Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

robbert

en onze bernie wil nu nog minder races in europa. Zoals ik ook al lang dacht, straks hebben we geen enkele race meer in europa

0634

Ja, maar jij bent niet de meest positief ingestelde racefan, beste Robbert! ;)

robbert

Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2012 - 09:51:30
Ja, maar jij bent niet de meest positief ingestelde racefan, beste Robbert! ;)
nee zoals ik al gezegd heb, ik ben realistisch, en mss moeten de meeste hier onder ons meer zijn, beste jeroen ;)

Figge

Citaat van: robbert op 28 oktober 2012 - 09:46:46
en onze bernie wil nu nog minder races in europa. Zoals ik ook al lang dacht, straks hebben we geen enkele race meer in europa

F1 zal nooit Europa verlaten. En circuit eigenaren moeten gezamelijk een deal maken met Berie...
6 á 7 GP's voor een relatief bescheiden prijs en anders geen europese races voor jou Bernie.
Die toon. Meteen 10 jaar of langere deal van maken.
Wie er mee moeten doen: Monaco, Silverstone, Spa, en Monza sowieso en nog 3 anderen die beurtelings mogen aanhaken.

0634

Citaat van: robbert op 28 oktober 2012 - 09:55:18
Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2012 - 09:51:30
Ja, maar jij bent niet de meest positief ingestelde racefan, beste Robbert! ;)
nee zoals ik al gezegd heb, ik ben realistisch, en mss moeten de meeste hier onder ons meer zijn, beste jeroen ;)

Naah, of het realistisch is weet ik niet. Ik geloof nooit dat F1 Europa helemaal de rug toe zal keren. No way.

Kootje

Citaat van: robbert op 28 oktober 2012 - 09:55:18
Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2012 - 09:51:30
Ja, maar jij bent niet de meest positief ingestelde racefan, beste Robbert! ;)
nee zoals ik al gezegd heb, ik ben realistisch, en mss moeten de meeste hier onder ons meer zijn, beste jeroen ;)

Realistisch ???, jij ?? :o

Volgens mij riep jij na 2 races al dat Ferrari zich beter op 2013 kon gaan richten omdat 't toch niets werd dit jaar.
Vervolgens doen ze al het hele jaar mee om de diverse tredes van het podium, en zelfs de titel.
Maar nee ..... jij blijft maar roepen dat Fernando kansloos is, want z'n Ferrari die regelmatig de snelste bleek, is niet snel genoeg.
Nu geef ik toe, de kans op de titel is aardig geslonken, maar dat kan met de huidige puntentelling ook zo weer omgedraaid zijn.
De rijderstitel wordt lastig, maar is met maar 6 puntjes achterstand nog lang niet buiten bereik.

Dus jaaaaaa ::) ...... je bent lekker realistisch !!!  ;D

Kootje

Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2012 - 10:24:18
Ik geloof nooit dat F1 Europa helemaal de rug toe zal keren. No way.

Kan ook niet hé, dan is het geen WK meer. ;)

Maar zonder gekheid, helemaal Europa vewrlaten zal idd nooit gebeuren.
Daarvoor is de sport gewoon te Europees.
Alle teams (zelfs het Aziatische Caterham) zijn hier gevestigd, en het gros vd fans is Europees.
Maar ik ben wel bang dat we er nog 'n paar kwijt gaan raken aan oa Z-Afrika, Noord- Zuid- en Midden Amerika, en Azië/Midden Oosten.
Ik denk zelf dat we er uiteindelijk nog maar 5 overhouden.

Engeland
Italië
Duitsland
Spanje
Monaco

robbert

Citaat van: Kootje op 28 oktober 2012 - 10:26:33
Citaat van: robbert op 28 oktober 2012 - 09:55:18
Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2012 - 09:51:30
Ja, maar jij bent niet de meest positief ingestelde racefan, beste Robbert! ;)
nee zoals ik al gezegd heb, ik ben realistisch, en mss moeten de meeste hier onder ons meer zijn, beste jeroen ;)

Realistisch ???, jij ?? :o

Volgens mij riep jij na 2 races al dat Ferrari zich beter op 2013 kon gaan richten omdat 't toch niets werd dit jaar.
Vervolgens doen ze al het hele jaar mee om de diverse tredes van het podium, en zelfs de titel.
Maar nee ..... jij blijft maar roepen dat Fernando kansloos is, want z'n Ferrari die regelmatig de snelste bleek, is niet snel genoeg.
Nu geef ik toe, de kans op de titel is aardig geslonken, maar dat kan met de huidige puntentelling ook zo weer omgedraaid zijn.
De rijderstitel wordt lastig, maar is met maar 6 puntjes achterstand nog lang niet buiten bereik.

Dus jaaaaaa ::) ...... je bent lekker realistisch !!!  ;D

manneke, ik kan toch moeilijk zeggen dat alonso het wk zal winnen. Realistisch zijn wil zeggen, dat je de waarheid onder ogen moet zien. Dus snap je nu de term realistisch zijn????

0634

Citaat van: Kootje op 28 oktober 2012 - 10:31:59

Kan ook niet hé, dan is het geen WK meer. ;)


Wij zijn toch ook niet meer in Afrika? ;)

Kootje

och kereltje ;), je hoeft mij niet te vertellen wat realistisch betekend hoor
maar om nu te gaan roepen dat jij 'n realist bent strookt gewoon niet met de realiteit :P

maar zonder gekheid, zeggen dat Alonso wel ff kampioen word is idd niet realistisch
zeggen dat hij kansloos is, zoals jij al het hele jaar doet, is dat evenmin
hij staat nog steeds 2e op slechts 13 punten nu, en er zijn nog 50 punten te halen
maar je hebt gelijk, het is wel weer wat moeilijker geworden

Kootje

Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2012 - 12:26:41
Citaat van: Kootje op 28 oktober 2012 - 10:31:59
Kan ook niet hé, dan is het geen WK meer. ;)

Wij zijn toch ook niet meer in Afrika? ;)

Afrika telt niet mee.
In de film Blood Diamond zei Leonardo DiCaprio het nog heel mooi: "God has left Afrika long ago" oid.  ;D


Maar serieus, daar wil Bernie wel weer heen.
3x raden welk continent daar 'n race voor in moet leveren. ::)

SDG

Citaat van: Kootje op 28 oktober 2012 - 12:36:17
Maar serieus, daar wil Bernie wel weer heen.
3x raden welk continent daar 'n race voor in moet leveren. ::)

Het zou fijn zijn indien Bernie's opvolgers opnieuw wat meer naar de basis zouden keren...

Jehoentelaar

Even voor de details: zover ik weet heb je een wereldkampioenschap als je minstens drie continenten aandoet. Dus met Australië, Azië, Europa, Zuid-Amerika én Noord-Amerika zitten we op dat gebied wel goed.

robbert

Citaat van: Kootje op 28 oktober 2012 - 12:33:09
och kereltje ;), je hoeft mij niet te vertellen wat realistisch betekend hoor
maar om nu te gaan roepen dat jij 'n realist bent strookt gewoon niet met de realiteit :P

maar zonder gekheid, zeggen dat Alonso wel ff kampioen word is idd niet realistisch
zeggen dat hij kansloos is, zoals jij al het hele jaar doet, is dat evenmin
hij staat nog steeds 2e op slechts 13 punten nu, en er zijn nog 50 punten te halen
maar je hebt gelijk, het is wel weer wat moeilijker geworden

ik ben blij dat jij mij tenminste nog gelijk heeft, en toch ook ziet dat alonso minder kans heeft ;)

Jehoentelaar

Zijn er dan mensen die Alonso méér kansen geven? Kom op zeg. Je blijft post na post je eigen "realisme" de hemel in prijzen alsof het de enige juiste mening is, maar vervolgens zeg je precies hetzelfde als ieder ander.