Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Wizard

Simpel, Hamilton gaat naar Mercedes, Pérez naar McLaren. De wereld praat en schrijft erover. En wie gaat er naar Ferrari? Dito! Lotus gaat waarschijnlijk verder met het huidige duo. Boring, geen media-aandacht, zal wel, gááp. Hoe genereer je dan media-aandacht? Zo dus! Mensen gaan nu speculeren, praten en schrijven. Commerciëel stuntje van Kimi/Lotus. Prima gedaan!

Franky R.

Citaat van: Wizard op 08 oktober 2012 - 17:19:29
Simpel, Hamilton gaat naar Mercedes, Pérez naar McLaren. De wereld praat en schrijft erover. En wie gaat er naar Ferrari? Dito! Lotus gaat waarschijnlijk verder met het huidige duo. Boring, geen media-aandacht, zal wel, gááp. Hoe genereer je dan media-aandacht? Zo dus! Mensen gaan nu speculeren, praten en schrijven. Commerciëel stuntje van Kimi/Lotus. Prima gedaan!
100% mee eens.
Kimi weet heus wel dat de Lotus een prima auto is, want waar zou hij naartoe moeten? Ferrari is een gesloten boek, wat hij beter niet heropend. Williams? Chavez heeft de verkiezingen gewonnen, dus die geldstroom is intact gebleven. Ik reken dan ook op een contractverlenging voor Pastor Maldonado.


Nee, leuke stunt...al trapt ik er niet in.

Wizard

Natuurlijk niet. Maar stiekem ben je nieuwschierig en ook wij bepraten het. Dat onderstreept het succes van het filmpje. ;)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 08 oktober 2012 - 17:34:18
Natuurlijk niet. Maar stiekem ben je nieuwschierig en ook wij bepraten het. Dat onderstreept het succes van het filmpje. ;)
;D ;D ;D
'I sure did'

Folkert

Je weet het nooit he. Misschien volgt hij Tot wel op en krijgen we Formule 1 on ice ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Tot wtf is Tot?
Of bedoelde je Jean Todt????

Folkert

Ik bedoel inderdaad Todt. Maar mijn "D" doet het niet altijd even goed geloof ik :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 09 oktober 2012 - 10:09:10
Ik bedoel inderdaad Todt. Maar mijn "D" doet het niet altijd even goed geloof ik :P
Ah oké. Ikke maar proberen een coureur te bedenken die Tot heette! ;-)

Folkert

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44781
Als ik dit zo lees, ben ik er niet 100% zeker van of Grosjean volgend jaar nog rijd. Natuurlijk is dit een artikel gebaseerd op een uitspraak waar persoonlijke conclusie wat anders is verwoord, maar als Bouiller echt met zijn handen in zijn haren zit, zal ik niet heel verbaasd zijn als ineens blijkt dat Grosjean als nog moet ruimen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

Citaat van: Folkert op 09 oktober 2012 - 11:08:53
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44781
Als ik dit zo lees, ben ik er niet 100% zeker van of Grosjean volgend jaar nog rijd. Natuurlijk is dit een artikel gebaseerd op een uitspraak waar persoonlijke conclusie wat anders is verwoord, maar als Bouiller echt met zijn handen in zijn haren zit, zal ik niet heel verbaasd zijn als ineens blijkt dat Grosjean als nog moet ruimen.
Dat zou ik heel debiel vinden. Die arme jongen zit helemaal in de knoop met zijn starts, maar heeft echt goede snelheid. Als hij de rust in zijn kop vindt is hij een geduchte tegenstander van Kimi in 2013. Het helpt dan natuurlijk niet als het team zelf onrust gaat zaaien.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 09 oktober 2012 - 15:23:32
Citaat van: Folkert op 09 oktober 2012 - 11:08:53
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44781
Als ik dit zo lees, ben ik er niet 100% zeker van of Grosjean volgend jaar nog rijd. Natuurlijk is dit een artikel gebaseerd op een uitspraak waar persoonlijke conclusie wat anders is verwoord, maar als Bouiller echt met zijn handen in zijn haren zit, zal ik niet heel verbaasd zijn als ineens blijkt dat Grosjean als nog moet ruimen.
Dat zou ik heel debiel vinden. Die arme jongen zit helemaal in de knoop met zijn starts, maar heeft echt goede snelheid. Als hij de rust in zijn kop vindt is hij een geduchte tegenstander van Kimi in 2013. Het helpt dan natuurlijk niet als het team zelf onrust gaat zaaien.


Nog los van het feit, dat de anderen weten dat Grosjean in de gaten wordt gehouden. Juist dan gaan ze 'harder' tegen hem tekeer [dat gebeurde ook in Singapore], omdat ze weten dat de Lotus een snellere auto is. Ze willen dan misbruik maken van Grosjean's onzekerheid.


En ik heb alle incidenten bekeken...Lang niet altijd is Romain de schuldige, maar dat lezen jullie hopelijk morgen in het magazine van GPPits... ;)

Matthijs

Die conclusie had ik al getrokken... Maar toch lees ik het graag in GPPits, go Franky!

Kootje

Citaat van: Matthijs op 09 oktober 2012 - 15:49:07
Die conclusie had ik al getrokken... Maar toch lees ik het graag in GPPits, go Franky!

Zo denk ik er, in beide gevallen, dus ook over.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 09 oktober 2012 - 15:49:07
Die conclusie had ik al getrokken... Maar toch lees ik het graag in GPPits, go Franky!
;)

KovalainenFanForever

Grosjean stopt dus misschien ehhh dan snap ik dat er volgend jaar een nederlander bij Lotus gaat rijden. Frijns for the win! Er moet ene sjeng in die wagen 8) Die Limbo's gaan hard jonguhhh ::) :D