Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Folkert op 14 september 2012 - 02:13:41
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44156
Alonso heeft ook wat te zeggen over Hamilton, Mclaren en Mercedes. Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje zielige reactie of opmerking. Als het waar is. Alonso kreeg niet wat hij wilde en onterecht eiste en lijkt imo nu beetje zijn gal te spuwen. Mclaren had 2007 ook een titel kunnen pakken, als ook in 2010. Hij vergeet hierbij ook de totale dominantie van Ferrari van 2000-2004. Zit misschien kern van waarheid in, maar vind het(als het waar is) klein beetje zielig.

Tsja ..... wat moet ik hiervan zeggen!? ???

robbert

Citaat van: Kootje op 14 september 2012 - 06:29:59
Citaat van: Folkert op 14 september 2012 - 02:13:41
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44156
Alonso heeft ook wat te zeggen over Hamilton, Mclaren en Mercedes. Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje zielige reactie of opmerking. Als het waar is. Alonso kreeg niet wat hij wilde en onterecht eiste en lijkt imo nu beetje zijn gal te spuwen. Mclaren had 2007 ook een titel kunnen pakken, als ook in 2010. Hij vergeet hierbij ook de totale dominantie van Ferrari van 2000-2004. Zit misschien kern van waarheid in, maar vind het(als het waar is) klein beetje zielig.

Tsja ..... wat moet ik hiervan zeggen!? ???

ja alonso zijn manieren zijn eigenlijk al terug  begonnen van in italie. Verdient minder en minder zijn titel ;D


Wizard

Citaat van: robbert op 14 september 2012 - 07:05:46
Citaat van: Kootje op 14 september 2012 - 06:29:59
Citaat van: Folkert op 14 september 2012 - 02:13:41
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44156
Alonso heeft ook wat te zeggen over Hamilton, Mclaren en Mercedes. Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje zielige reactie of opmerking. Als het waar is. Alonso kreeg niet wat hij wilde en onterecht eiste en lijkt imo nu beetje zijn gal te spuwen. Mclaren had 2007 ook een titel kunnen pakken, als ook in 2010. Hij vergeet hierbij ook de totale dominantie van Ferrari van 2000-2004. Zit misschien kern van waarheid in, maar vind het(als het waar is) klein beetje zielig.

Tsja ..... wat moet ik hiervan zeggen!? ???

ja alonso zijn manieren zijn eigenlijk al terug  begonnen van in italie. Verdient minder en minder zijn titel ;D

Hij zegt geen dingen die niet waar zijn. De garantie, de zekerheid op een kampioenschap, is bij McLaren niet per definitie minder dan bij Mercedes.

Folkert

Citaat van: Kootje op 14 september 2012 - 06:29:59
Citaat van: Folkert op 14 september 2012 - 02:13:41
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44156
Alonso heeft ook wat te zeggen over Hamilton, Mclaren en Mercedes. Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje zielige reactie of opmerking. Als het waar is. Alonso kreeg niet wat hij wilde en onterecht eiste en lijkt imo nu beetje zijn gal te spuwen. Mclaren had 2007 ook een titel kunnen pakken, als ook in 2010. Hij vergeet hierbij ook de totale dominantie van Ferrari van 2000-2004. Zit misschien kern van waarheid in, maar vind het(als het waar is) klein beetje zielig.

Tsja ..... wat moet ik hiervan zeggen!? ???
Misschien gebruikte ik niet de juiste woorden. Maar kwam mij beetje over als na trappen van de conflicten die er destijds waren. Mclaren is juist van af 2007 weer in een lijn om hoog aan het gaan. Maar denk wel dat bij Mclaren de kans om WK te worden hoger is dan bij Mercedes. Maar inderdaad is het geen garantie.
Trotse vader van Rosalie(L)

Edwin90

Citaat van: Folkert op 14 september 2012 - 11:11:21
Citaat van: Kootje op 14 september 2012 - 06:29:59
Citaat van: Folkert op 14 september 2012 - 02:13:41
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44156
Alonso heeft ook wat te zeggen over Hamilton, Mclaren en Mercedes. Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje zielige reactie of opmerking. Als het waar is. Alonso kreeg niet wat hij wilde en onterecht eiste en lijkt imo nu beetje zijn gal te spuwen. Mclaren had 2007 ook een titel kunnen pakken, als ook in 2010. Hij vergeet hierbij ook de totale dominantie van Ferrari van 2000-2004. Zit misschien kern van waarheid in, maar vind het(als het waar is) klein beetje zielig.

Tsja ..... wat moet ik hiervan zeggen!? ???
Misschien gebruikte ik niet de juiste woorden. Maar kwam mij beetje over als na trappen van de conflicten die er destijds waren. Mclaren is juist van af 2007 weer in een lijn om hoog aan het gaan. Maar denk wel dat bij Mclaren de kans om WK te worden hoger is dan bij Mercedes. Maar inderdaad is het geen garantie.

Nou, 2007 en 2008 waren de jaren waarin Mclaren en Ferrari aardig aan elkaar gewaagd waren en de absolute topteams. Om nou te zeggen dat 2009 (al helemaal een drama), 2010 (wel tot de laatste race een mathematische kans op de titel maar niet rieel) en 2011 (nergens t.o.v Red Bull) nou zulke succes jaren waren. Hamilton en Button hebben nooit echt serieus meegedaan om de titel.

Dus spreken van een lijn omhoog vind ik nogal wat. En dit jaar wordt natuurlijk ook maar afwachten of het gaat lukken.

Gerard

#486
Citaat van: Enzo op 14 september 2012 - 10:25:35
http://www.motorsport.com/#!/f1/news/mercedes-offering-schumacher-2013-contract-report/


Een ruildeal? Nico naar McLaren en Lewis naar Merc?

CitaatHaug telling Martin Whitmarsh: "Kein Lewis, Keine motoren"
;D

SanderD

Ach joh, waarschijnlijk vroeg een journalist wat vragen, en diezelfde journalist propt het in een stuk waardoor het lijkt dat Alonso dat zo eventjes zegt.

Kootje

Citaat van: Folkert op 14 september 2012 - 11:11:21
Citaat van: Kootje op 14 september 2012 - 06:29:59
Citaat van: Folkert op 14 september 2012 - 02:13:41
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44156
Alonso heeft ook wat te zeggen over Hamilton, Mclaren en Mercedes. Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje zielige reactie of opmerking. Als het waar is. Alonso kreeg niet wat hij wilde en onterecht eiste en lijkt imo nu beetje zijn gal te spuwen. Mclaren had 2007 ook een titel kunnen pakken, als ook in 2010. Hij vergeet hierbij ook de totale dominantie van Ferrari van 2000-2004. Zit misschien kern van waarheid in, maar vind het(als het waar is) klein beetje zielig.

Tsja ..... wat moet ik hiervan zeggen!? ???
Misschien gebruikte ik niet de juiste woorden. Maar kwam mij beetje over als na trappen van de conflicten die er destijds waren.

Doelde eigenlijk op die uitspraken van Alonso. 
Weet niet zo goed wat ik daarmee moet, vind het nogal nutteloze uitspraken. ;)


CitaatMclaren is juist van af 2007 weer in een lijn om hoog aan het gaan. Maar denk wel dat bij Mclaren de kans om WK te worden hoger is dan bij Mercedes. Maar inderdaad is het geen garantie.

En vergeet Lotus (Renault) en Ferrari niet.
Hoeveel titels heeft meneer Alonso zelf al in de wacht gesleept sinds zijn vertrek bij McLaren. ::)

rafael25

Citaat van: Kootje op 14 september 2012 - 16:02:58


Hoeveel titels heeft meneer Alonso zelf al in de wacht gesleept sinds zijn vertrek bij McLaren. ::)
Dat vraag me ook af ;)

Wizard

Tja, hoeveel titels hebben wij? En we bekritiseren coureurs net zo goed. Het één staat compleet los van het ander natuurlijk. Bovendien, met een knipoog naar de toekomst, kan Alonso nog wel eens een héél goed punt hebben. Dus bekijk het eens vanuit een andere invalshoek in plaats van direct de McLaren-hakjes in het zand te zetten.

Kootje

#491
Citaat van: Wizard op 14 september 2012 - 18:06:10
Tja, hoeveel titels hebben wij? En we bekritiseren coureurs net zo goed. Het één staat compleet los van het ander natuurlijk. Bovendien, met een knipoog naar de toekomst, kan Alonso nog wel eens een héél goed punt hebben. Dus bekijk het eens vanuit een andere invalshoek in plaats van direct de McLaren-hakjes in het zand te zetten.

McLaren hakjes ??
Ik ben 'n fan van het Williams team hoor, ik weet niet. ::)

En wat Alonso betreft: Hij roept doodleuk dat Hamilton er verstandig aan doet om zijn voorbeeld te volgen McLaren te verlaten, want dat geeft hem meer perspectief op het winnen van 'n titel.
Dan vindt ik het niet zo gek dat ik me afvraag hoeveel titels hij dan al heeft gewonnen sinds zijn vertrek.
Antwoord: In ieder geval ééntje minder dan Lewis die bleef waar die zat.

En met het oog op de toekomst ?? ???
Oké ..... de tijd zal 't ons leren, maar voorlopig is Lewis in de McLaren wederom zijn grootste uitdager, en gezien de vele negatieve reacties omtrend Alonso's titelkansen samen met Vettel de grootste titelfavoriet.
Mocht hij 'm winnen, dan is het 2 titels Hamilton/McLaren tegenover 0 voor Alonso/Renault & Ferrari.

0634

Qua motoren is de toekomst van McLaren wel in nevelen gehuld. Verder natuurlijk een veel stabieler team dan Merc.

robbert

Citaat van: Kootje op 14 september 2012 - 18:24:02
Citaat van: Wizard op 14 september 2012 - 18:06:10
Tja, hoeveel titels hebben wij? En we bekritiseren coureurs net zo goed. Het één staat compleet los van het ander natuurlijk. Bovendien, met een knipoog naar de toekomst, kan Alonso nog wel eens een héél goed punt hebben. Dus bekijk het eens vanuit een andere invalshoek in plaats van direct de McLaren-hakjes in het zand te zetten.

Dan vindt ik het niet zo gek dat ik me afvraag hoeveel titels hij dan al heeft gewonnen sinds zijn vertrek.
Antwoord: In ieder geval ééntje minder dan Lewis die bleef waar die zat.



ja hamilton was (is) moederskindje van mclaren, net zoals schumacher van ferrari zo was

Kootje

Citaat van: Jeroen op 14 september 2012 - 18:57:51
Qua motoren is de toekomst van McLaren wel in nevelen gehuld. Verder natuurlijk een veel stabieler team dan Merc.

Denk dat ze gewoon bij Mercedes blijven hoor.
Enige verschil, nu zijn ze nog gratis, straks niet meer.