Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Fabian op 28 oktober 2012 - 23:59:42
Hier kan je het nalezen Folkert!

http://www.gppits.net/nieuws/stoelendans_op_komst/
Mmm, gezien de site en schrijver, weet ik niet of de info wel heel betrouwbaar is ;)

hehe, heb dus een en andere gemist in Egypte. :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 29 oktober 2012 - 13:07:17
Mmm, gezien de site en schrijver, weet ik niet of de info wel heel betrouwbaar is ;)

hehe, heb dus een en andere gemist in Egypte. :P
Je hebt zeker het een en ander gemist toen je op een kameel zat....

Hmm. De schrijver mag je in twijfel trekken, maar de site is zeer betrouwbaar!  ;)

Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 12:49:48
Goed nieuws. Voor Kimi, voor Lotus en voor ons.  :)
Absoluut. Wie weet wat er volgend jaar allemaal kan gebeuren als ze die Lotus goed doorontwikkelen.

Folkert

eeuwig zonde dat het systeem  van Lotus als nog werd afgekeurd. Wat had ik het gaf gevonden als die Lotus winwaardig(er) as geweest.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 29 oktober 2012 - 13:50:16
eeuwig zonde dat het systeem  van Lotus als nog werd afgekeurd. Wat had ik het gaf gevonden als die Lotus winwaardig(er) as geweest.
Van mij had Lotus met dat rijhoogte-systeem mogen racen. Maar de FIA kon de creativiteit van Lotus niet waarderen, ofschoon ze wisten waar Lotus al twee jaar mee bezig was...Dit soort dingen moeten niet te vaak gebeuren in de F1. Abosulout een gemiste kans van de FIA, net als de viercilinder turbomotor voor 2014. Daar had de FIA veel autofabrikanten de F1 in kunnen lokken, IMHO.


Jehoentelaar

Weet je wel zeker dat je qua snelheid inlevert t.o.v. Hülkenberg.

0634

Och, ik vond Sutil altijd een prima rijder. Geldt trouwens ook wel voor Alguersuari. Jongens die gewoon in F1 horen volgens mij.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 21:15:36
Och, ik vond Sutil altijd een prima rijder. Geldt trouwens ook wel voor Alguersuari. Jongens die gewoon in F1 horen volgens mij.
Hoe zit het eigenlijk met Alguersuari?
Hij twitterde een maand geleden een stoeltje te hebben bemachtigd voor 2013, maar sindsdien is het stil rondom hem...

Edwin90

Hij zou bij Sauber instappen maar volgens mij zijn die zo goed als rond met Hulkenberg en Guttierez. Of in elk geval drukker om die vast te leggen dan Alguersuari.

Caterham dan? Vorig jaar werd hij genoemd bij HRT om dan een totaal spaans team te maken.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 29 oktober 2012 - 21:55:34
Hij zou bij Sauber instappen maar volgens mij zijn die zo goed als rond met Hulkenberg en Guttierez. Of in elk geval drukker om die vast te leggen dan Alguersuari.

Caterham dan? Vorig jaar werd hij genoemd bij HRT om dan een totaal spaans team te maken.
Caterham kiest voor het geld, indien ze Marussia niet kunnen verslaan op de tiende positie in het kampioenschap voor teams.


Ik zie eerder dat Pic instapt en dan? Ik weet niet hoe diep de zakken van Alguersuari zijn....

Matthijs

Citaat van: Enzo op 29 oktober 2012 - 21:27:48
Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 21:15:36
Och, ik vond Sutil altijd een prima rijder. Geldt trouwens ook wel voor Alguersuari. Jongens die gewoon in F1 horen volgens mij.
Hoe zit het eigenlijk met Alguersuari?
Hij twitterde een maand geleden een stoeltje te hebben bemachtigd voor 2013, maar sindsdien is het stil rondom hem...
Algu had een Klippan bemachtigd bij IKEA en twitterde dat trots

Fabian

Alguersuari zei dat hij bij een team rond de plaatsen vijf tot en met zeven contact had gehad. Force India of Sauber zou dan kunnen. Gutierrez naar Sauber was volgens Kaltenborn onzin, maar goed. Sutil is een aardige rijder die voor leuke momenten zorgt. Laat hem maar terug komen.

Enzo

Citaat van: Matthijs op 29 oktober 2012 - 22:51:23
Citaat van: Enzo op 29 oktober 2012 - 21:27:48
Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 21:15:36
Och, ik vond Sutil altijd een prima rijder. Geldt trouwens ook wel voor Alguersuari. Jongens die gewoon in F1 horen volgens mij.
Hoe zit het eigenlijk met Alguersuari?
Hij twitterde een maand geleden een stoeltje te hebben bemachtigd voor 2013, maar sindsdien is het stil rondom hem...
Algu had een Klippan bemachtigd bij IKEA en twitterde dat trots
;D

Folkert

En GPPits meld dat niet even op haar voorpagina?  :'( Op dit soort nieuws zit ik nu hele tijd te wachten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 30 oktober 2012 - 08:17:46
En GPPits meld dat niet even op haar voorpagina?  :'( Op dit soort nieuws zit ik nu hele tijd te wachten.
Huh. Welk nieuws bedoel je? Alguersuari en de Ikea?  ;)