Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Figge

Hulde voor Lewis. Hij toont aan dat ie echt verstand heeft van F1!!

Franky R.

Citaat van: Figge op 25 oktober 2012 - 19:01:18
Hulde voor Lewis. Hij toont aan dat ie echt verstand heeft van F1!!
:P

Fabian

Citaat van: Figge op 25 oktober 2012 - 19:01:18
Hulde voor Lewis. Hij toont aan dat ie echt verstand heeft van F1!!
Absoluut. Ik voorspel een toekomst voor de Indiase TV na zijn raceloopbaan!

Franky R.



Fabian


Jehoentelaar

Naar een privateer in de Le Mans/WEC LMP1-klasse, denk ik.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 27 oktober 2012 - 16:47:35
Naar een privateer in de Le Mans/WEC LMP1-klasse, denk ik.
Maar ik denk dat Kova dat niet wil. Die wil naar een beter team in de F1. Maar goed als ie zijn plaats kwijt raakt heeft ie weinig te willen...

Jehoentelaar

Daarom. En ik denk niet dat hij de coureur is om de overstap te maken naar de VS, dus ik zet in op endurance.

Kootje

Heeft Force India al vervanging voor Hülkenberg?
Zou toch 'n mooie stap voorwaarts zijn voor Heikki, precies wat hij graag wil.
En anders is hij wat mij betreft welkom bij Williams.

Fabian

Citaat van: Kootje op 27 oktober 2012 - 17:21:02
Heeft Force India al vervanging voor Hülkenberg?
Zou toch 'n mooie stap voorwaarts zijn voor Heikki, precies wat hij graag wil.
En anders is hij wat mij betreft welkom bij Williams.
Force India heeft nog geen vervanger voor Hulk maar die zullen ook graag een bak met centen zien gezien de situatie waar ze nu in zitten. Williams? Zou kunnen, maar dan moet het niet ten koste gaan van Bottas...

Figge

Kovy zal toch wel in F1 blijven lijkt mij. Sauber, Williams en SFI kunnen allemaal. Desnoods als ervaren man naar STR.

Kootje

Citaat van: Figge op 27 oktober 2012 - 18:42:15
Kovy zal toch wel in F1 blijven lijkt mij. Sauber, Williams en SFI kunnen allemaal. Desnoods als ervaren man naar STR.

Tsja ...... het is geen hoogvlieger gebleken, maar toch zeker wel 'n F1 waardig piloot.
Dus ja ..... het zou zonde zijn als hij plaats moet maken voor de zoveelste talentloze wannabee met 'n dikke portemonnee.

Gerard

Citaat van: Kootje op 27 oktober 2012 - 19:00:33
Citaat van: Figge op 27 oktober 2012 - 18:42:15
Kovy zal toch wel in F1 blijven lijkt mij. Sauber, Williams en SFI kunnen allemaal. Desnoods als ervaren man naar STR.

Tsja ...... het is geen hoogvlieger gebleken, maar toch zeker wel 'n F1 waardig piloot.
Dus ja ..... het zou zonde zijn als hij plaats moet maken voor de zoveelste talentloze wannabee met 'n dikke portemonnee.
HELEMAAL mee eens Kootje
Ik vind dit echt zo zonde en slecht  voor de sport!
Wie krijg je dan voor Kova in de auto? Een rijder die Fernandez normaal niet zou kiezen (om zijn rijderskwaliteiten) maar nu wel omwille van de $$$$$$..
:'( >:(

0634

Tja, al die peperdure overzeese races hakken er financieel ook in he. Ik zou liever weer gewoon 16 races hebben en dan tien daarvan in de bakermat van de F1: Europa. Scheelt ook een hoop kosten voor de teams.

Bernie wil een budgetcap, maar hij kan ook op andere manieren met de teams meedenken.