Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 19:51:49
Citaat van: Fabian op 01 oktober 2012 - 19:40:47
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 19:36:27
Bouillier heeft overigens dit weekend gemeld dat er 'vrijwel niets' zal veranderen aan Lotus' line-up voor volgend jaar.
Ze zouden ook gek zijn als ze wel wat gaan veranderen. Lotus heeft gewoon een goede line-up.

Dit is overigens het gesprek waarin Boullier het zegt: http://www.formula1.com/news/interviews/2012/9/13846.html
Oja ik zie het. Dat lijkt me dan ook vrij duidelijk dacht ik zo.

0634

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 19:50:33
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 18:22:42
Djeez, wat sla jij de plank mis zeg... Die man wordt wat gevraagd en geeft zijn mening. Hij zegt werkelijks niks verkeerd en louter op waarheid gebaseerde feiten. Daar kan je tegenoverstellen dat het verleden geen garanties biedt, en dat is zo. Maar het is een fundering waarop je je ambities kunt funderen. Niks mis mee.
Hij denkt dat Lewis wel eens spijt kan gaan krijgen, nou poeh poeh, wat vreselijk zeg.

Oh, dat zijn jouw woorden. Ik zeg nergens dat het vreselijk is. En feiten? Kom op! Op basis van 40 jaar verre geschiedenis  Formule 1 kun je niet gaan roepen dat de keuze voor morgen verkeerd is. Larie! Ik vind het slap, punt.
Hoezo? De man geeft een mening, en beargumenteert dat. Terechte mening of niet, ik zou niet weten wat er slap aan is.


Wizard

Citaat van: Fabian op 01 oktober 2012 - 09:43:34
Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 09:41:22
Natuurlijk maar dan nog. Dit is niet de eerste keer dat McLaren een soort van naschopt.
Nee das waar. Niet netjes en zeker niet in de richting van Hamilton. Lewis heeft toch veel betekend voor het team en is een groot deel van zijn leven onderdeel geweest van McLaren. Dit hadden ze inderdaad heel wat netter kunnen oplossen.

Dat bedoel ik. Plus, volgens mij loopt een deel oud personeel nu bij Mercedes. Techneuten van Mercedes zijn verkast. Dat is wat ik mij weet te herinneren. Los daarvan heeft Mercedes een status succes te zijn in de autosport. Dus, als je zo per se wilt refereren aan het verleden, moet Withmarsh wel reëel zijn en niet vergeten dat de successen van de laatste 15 jaren grotendeels mede te danken zijn aan datzelfde Mercedes. Het Mercedes met een dijk van een autosport verleden. Dat zijn niet één of andere wilde pannekoeken waar Hamilton gaat rijden. Hamilton succes wensen is dan afdoende. Ook als gevraagd wordt om een mening.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 19:54:38
Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 19:50:33
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 18:22:42
Djeez, wat sla jij de plank mis zeg... Die man wordt wat gevraagd en geeft zijn mening. Hij zegt werkelijks niks verkeerd en louter op waarheid gebaseerde feiten. Daar kan je tegenoverstellen dat het verleden geen garanties biedt, en dat is zo. Maar het is een fundering waarop je je ambities kunt funderen. Niks mis mee.
Hij denkt dat Lewis wel eens spijt kan gaan krijgen, nou poeh poeh, wat vreselijk zeg.

Oh, dat zijn jouw woorden. Ik zeg nergens dat het vreselijk is. En feiten? Kom op! Op basis van 40 jaar verre geschiedenis  Formule 1 kun je niet gaan roepen dat de keuze voor morgen verkeerd is. Larie! Ik vind het slap, punt.
Hoezo? De man geeft een mening, en beargumenteert dat. Terechte mening of niet, ik zou niet weten wat er slap aan is.



Ja, prima, maar ik heb ook een mening. En ik vind het slap.

0634

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 19:56:06
Citaat van: Fabian op 01 oktober 2012 - 09:43:34
Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 09:41:22
Natuurlijk maar dan nog. Dit is niet de eerste keer dat McLaren een soort van naschopt.
Nee das waar. Niet netjes en zeker niet in de richting van Hamilton. Lewis heeft toch veel betekend voor het team en is een groot deel van zijn leven onderdeel geweest van McLaren. Dit hadden ze inderdaad heel wat netter kunnen oplossen.

Dat bedoel ik. Plus, volgens mij loopt een deel oud personeel nu bij Mercedes. Techneuten van Mercedes zijn verkast. Dat is wat ik mij weet te herinneren. Los daarvan heeft Mercedes een status succes te zijn in de autosport. Dus, als je zo per se wilt refereren aan het verleden, moet Withmarsh wel reëel zijn en niet vergeten dat de successen van de laatste 15 jaren grotendeels mede te danken zijn aan datzelfde Mercedes. Het Mercedes met een dijk van een autosport verleden. Dat zijn niet één of andere wilde pannekoeken waar Hamilton gaat rijden. Hamilton succes wensen is dan afdoende. Ook als gevraagd wordt om een mening.

Wat een bekrompen onzin zeg!!!!

Hij zegt niets disrespectvols over Lewis noch Merc!!! Niets! Hij zegt alleen dat hi jeen andere keuze zou hebben gemaakt, nou poehee.

0634

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 19:57:09
Ja, prima, maar ik heb ook een mening. En ik vind het slap.
Zonder reden helaas.

Wizard

Huh? Staat anders prima uitgelegd. Ik doe ook niet alsof Withmarsh geen reden heeft omdat ik er niet mee eens ben. Nu niet jokken.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 19:58:20
Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 19:56:06
Citaat van: Fabian op 01 oktober 2012 - 09:43:34
Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 09:41:22
Natuurlijk maar dan nog. Dit is niet de eerste keer dat McLaren een soort van naschopt.
Nee das waar. Niet netjes en zeker niet in de richting van Hamilton. Lewis heeft toch veel betekend voor het team en is een groot deel van zijn leven onderdeel geweest van McLaren. Dit hadden ze inderdaad heel wat netter kunnen oplossen.

Dat bedoel ik. Plus, volgens mij loopt een deel oud personeel nu bij Mercedes. Techneuten van Mercedes zijn verkast. Dat is wat ik mij weet te herinneren. Los daarvan heeft Mercedes een status succes te zijn in de autosport. Dus, als je zo per se wilt refereren aan het verleden, moet Withmarsh wel reëel zijn en niet vergeten dat de successen van de laatste 15 jaren grotendeels mede te danken zijn aan datzelfde Mercedes. Het Mercedes met een dijk van een autosport verleden. Dat zijn niet één of andere wilde pannekoeken waar Hamilton gaat rijden. Hamilton succes wensen is dan afdoende. Ook als gevraagd wordt om een mening.

Wat een bekrompen onzin zeg!!!!

Hij zegt niets disrespectvols over Lewis noch Merc!!! Niets! Hij zegt alleen dat hi jeen andere keuze zou hebben gemaakt, nou poehee.

Ja en? Ik vind het slap. Ik zeg nergens dat hij Hamilton niet respecteert. Met alle respect, je vliegt harder over mij heen dan ik over Withmarsh. Veel harder.

Figge

Citaat van: Fabian op 01 oktober 2012 - 19:40:47
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 19:36:27
Bouillier heeft overigens dit weekend gemeld dat er 'vrijwel niets' zal veranderen aan Lotus' line-up voor volgend jaar.
Ze zouden ook gek zijn als ze wel wat gaan veranderen. Lotus heeft gewoon een goede line-up.

Volgens mij ook. Lotus zit goed, de rijders willen blijven dus hoeven we daar niks nieuws te verwachten.
Bij Ferrari zijn ook de hoofstukken Schumacher en Raikkonen afgesloten, dus daarmee ook klaar...
Wat mij verbaasd aan het huidge silly season is dat er nagenoeg geen debutanten te verwachten zijn.
Alleen Bottas? Zal een mooi plaatje worden bij de 1e GP...

0634

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 20:02:07
Huh? Staat anders prima uitgelegd. Ik doe ook niet alsof Withmarsh geen reden heeft omdat ik er niet mee eens ben. Nu niet jokken.

Ik jok niet. Whitmarsch geeft een mening met onderbouwing. Kan je het mee eens zijn of niet, maar ik zou niet weten waarom het slap zou zijn.

Fabian

Citaat van: Figge op 01 oktober 2012 - 20:03:33
Wat mij verbaasd aan het huidge silly season is dat er nagenoeg geen debutanten te verwachten zijn.
Alleen Bottas? Zal een mooi plaatje worden bij de 1e GP...
Hmm. Bottas is ook niet zeker. Maar het ligt eraan hoe alles gaat lopen. Pic zou in de belangstelling staan van Caterham/Sauber dus als hij verkast zou Chilton in kunnen stappen bij Marussia. Maar goed dat is allemaal afwachten.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 20:04:13
Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 20:02:07
Huh? Staat anders prima uitgelegd. Ik doe ook niet alsof Withmarsh geen reden heeft omdat ik er niet mee eens ben. Nu niet jokken.

Ik jok niet. Whitmarsch geeft een mening met onderbouwing. Kan je het mee eens zijn of niet, maar ik zou niet weten waarom het slap zou zijn.

Doe je wel. Je zegt dat ik geen reden opgeef en ik geef wel een reden. Jij vind het onzin en bekrompen maar dat neemt niet weg dat ik het prima onderbouw.

0634

Citaat van: Wizard op 01 oktober 2012 - 20:03:17
Ja en? Ik vind het slap. Ik zeg nergens dat hij Hamilton niet respecteert. Met alle respect, je vliegt harder over mij heen dan ik over Withmarsh. Veel harder.

Nou ja, niet zo netjes naar Lewis wordt gezegd. Dat vat ik dan op als disrespectvol. Dat is toch niet zo gek?

Ik val niet zozeer over je heen, als wel over het feit dat jij die woorden zo boeiend vind. Dat snap ik gewoon niet want hij zegt niks bijzonders. Hij heeft veel vertrouwen in Mac, nou terecht.

Maar goed, okee, ik hou erover op. Het is eigenlijk een redelijke non-discussie :)

Kootje

#748
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 19:36:27
Citaat van: Kootje op 01 oktober 2012 - 18:38:48
Verwacht ik ook, maar beiden hadden maar 'n éénjarig contract.
En aangezien Räikkönen bij Ferrari genoemd wordt en oa Schumacher bij Lotus durf ik dat geen zekerheidje te noemen.

hoho, Raikkonen heeft een tweejarig contract plus een optie.

Bouillier heeft overigens dit weekend gemeld dat er 'vrijwel niets' zal veranderen aan Lotus' line-up voor volgend jaar.

Oh ja ???, ik had toch echt begrepen dat hij maar 'n éénjarig contract had.
Maar goed, dan is nog steeds Grosjean niet zeker van z'n zitje, want "vrijwel niets" betekend nog altijd "iets" ;)

Wizard

Citaat van: Fabian op 01 oktober 2012 - 20:06:11
Citaat van: Figge op 01 oktober 2012 - 20:03:33
Wat mij verbaasd aan het huidge silly season is dat er nagenoeg geen debutanten te verwachten zijn.
Alleen Bottas? Zal een mooi plaatje worden bij de 1e GP...
Hmm. Bottas is ook niet zeker. Maar het ligt eraan hoe alles gaat lopen. Pic zou in de belangstelling staan van Caterham/Sauber dus als hij verkast zou Chilton in kunnen stappen bij Marussia. Maar goed dat is allemaal afwachten.

Bottas in plaats van Senna? Van mij mag het. Senna is matig maar geen winwaardig materiaal. Heeft weinig verloren in de Formule 1.