Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Folkert

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44611
Wel interessant, Schumacher hield weer de sleutel tot het gekke seizoen vast. Maar ook Perez was dus een optie voor Mercedes.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 03 oktober 2012 - 11:23:33
Maar ook Perez was dus een optie voor Mercedes.

En Ferrari vond 'm nog niet rijp genoeg. ;D
Ben benieuwd wie er 't gelijk aan hun zijde gaan krijgen.

Zelf denk ik niet dat hij tegen Button opgewassen zal zijn, maar wel dat hij nog regelmatiger punten en podia pakt.
Daarmee zou hij dus de ideale man voor Ferrari geweest zijn.
We gaan 't zien. ???

robbert

Citaat van: Kootje op 03 oktober 2012 - 17:02:54
Citaat van: Folkert op 03 oktober 2012 - 11:23:33
Maar ook Perez was dus een optie voor Mercedes.

En Ferrari vond 'm nog niet rijp genoeg. ;D
Ben benieuwd wie er 't gelijk aan hun zijde gaan krijgen.

Zelf denk ik niet dat hij tegen Button opgewassen zal zijn, maar wel dat hij nog regelmatiger punten en podia pakt.
Daarmee zou hij dus de ideale man voor Ferrari geweest zijn.
We gaan 't zien. ???

hier heeft ferrari voor de zoveelste keer geblunderd, en zich natuurlijk ferm belachelijk gemaakt. Stel dat Perez volgend seizoen WK word  ;D ;D

Kootje

Dan hebben ze de goede keuze gemaakt.
PĂ©rez mag namelijk helemaal geen kampioen worden van Ferrari, daar hebben ze Alonso al voor. :P

Sabai

#769
wat ik niet helemaal begrijp is dat als je Perez in de opleiding hebt en die te onervaren vind. Waarom zouden di resta en hulkenberg dan wel meer kans maken zij zijn in mijn ogen net zo ervaren maar dan met minder potentie voor mijn gevoel. Het lijkt mij daarom logisch dat Kovalainen dan toch als enigste in aanmerking komt om massa op te volgen bij Ferrari.

0634

Citaat van: robbert op 03 oktober 2012 - 17:04:34
Citaat van: Kootje op 03 oktober 2012 - 17:02:54
Citaat van: Folkert op 03 oktober 2012 - 11:23:33
Maar ook Perez was dus een optie voor Mercedes.

En Ferrari vond 'm nog niet rijp genoeg. ;D
Ben benieuwd wie er 't gelijk aan hun zijde gaan krijgen.

Zelf denk ik niet dat hij tegen Button opgewassen zal zijn, maar wel dat hij nog regelmatiger punten en podia pakt.
Daarmee zou hij dus de ideale man voor Ferrari geweest zijn.
We gaan 't zien. ???

hier heeft ferrari voor de zoveelste keer geblunderd, en zich natuurlijk ferm belachelijk gemaakt. Stel dat Perez volgend seizoen WK word  ;D ;D

Stel dit... stel dat... De kans dat Perez volgend jaar kampioen wordt is uiterst klein. Ferrari meent dat Perez nog te onervaren is, nou dat kan, zo bespottelijk is het niet. Perez is een prima rijder, maar om nu al te roepen dat de keuze van Ferrari verkeerd is is nog maar de vraag. Eerst moet Perez het tegendeel maar eens bewijzen.

Edwin90

Citaat van: Sabai op 03 oktober 2012 - 17:44:47
Het lijkt mij daarom logisch dat Kovalainen dan toch als enigste in aanmerking komt om massa op te volgen bij Ferrari.

Als dat zo is, dan heeft de man een indrukwekkende CV na zijn carriere! Renault, McLaren, 'Lotus', Ferrari. Menig coureur die daar een moord voor zou doen!  :)

Sabai

Citaat van: Edwin90 op 03 oktober 2012 - 18:46:48
Citaat van: Sabai op 03 oktober 2012 - 17:44:47
Het lijkt mij daarom logisch dat Kovalainen dan toch als enigste in aanmerking komt om massa op te volgen bij Ferrari.

Als dat zo is, dan heeft de man een indrukwekkende CV na zijn carriere! Renault, McLaren, 'Lotus', Ferrari. Menig coureur die daar een moord voor zou doen!  :)

Misschien is het ook een laatbloeier zoals Button. Als je kijkt wat Kovalainen allemaal heeft gewonnen voor hij in de F1 kwam. Vond het destijds ook jammer dat het er bij Mclaren destijds niet uitkwam.

Fabian

Citaat van: Sabai op 03 oktober 2012 - 19:43:23
Als je kijkt wat Kovalainen allemaal heeft gewonnen voor hij in de F1 kwam.
Heb je het CV van Narain al gezien?!  ;) ;D

Sabai

Citaat van: Fabian op 03 oktober 2012 - 19:50:19
Citaat van: Sabai op 03 oktober 2012 - 19:43:23
Als je kijkt wat Kovalainen allemaal heeft gewonnen voor hij in de F1 kwam.
Heb je het CV van Narain al gezien?!  ;) ;D

Ik kan het zo 1,2,3 niet vinden misschien kan je me een handje helpen  ;D

Franky R.

Citaat van: Sabai op 03 oktober 2012 - 20:21:40
Citaat van: Fabian op 03 oktober 2012 - 19:50:19
Citaat van: Sabai op 03 oktober 2012 - 19:43:23
Als je kijkt wat Kovalainen allemaal heeft gewonnen voor hij in de F1 kwam.
Heb je het CV van Narain al gezien?!  ;) ;D

Ik kan het zo 1,2,3 niet vinden misschien kan je me een handje helpen  ;D


Het is teveel om op te noemen, dus derhalve beperkt gebleven tot 1 alinea... :P :P :P

Figge


Fabian

Citaat van: Franky R. op 03 oktober 2012 - 20:24:47
Het is teveel om op te noemen, dus derhalve beperkt gebleven tot 1 alinea... :P :P :P
Folkert wilde 61 pagina's vullen door Lewis kampioen te praten of iets dergelijks, maar het CV met overwinningen van Narain is ongeveer 100 pagina's. Vandaar die ene zin. ;)

0634


Fabian