Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Vieze baas op 15 oktober 2012 - 10:58:40
http://www.nu.nl/sport/2933977/vettel-in-2014-ferrari.html

Ik sluit het niet uit natuurlijk maar zolang RBR hem een winwaardige auto blijven geven.Zie ik Vettel niet zo snel naar een ander team gaan. Dit heeft hij overigens ook zelf gezegd bij het verlengen van zijn huidige contract dat tot eind 2014 loopt.

Vieze baas

Misschien vindt hij het wel te makkelijk bij Red Bull en zoekt hij een uitdaging ;)

Sabai

Citaat van: Vieze baas op 15 oktober 2012 - 15:21:13
Misschien vindt hij het wel te makkelijk bij Red Bull en zoekt hij een uitdaging ;)


hahahahaha die is goed.

Jehoentelaar

De hoge pief van Ferrari gaf dan weer aan dat er van een overgang naar Ferrari door Vettel geen sprake zal zijn, omdat hij wilt voorkomen dat er met Alonso een situatie à la McLaren 2007 ontstaat. Dat klinkt echter meer als een gevalletje "ontkenningsfase". Al ben ik wel benieuwd.. Vettel binnenhalen en geen twee kemphanen willen? Tegenstrijdig?

Wizard


T.Nuvolari

Ik zou er niet van verschieten. Ferrari schuift Schumacher aan de kant ten voordele van Raïkkonen, die moest dan weer aan de kant ten voordele van Alonso, Vettel in Alonso out?

Jehoentelaar

Citaat van: Wizard op 15 oktober 2012 - 16:57:05
Hoezo tegenstrijdig?
M@rc geeft eigenlijk het antwoord al. Wel Vettel maar geen twee kemphanen is een optelsom die bij mij leidt tot exit Alonso.

Wizard

Zou kunnen, maar geloof er niks van! Alonso heeft een contract tot 2016.

0634

Natuurlijk niet. Dit is echt een onzinbericht.


Fabian


Fabian

Ik ben een beetje aan het zoeken naar bevestigingen, maar krijg nog niks gevonden op de site van Hulk en Sauber. Het bericht dat ik gisteren plaatste kwam van de site van Jack Leslie. Daarin stond dat het zeker was, maar ik houd nog een slag om de arm. Op twitter vond ik dit bericht: http://www.yallaf1.com/2012/10/15/hulkenberg-manager-does-not-deny-sauber-deal/

Wizard


Fabian

Citaat van: Wizard op 15 oktober 2012 - 20:11:14
Even afwachten dus.
Ja nog wel. Al denk ik dat het waar is en de bevestiging niet lang op zich zal wachten.