Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Nyoxios

Ik zeg dat Massa blijft.

stiekem komt Barrichello terug!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Jehoentelaar

Barrichello zit volgens de geruchten dichtbij een contract met een groter IndyCar team dan KV Racing Technology (dan wordt er meteen gekeken naar de derde auto van Chip Ganassi, waar Graham Rahal uitstapt).

Franky R.

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 11:45:42
Massa's positie staat al sinds het tekenen van zijn contract onder druk. Begin dit seizoen werd hij door de Tifosi al bekritiseerd en schreeuwde Italië om Pérez. Daar werd zijn rijden niet beter van. Maar goed, we kunnen er zo lang over lullen als het breed is, wat Ferrari gaat doen vraag ik mij hardop af. Nu Pérez getekend heeft, Schumacher gaat stoppen, de rest een contract heeft, vraag ik mij af of er opties beschikbaar zijn die Massa op z'n minst kunnen evenaren. En dan wordt de spoeling toch dun.


Als Massa blijft, heeft hij het juist te danken aan deze dunner wordende spoeling. Of Kobayashi gaat/moet echt weg bij Sauber. Heikki hebben ze afgewezen, want die praat weer met Caterham. Blijft over 'Hulk' of mss. wel een Buemi.... :P

Nyoxios

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2012 - 16:23:37
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 11:45:42
Massa's positie staat al sinds het tekenen van zijn contract onder druk. Begin dit seizoen werd hij door de Tifosi al bekritiseerd en schreeuwde Italië om Pérez. Daar werd zijn rijden niet beter van. Maar goed, we kunnen er zo lang over lullen als het breed is, wat Ferrari gaat doen vraag ik mij hardop af. Nu Pérez getekend heeft, Schumacher gaat stoppen, de rest een contract heeft, vraag ik mij af of er opties beschikbaar zijn die Massa op z'n minst kunnen evenaren. En dan wordt de spoeling toch dun.


Als Massa blijft, heeft hij het juist te danken aan deze dunner wordende spoeling. Of Kobayashi gaat/moet echt weg bij Sauber. Heikki hebben ze afgewezen, want die praat weer met Caterham. Blijft over 'Hulk' of mss. wel een Buemi.... :P

oh oh! Kamui ipv Massa :D

Buemi? dan denk ik eerder Alguesuari!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Wizard

Dat is wat ik zeg. De talenten zijn voorzien dus wat nu?

Fabian

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 16:28:11
Dat is wat ik zeg. De talenten zijn voorzien dus wat nu?
Ik doe het wel!

Wizard

Fabian en Narain! Voor dit duo zwicht iedere teambaas!

Fabian

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 16:34:55
Fabian en Narain! Voor dit duo zwicht iedere teambaas!
;D ;D ;D
Dat dacht ik ook Wizard!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 16:37:26
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 16:34:55
Fabian en Narain! Voor dit duo zwicht iedere teambaas!
;D ;D ;D
Dat dacht ik ook Wizard!
Dacht ik niet...Ik heb nog nooit van een racende Fabian gehoord? Welke klasse rijdt hij...Welk ken ik een Fabian die artikels schrijft in een 'Formule 1 E-zine'... :P :P :P


;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2012 - 16:45:28
Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 16:37:26
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 16:34:55
Fabian en Narain! Voor dit duo zwicht iedere teambaas!
;D ;D ;D
Dat dacht ik ook Wizard!
Dacht ik niet...Ik heb nog nooit van een racende Fabian gehoord? Welke klasse rijdt hij...Welk ken ik een Fabian die artikels schrijft in een 'Formule 1 E-zine'... :P :P :P


;)
Hahaa. Hoe heet die Fabian die artikels schrijft? Ken hem niet, maar het zal wel niet veel zijn!

0634

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2012 - 16:23:37
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 11:45:42
Massa's positie staat al sinds het tekenen van zijn contract onder druk. Begin dit seizoen werd hij door de Tifosi al bekritiseerd en schreeuwde Italië om Pérez. Daar werd zijn rijden niet beter van. Maar goed, we kunnen er zo lang over lullen als het breed is, wat Ferrari gaat doen vraag ik mij hardop af. Nu Pérez getekend heeft, Schumacher gaat stoppen, de rest een contract heeft, vraag ik mij af of er opties beschikbaar zijn die Massa op z'n minst kunnen evenaren. En dan wordt de spoeling toch dun.


Als Massa blijft, heeft hij het juist te danken aan deze dunner wordende spoeling. Of Kobayashi gaat/moet echt weg bij Sauber. Heikki hebben ze afgewezen, want die praat weer met Caterham. Blijft over 'Hulk' of mss. wel een Buemi.... :P

Wat is er mis met Paul di Resta?

En waarom zouden die anderen niet kunnen doen wat Massa al jaren doet? Veel meer dan ver achter Alonso rijden en de constructeurstitel voor Ferrari onmogelijk maken doet Massa al tijden niet meer. Dat kan een ander ook. En die ander kan mogelijk nog wel wat meer. Van Massa weten we inmiddels dat het niks meer wordt dan dit.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 16:50:53
Wat is er mis met Paul di Resta?
Helemaal niks. Behalve dat ie zo'n Mercedes sticker op zijn voorhoofd schijnt te hebben zitten. Maar dat maakt nu ook niks meer uit. McLaren heeft zijn rijders en Mercedes ook.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 16:53:23
Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 16:50:53
Wat is er mis met Paul di Resta?
Helemaal niks. Behalve dat ie zo'n Mercedes sticker op zijn voorhoofd schijnt te hebben zitten. Maar dat maakt nu ook niks meer uit. McLaren heeft zijn rijders en Mercedes ook.
Mee eens. Heb je goed verwoord...

Fabian

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2012 - 16:56:48
Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 16:53:23
Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2012 - 16:50:53
Wat is er mis met Paul di Resta?
Helemaal niks. Behalve dat ie zo'n Mercedes sticker op zijn voorhoofd schijnt te hebben zitten. Maar dat maakt nu ook niks meer uit. McLaren heeft zijn rijders en Mercedes ook.
Mee eens. Heb je goed verwoord...
Danku! *Heeft een smile op zijn gezicht*