Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Wizard

Jeroen, dat kun je wel blijven roepen maar nogmaals, als dat zo simpel zou zijn als jij neerzet, had Ferrari Massa al de deur uitgedaan.

0634

Had Perez geen Ferrari-stikker?

Fabian

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 16:59:13
Had Perez geen Ferrari-stikker?
Jawel. Daarom zeg ik ook dat ik het probleem niet zie en di Resta wat mij betreft best naar Ferrari zou kunnen!

0634

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 16:58:35
Jeroen, dat kun je wel blijven roepen maar nogmaals, als dat zo simpel zou zijn als jij neerzet, had Ferrari Massa al de deur uitgedaan.
Waarom? Nogmaals, ik zie het zo, Ferrari heeft zijn eigen afweging, en andere belangen.

Massa rijdt al drie jaar lang kleurloos en kansloos in de rondte. Zo is het gewoon, dat ziet iedereen toch? Nou, ik schat de gemiddelde F1-coureur dusdanig hoog in dat de meesten dat wel kunnen. Massa presteert structureel beroerd.

0634

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 17:01:20
Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 16:59:13
Had Perez geen Ferrari-stikker?
Jawel. Daarom zeg ik ook dat ik het probleem niet zie en di Resta wat mij betreft best naar Ferrari zou kunnen!

Ik dus ook. Bijvoorbeeld.

Jong, talentvol, snel, betrouwbaar en nog ambitieus. Behalve talentvol en betrouwbaar, zijn dat dus twee eigenschappen die Massa niet (meer) heeft.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 16:59:13
Had Perez geen Ferrari-stikker?
Niet meer, nadat Luca Mondvolzemelen Perez alvast uitsloot...En dat terwijl het seizoen nog lang is. McLaren pikte het kadootje van Luca razendsnel in.


Zul je zien straks in 2013...

Wizard

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 17:01:27
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 16:58:35
Jeroen, dat kun je wel blijven roepen maar nogmaals, als dat zo simpel zou zijn als jij neerzet, had Ferrari Massa al de deur uitgedaan.
Waarom? Nogmaals, ik zie het zo, Ferrari heeft zijn eigen afweging, en andere belangen.

Massa rijdt al drie jaar lang kleurloos en kansloos in de rondte. Zo is het gewoon, dat ziet iedereen toch? Nou, ik schat de gemiddelde F1-coureur dusdanig hoog in dat de meesten dat wel kunnen. Massa presteert structureel beroerd.

Oneens. Niet dat Massa zijn beste seizoen rijdt maar hij was ook vaak onderweg met dramastrategieën. Volgens mij om 2 ijzers in het vuur te houden? Ik las vandaag op GP-update een reactie dat zodra Alonso uitvalt, Massa ineens wel presteert en wel een goede strategie heeft. Dus, het ligt niet helemaal aan mij. Maar nogmaals, als Ferrari weet dat er betere beschikbare rijders zijn die minstens gelijk zijn in prestatie en zich nog kunnen ontwikkelen doen ze zichzelf te kort als ze dan blijven aanmodderen met Massa. En dat al 6/7 jaren. Massa kan écht wel sturen! Die reed Villeneuve naar huis, die reed een fantastisch tweede seizoenshelft tegen Schumacher, pareerde Kimi uitstekend, boog een underdog status om naar een bijna kampioen, dát is niet ineens vervlogen. Weg. Als Massa blijft is dat een teken aan de wand dat hij meer in zijn mars heeft dan jij en ik zien. Dat is de enige reden om aan te mogen blijven.

0634

Dat is jaren geleden, joh. Die Massa was uitstekend. De Massa van nu is grauwe middenmoot. En ik geloof er niet meer in dat de oude Massa terugkomt.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 17:15:33
Dat is jaren geleden, joh. Die Massa was uitstekend. De Massa van nu is grauwe middenmoot. En ik geloof er niet meer in dat de oude Massa terugkomt.
Na dat ongeluk van hem in Hongarije ben ik bang van niet...

Wizard

Ik geloof dat simpelweg niet. Als die man met een fatsoendelijk strategie onderweg is, volgen automatisch resultaten. En nogmaals, knap dat hij zich herpakt! Hetgeen wat Massa bewezen heeft moeten nog veel broekies waarmaken. En met Alonso in dat zelfde schuitje niet de makkelijkste opgave.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 17:10:39

Oneens. Niet dat Massa zijn beste seizoen rijdt maar hij was ook vaak onderweg met dramastrategieën. Volgens mij om 2 ijzers in het vuur te houden? Ik las vandaag op GP-update een reactie dat zodra Alonso uitvalt, Massa ineens wel presteert en wel een goede strategie heeft. Dus, het ligt niet helemaal aan mij.


Dat klopt wel, alleen hebben we Alonso dit seizoen niet zo vaak zien uitvallen... :) ...En dan blijkt dat Massa op eigen kracht niet veel vooruitgang boekt. Dat was al zo in de tijd van Kimi...



CitaatMaar nogmaals, als Ferrari weet dat er betere beschikbare rijders zijn die minstens gelijk zijn in prestatie en zich nog kunnen ontwikkelen doen ze zichzelf te kort als ze dan blijven aanmodderen met Massa. En dat al 6/7 jaren. Massa kan écht wel sturen! Die reed Villeneuve naar huis, die reed een fantastisch tweede seizoenshelft tegen Schumacher, pareerde Kimi uitstekend, boog een underdog status om naar een bijna kampioen, dát is niet ineens vervlogen. Weg. Als Massa blijft is dat een teken aan de wand dat hij meer in zijn mars heeft dan jij en ik zien. Dat is de enige reden om aan te mogen blijven.


Een veer tegen je hoofd bij >250 km/u wil nogal eens helpen... :( ...En je 'vergeet' de politieke invloed van vader en zoon Todt bij Ferrari.
Doordat hij zich veilig waande kakte Felipe ook nog eens in. Dat zie je nu ook gebeuren, maar Alonso vindt dat niet erg en dat is [voorlopig] zijn redding...

Franky R.

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 17:18:30
Ik geloof dat simpelweg niet. Als die man met een fatsoendelijk strategie onderweg is, volgen automatisch resultaten. En nogmaals, knap dat hij zich herpakt! Hetgeen wat Massa bewezen heeft moeten nog veel broekies waarmaken. En met Alonso in dat zelfde schuitje niet de makkelijkste opgave.
Nou, voorlopig is dat 1 "broekie" wel gelukt...Lewis Hamilton... :P :P :P
;)

Enzo

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2012 - 17:21:48
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 17:18:30
Ik geloof dat simpelweg niet. Als die man met een fatsoendelijk strategie onderweg is, volgen automatisch resultaten. En nogmaals, knap dat hij zich herpakt! Hetgeen wat Massa bewezen heeft moeten nog veel broekies waarmaken. En met Alonso in dat zelfde schuitje niet de makkelijkste opgave.
Nou, voorlopig is dat 1 "broekie" wel gelukt...Lewis Hamilton... :P :P :P
;)

Wat is Hamilton wel gelukt?

Franky R.

Citaat van: Enzo op 07 oktober 2012 - 17:23:26
Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2012 - 17:21:48
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 17:18:30
Ik geloof dat simpelweg niet. Als die man met een fatsoendelijk strategie onderweg is, volgen automatisch resultaten. En nogmaals, knap dat hij zich herpakt! Hetgeen wat Massa bewezen heeft moeten nog veel broekies waarmaken. En met Alonso in dat zelfde schuitje niet de makkelijkste opgave.
Nou, voorlopig is dat 1 "broekie" wel gelukt...Lewis Hamilton... :P :P :P
;)

Wat is Hamilton wel gelukt?


Net wat Wizard schreef over wat Massa heeft bewezen en dat hij nu Alonso als teamgenoot heeft...Hamilton heeft zich ook bewezen en had toen zelfs Alonso als teamgenoot!

0634

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 17:18:30
Ik geloof dat simpelweg niet. Als die man met een fatsoendelijk strategie onderweg is, volgen automatisch resultaten. En nogmaals, knap dat hij zich herpakt! Hetgeen wat Massa bewezen heeft moeten nog veel broekies waarmaken. En met Alonso in dat zelfde schuitje niet de makkelijkste opgave.

Welnee joh. Hij heeft echt niet alleen maar rotstrategieen gehad, ze zijn niet gek bij Ferrari, en zeker niet in kwali! Trouwens, jouw argument is 'Felipe is goed genoeg want bij Ferrari zijn ze niet gek', dat kan je ook van strategieen zeggen.