Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Folkert

Is het trouwens voor Massa niet een optie zelf sabbatical te nemen? 1 of 2 jaar even stoppen met F1 en eventueel DTM of rally of gewoon helemaal niks. En dan over 1 of 2 jaar weer fris aan de bak en alles zelf op een rijtje te hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 17 september 2012 - 11:31:52
Is het trouwens voor Massa niet een optie zelf sabbatical te nemen? 1 of 2 jaar even stoppen met F1 en eventueel DTM of rally of gewoon helemaal niks. En dan over 1 of 2 jaar weer fris aan de bak en alles zelf op een rijtje te hebben.


Dat kon voorheen nog wel, in de tijd van Prost/Senna...Tegenwoordig gaan de ontwikkelingen zo snel en zijn er zoveel talenten uit de promotieklassen dat je IMHO als coureur erg snel wordt vergeten. Zeker als je geen WK achter je naam hebt, zoals Kimi.


Ik bedoel, wie denkt/praat er nu nog over Jarno Trulli?

Fabian

Citaat van: Franky R. op 17 september 2012 - 12:24:41
Dat kon voorheen nog wel, in de tijd van Prost/Senna...Tegenwoordig gaan de ontwikkelingen zo snel en zijn er zoveel talenten uit de promotieklassen dat je IMHO als coureur erg snel wordt vergeten. Zeker als je geen WK achter je naam hebt, zoals Kimi.
Kimi? Die is toch eenmaal kampioen geworden in de F1! Bedoelde je niet Felipe?!

Citaat van: Franky R. op 17 september 2012 - 12:24:41
Ik bedoel, wie denkt/praat er nu nog over Jarno Trulli?
Niemand

Franky R.

Citaat van: Fabian op 17 september 2012 - 12:44:08
Citaat van: Franky R. op 17 september 2012 - 12:24:41
Dat kon voorheen nog wel, in de tijd van Prost/Senna...Tegenwoordig gaan de ontwikkelingen zo snel en zijn er zoveel talenten uit de promotieklassen dat je IMHO als coureur erg snel wordt vergeten. Zeker als je geen WK achter je naam hebt, zoals Kimi.
Kimi? Die is toch eenmaal kampioen geworden in de F1! Bedoelde je niet Felipe?!



Nee, ik bedoelde juist dat Massa geen WK is, net zoals Kimi. Kimi bleef in het nieuws als voormalig WK Formule 1. Massa heeft die optie/mogelijkheid niet.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 17 september 2012 - 12:46:01
Citaat van: Fabian op 17 september 2012 - 12:44:08
Citaat van: Franky R. op 17 september 2012 - 12:24:41
Dat kon voorheen nog wel, in de tijd van Prost/Senna...Tegenwoordig gaan de ontwikkelingen zo snel en zijn er zoveel talenten uit de promotieklassen dat je IMHO als coureur erg snel wordt vergeten. Zeker als je geen WK achter je naam hebt, zoals Kimi.
Kimi? Die is toch eenmaal kampioen geworden in de F1! Bedoelde je niet Felipe?!



Nee, ik bedoelde juist dat Massa geen WK is, net zoals Kimi. Kimi bleef in het nieuws als voormalig WK Formule 1. Massa heeft die optie/mogelijkheid niet.
Oh op die spreekwoordelijke fiets!

dragonferrari

ik vind dat massa zich momenteel wel probeert te bewijzen[/b][/b]

Fabian

Citaat van: dragonferrari op 17 september 2012 - 16:42:02
ik vind dat massa zich momenteel wel probeert te bewijzen[/b][/b]
Hij zal wel moeten! Welkom op het forum dragonferrari!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 17 september 2012 - 16:42:40
Citaat van: dragonferrari op 17 september 2012 - 16:42:02
ik vind dat massa zich momenteel wel probeert te bewijzen
Hij zal wel moeten! Welkom op het forum dragonferrari!


Idd. heeft Massa geen andere keuze, maar het geheel doet mij wel aan Trulli denken. Die ging ook pas presteren als hij zijn stoeltje kwijt dreigde te raken...

Fabian

Citaat van: Franky R. op 17 september 2012 - 16:46:09
Idd. heeft Massa geen andere keuze, maar het geheel doet mij wel aan Trulli denken. Die ging ook pas presteren als hij zijn stoeltje kwijt dreigde te raken...
Misschien komt dat doordat ze denken wel safe te zitten en dan ineens blijkt dat dat helemaal niet zo is. Dan moeten ze wel presteren...

Franky R.

Citaat van: Fabian op 17 september 2012 - 16:48:22
Citaat van: Franky R. op 17 september 2012 - 16:46:09
Idd. heeft Massa geen andere keuze, maar het geheel doet mij wel aan Trulli denken. Die ging ook pas presteren als hij zijn stoeltje kwijt dreigde te raken...
Misschien komt dat doordat ze denken wel safe te zitten en dan ineens blijkt dat dat helemaal niet zo is. Dan moeten ze wel presteren...


En welkom dragonferrari...

KovalainenFanForever

Hamilton blijft gewoon bij McLaren.
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/hamilton-hou-me-niet-bezig-met-onderhandelingen/

Toch jammer dat één van mijn voorspellingen niet uitkomt :o

SanderD

Citaat van: KovalainenFanForever op 17 september 2012 - 19:14:05
Hamilton blijft gewoon bij McLaren.
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/hamilton-hou-me-niet-bezig-met-onderhandelingen/

Toch jammer dat één van mijn voorspellingen niet uitkomt :o

Hoezo blijft hij opeens bij Mclaren? Ik denk dat dit een bericht is die je onder de categorie 'waar rook is is vuur' mag plaatsen.

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 17 september 2012 - 19:54:14
Citaat van: KovalainenFanForever op 17 september 2012 - 19:14:05
Hamilton blijft gewoon bij McLaren.
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/hamilton-hou-me-niet-bezig-met-onderhandelingen/

Toch jammer dat één van mijn voorspellingen niet uitkomt :o

Hoezo blijft hij opeens bij Mclaren? Ik denk dat dit een bericht is die je onder de categorie 'waar rook is is vuur' mag plaatsen.
Ik ben het met je eens sanderalonso. Uit het artikel maak ik niet duidelijk op dat Hamilton bij McLaren blijft. Moet wel zeggen dat ik een ander artikel op dezelfde site zag die suggereerde dat Hamilton bleef.

Folkert

Had ergens gelezen dat Hamilton er zelf al uit was, maar dat het management nog wat wilde regelen of zo. Zal eens kijken of ik het nog terug kan vinden. Maar ik maakte er beetje uit op dat Lewis gewoon bij 'Mclaren blijft.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 17 september 2012 - 21:07:08
Had ergens gelezen dat Hamilton er zelf al uit was, maar dat het management nog wat wilde regelen of zo. Zal eens kijken of ik het nog terug kan vinden. Maar ik maakte er beetje uit op dat Lewis gewoon bij 'Mclaren blijft.
Dat heb ik ook gelezen. Het management van Lewis moet het afhandelen.