Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Gerard

Citaat van: Folkert op 18 oktober 2012 - 11:08:09
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/285802/frijns-voor-sauber-in-actie-tijdens-rookietest/
Hier kan hij toch echt een mooi visite kaartje af geven.

Hing al in de lucht,maar dit is heel mooi nieuws!!
Met Frijns, Melker en Nicky de Vries zie ik de toekomst rooskleurig tegemoet!!

Fabian

Citaat van: Gerard op 18 oktober 2012 - 11:29:58
Hing al in de lucht,maar dit is heel mooi nieuws!!
Met Frijns, Melker en Nicky de Vries zie ik de toekomst rooskleurig tegemoet!!
Dit lijkt een goede en talentvolle lichting te zijn. Het geeft de Nederlandse F1 liefhebber moed. En dan hebben we ook nog Max Verstappen die er ook nog aan zit te komen!

Folkert

Citaat van: Fabian op 18 oktober 2012 - 13:14:50
Citaat van: Gerard op 18 oktober 2012 - 11:29:58
Hing al in de lucht,maar dit is heel mooi nieuws!!
Met Frijns, Melker en Nicky de Vries zie ik de toekomst rooskleurig tegemoet!!
Dit lijkt een goede en talentvolle lichting te zijn. Het geeft de Nederlandse F1 liefhebber moed. En dan hebben we ook nog Max Verstappen die er ook nog aan zit te komen!
Als hij maar niet het andere "talent" van zijn vader heeft geërfd ;D. Alhoewel, klein driftkikkertje is soms ook wel leuk om te zien.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 18 oktober 2012 - 13:22:30
Citaat van: Fabian op 18 oktober 2012 - 13:14:50
Citaat van: Gerard op 18 oktober 2012 - 11:29:58
Hing al in de lucht,maar dit is heel mooi nieuws!!
Met Frijns, Melker en Nicky de Vries zie ik de toekomst rooskleurig tegemoet!!
Dit lijkt een goede en talentvolle lichting te zijn. Het geeft de Nederlandse F1 liefhebber moed. En dan hebben we ook nog Max Verstappen die er ook nog aan zit te komen!
Als hij maar niet het andere "talent" van zijn vader heeft geërfd ;D. Alhoewel, klein driftkikkertje is soms ook wel leuk om te zien.
Hahaa.  ;D ;D ;D
Misschien gaan we ooit zien wat ie en wat ie niet van zijn vader geërfd heeft!

Fabian

Citaathttp://www.gppits.net/nieuws/hrt_over_2013/
Neeeeee Narain. Dit zou een grote ramp zijn en een verlies voor de F1!

Maar effe serieus, die Min Qing Hua in de HRT. Wat heeft die gozer gepresteerd? Die lijkt me echt nog veel te jong en onervaren voor de F1. Als Narain dan toch weg moet, dan maar Giedo in die HRT. Jaime wordt het niet. Die gaat naar een team in de middenmoot zegt ie zelf. Opvallend dat Dani Clos niet genoemd wordt. Een Spanjaard en al actief voor HRT. Past perfect in het plaatje volgens mij.

Wizard

Narain naar Indycar? Zou een groot verlies betekenen voor de Formule 1. Nog groter dan die andere, die ook de F1 verlaat. Die kampioen. Euhm...ben ff zijn naam kwijt...

SDG

Citaat van: Wizard op 18 oktober 2012 - 14:35:15
Narain naar Indycar? Zou een groot verlies betekenen voor de Formule 1. Nog groter dan die andere, die ook de F1 verlaat. Die kampioen. Euhm...ben ff zijn naam kwijt...

Een Indyër in de Indycars... die kon ik even niet laten liggen.  :)

Fabian

Citaat van: SDG op 18 oktober 2012 - 14:43:04
Citaat van: Wizard op 18 oktober 2012 - 14:35:15
Narain naar Indycar? Zou een groot verlies betekenen voor de Formule 1. Nog groter dan die andere, die ook de F1 verlaat. Die kampioen. Euhm...ben ff zijn naam kwijt...

Een Indyër in de Indycars... die kon ik even niet laten liggen.  :)
Hahaaa. Mooi binnen gekopt!

Folkert

Citaat van: Fabian op 18 oktober 2012 - 13:51:51
Citaathttp://www.gppits.net/nieuws/hrt_over_2013/
Neeeeee Narain. Dit zou een grote ramp zijn en een verlies voor de F1!

Maar effe serieus, die Min Qing Hua in de HRT. Wat heeft die gozer gepresteerd? Die lijkt me echt nog veel te jong en onervaren voor de F1. Als Narain dan toch weg moet, dan maar Giedo in die HRT. Jaime wordt het niet. Die gaat naar een team in de middenmoot zegt ie zelf. Opvallend dat Dani Clos niet genoemd wordt. Een Spanjaard en al actief voor HRT. Past perfect in het plaatje volgens mij.
Mmm, ik weet niet. Onlangs had ik vernomen dat GPpits niet zo betrouw baar is in haar informatie dus :P misschien is er nog hoop.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 18 oktober 2012 - 15:00:30
Mmm, ik weet niet. Onlangs had ik vernomen dat GPpits niet zo betrouw baar is in haar informatie dus :P misschien is er nog hoop.
Ooooo. Niet betrouwbaar? Hoezo?!  ;)

Folkert

Citaat van: Fabian op 18 oktober 2012 - 15:03:26
Citaat van: Folkert op 18 oktober 2012 - 15:00:30
Mmm, ik weet niet. Onlangs had ik vernomen dat GPpits niet zo betrouw baar is in haar informatie dus :P misschien is er nog hoop.
Ooooo. Niet betrouwbaar? Hoezo?!  ;)
Ja, dat hoorde ik her en der. Door zo'n jong knaapje, die net bij de journalistiek kwam kijken  ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 18 oktober 2012 - 15:08:50
Ja, dat hoorde ik her en der. Door zo'n jong knaapje, die net bij de journalistiek kwam kijken  ;)
Ooo okeej. Ken hem niet.

Folkert

Je kan zeggen van de "Ice king" wat je wilt, maar humor heeft hij zeker wel.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=45038
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

#988

Wizard

Of je er écht op moet wachten als rijder is een tweede. Sowieso vind ik teams als HRT niet F1-waardig. Voegen niks toe. Liever de topteams met 3 wagens. Maar dat is een andere discussie. Prima dat GvdG daar gaat of kan gaan rijden maar ik word er niet warmer of kouder van. Sowieso heb ik niet de indruk dat GvdG de ontdekking gaat worden. Ik hoop dat Frijns snel in beeld komt nu hij nog een prima leeftijd heeft.