidige Torro Rosso coureurs ook beide bevestigd voor 2013....
http://www.gppits.net/nieuws/officieel_str_gaat_door_met_huidig_duo/

Vreemd. Er werden twee mensen eerder ontslagen wiens prestatie absoluut niet onderdeden voor die van het huidig duo.

0634

Ja, maar niet na één seizoen al, dus dat argument gaat niet op Wizard.

Wizard

Niet presteren was toch het argument? En als beide geen verbetering zijn lijkt me het geen meerwaarde de rijders te behouden.

Figge

Misschien zijn de nieuwe RB recruten er nog niet klaar voor. Felix da Costa heeft net een incompleet seizoen WSR achter de rug.
Als hij volgend jaar goede prestaties neerzet is het klaar met de slechts presterende van deze 2. Misschien al voor het einde van het seizoen.

Wizard

Dat is een optie. Maar dit duo gaat het ook niet worden. Beide toch tegenvallend.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 31 oktober 2012 - 20:24:47
Ik teken ervoor Franky!!! Een race ala 1998 ofzo...  8) :D
Hahahaha! Ja, het wordt "tijd" voor weer zo'n knotsgekke GP... ;D

Fabian

De ervaring van Heikki kan Caterham verder brengen. Ik zou zijn contract verlengen en dan Pic of van der Garde er naast zetten. Of een andere pay driver. Denk eerlijk gezegd dat je met Pic en Van der Garde niet heel veel verder gaat komen...

Franky R.

Citaat van: Fabian op 01 november 2012 - 00:49:14
De ervaring van Heikki kan Caterham verder brengen. Ik zou zijn contract verlengen en dan Pic of van der Garde er naast zetten. Of een andere pay driver. Denk eerlijk gezegd dat je met Pic en Van der Garde niet heel veel verder gaat komen...
Klopt ook wel, maar Heikki raakt zelf ook gefrustreerd door het gebrek aan vooruitgang..Terwijl HRT en Marussia steeds dichterbij komen...

Fabian

Citaat van: Franky R. op 01 november 2012 - 00:54:34
Citaat van: Fabian op 01 november 2012 - 00:49:14
De ervaring van Heikki kan Caterham verder brengen. Ik zou zijn contract verlengen en dan Pic of van der Garde er naast zetten. Of een andere pay driver. Denk eerlijk gezegd dat je met Pic en Van der Garde niet heel veel verder gaat komen...
Klopt ook wel, maar Heikki raakt zelf ook gefrustreerd door het gebrek aan vooruitgang..Terwijl HRT en Marussia steeds dichterbij komen...
Tja dat is de andere kant van het verhaal. Volgens mij heb ik daar een tijdje geleden een artikel aan besteed...
Maar goed de meeste stoeltjes lijken al te zijn vergeven. Sauber zou nog kunnen en Force India. Ik gun Heikki zeker een beter team, maar  goed we gaan het zien!

0634

Citaat van: Wizard op 31 oktober 2012 - 21:43:05
Niet presteren was toch het argument? En als beide geen verbetering zijn lijkt me het geen meerwaarde de rijders te behouden.
Dus Buemi en Algu krijgen drie jaar de kans en deze boys maar eentje? Daarom heb je toch geen opleidingcentrum. Dat ze kunnen sturen weet RB al jaren nu moet je ze een kans geven te rijpen. Anders slaat het  nergens op. Vwb de vorige jonvens kan jij het onrerecht vinden dat ze moesten gaan maar ze hebben wel een echte kans gehad en volgens RB niet gepakt. Dan moet je dat bij deze ook doen. Wat ga je anders bij de volgend talenten doen? Tien races? Zes?

Wizard

Buemi en Algu werden bedankt na het uitblijven van prestaties. Gezien Vergne en Ricciardo dit geenszins kunnen evenaren (zelfs niet het eerste seizoen!) zou je denken dat ze bedankt worden ja. Maar goed, dan worden ze na volgend seizoen bedankt. Zal me verder ook worst zijn.

Matthijs

Citaat van: Wizard op 01 november 2012 - 10:50:35
Buemi en Algu werden bedankt na het uitblijven van prestaties. Gezien Vergne en Ricciardo dit geenszins kunnen evenaren (zelfs niet het eerste seizoen!) zou je denken dat ze bedankt worden ja. Maar goed, dan worden ze na volgend seizoen bedankt. Zal me verder ook worst zijn.
Ricciardo's halve seizoen leek mij beter dan Alguersuari's eerste halve seizoen. Vergne's eerste volledig seizoen doet niet onder voor het eerste seizoen van die van Buemi of Alguersuari. Terecht dat ze nog een jaar krijgen. Het eerste jaar van Perez, Hülkenberg, Maldonado, Grosjean, Di Resta etc was ook minder dan hoe ze nu zijn.

Figge

Citaat van: Fabian op 01 november 2012 - 00:56:57
Citaat van: Franky R. op 01 november 2012 - 00:54:34
Citaat van: Fabian op 01 november 2012 - 00:49:14
De ervaring van Heikki kan Caterham verder brengen. Ik zou zijn contract verlengen en dan Pic of van der Garde er naast zetten. Of een andere pay driver. Denk eerlijk gezegd dat je met Pic en Van der Garde niet heel veel verder gaat komen...
Klopt ook wel, maar Heikki raakt zelf ook gefrustreerd door het gebrek aan vooruitgang..Terwijl HRT en Marussia steeds dichterbij komen...
Tja dat is de andere kant van het verhaal. Volgens mij heb ik daar een tijdje geleden een artikel aan besteed...
Maar goed de meeste stoeltjes lijken al te zijn vergeven. Sauber zou nog kunnen en Force India. Ik gun Heikki zeker een beter team, maar  goed we gaan het zien!

Ik gun Heikki ook een beter team, maar Heikki's ervaring helpt volgens mij Caterham niet vooruit. Zie de resultaten. Andersom ook niet natuurlijk. Dus waarom als achterhoedeteam betalen voor een rijder, die geen vooruitgang boekt met het team. Voor Glock en Marussia geldt wat mij betreft hetzelfde...

Wizard

Citaat van: Matthijs op 01 november 2012 - 11:58:07
Citaat van: Wizard op 01 november 2012 - 10:50:35
Buemi en Algu werden bedankt na het uitblijven van prestaties. Gezien Vergne en Ricciardo dit geenszins kunnen evenaren (zelfs niet het eerste seizoen!) zou je denken dat ze bedankt worden ja. Maar goed, dan worden ze na volgend seizoen bedankt. Zal me verder ook worst zijn.
Ricciardo's halve seizoen leek mij beter dan Alguersuari's eerste halve seizoen. Vergne's eerste volledig seizoen doet niet onder voor het eerste seizoen van die van Buemi of Alguersuari. Terecht dat ze nog een jaar krijgen. Het eerste jaar van Perez, Hülkenberg, Maldonado, Grosjean, Di Resta etc was ook minder dan hoe ze nu zijn.

Niet mee eens. Op Hülkenberg na. Dat Vergne en Ricciardo minder zijn dan de andere heren lijkt me wel duidelijk.