Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Franky R. op 10 september 2012 - 16:59:43
Volgens Fabian, en hij kan het weten, zal Narain naast Alonso rijden...En meteen de nummer 1 status binnen dat team opeisen... ;D
Kwestie van tijd dat het nieuws naar buiten komt ;) ;D

Maar op zich is het niet gek dat Kovalainen genoemd wordt bij Ferrari. Heikki is een degelijke rijder, niet meer niet minder als je het mij vraagt. Persoonlijk zou ik liever Perez bij Ferrari zien en Heikki bij Sauber. Daarnaast mag Maldonado wat mij betreft vervangen worden door Bottas. Ik ben aardig onder de indruk van die jongen ook al zijn het maar vrije trainingen. Die jongen verdient een kans. Denk dat Jaime niet naar HRT gaat. Daar heeft hij vorig jaar volgens mij iets over gezegd en toen klonk het als een no go voor Jaime.

Wizard

Citaat van: Kootje op 10 september 2012 - 17:09:18
McLaren - Lewis & Jenson
Red Bull - Seb & Web
Ferrari - Nando & Checo
Lotus - Kimi & Romain
Mercedes - Rosberg & Schumi
Sauber - Koba & Flipje
Williams - Pastor & Valteri
Force India - DiResta & Hulk
Caterham - Heikki & Vitaly
Marussia - Glock & Clos
HRT - Narain & Pedro

Ferrari heeft geroepen Pérez nog niet te contracteren.

Kootje

Citaat van: Wizard op 10 september 2012 - 20:01:11
Ferrari heeft geroepen Pérez nog niet te contracteren.

Klopt, maar die roepen zo vaak wat.  ;D

0634

Sja, die roepen ook jaarlijks dat ze wel eens de Formule 1 zouden kunnen verlaten... ;)

KovalainenFanForever

Citaat van: Franky R. op 10 september 2012 - 17:09:52
Citaat van: KovalainenFanForever op 10 september 2012 - 17:06:55
Tijdens de voorbeschouwing van de GP van Italië afgelopen weekend had Allard Kalff een interview met Eric Boullier en toen zei de teambaas van Lotus mij toch iets............ :o Dat er volgend jaar een Nederlander bij Lotus gaat rijden, OMG. Helemaal in m'n nopjes. Giedo van der Garde zal het denk ik worden, want Robin Frijns test al voor Sauber :D


Had dat interview ook gezien, maar ik neem het met een korreltje zout...En welke Nederlander zou het moeten zijn? Frijns is de beste mogelijkheid, want GvdG zit er niet goed bij en staat immers ook bij 'aartsvijand' Caterham onder contract...


Overigens zegt Frijns niets te weten van een rookie-test voor Sauber... ??? ...Moet daar nog even achteraan.

Dat zei Olav Mol net voordat de race ging beginnen. 5 min voor de race ofzo op de startgrid. Olav zei toen dat Frijns voor Sauber zou gaan testen en misschien ook voor een ander team, maar dat er dan te weinig tijd ervoor zou zijn ofzo. Zoiets zei Olav Mol.

0634

Ik hoop dat Alguersuari terug kan komen. Goede rijder, kleurrijke gast.


Fabian

Citaat van: Jeroen op 10 september 2012 - 21:32:50
Ik hoop dat Alguersuari terug kan komen. Goede rijder, kleurrijke gast.
Ja dat hoop ik ook, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren bij HRT. Misschien Ferrari?!

0634

HRT heeft hij al eerder geweigerd dus dat denk ik ook niet. Maar een ander team... wie weet.

Wizard

Citaat van: Fabian op 10 september 2012 - 23:01:29
Citaat van: Jeroen op 10 september 2012 - 21:32:50
Ik hoop dat Alguersuari terug kan komen. Goede rijder, kleurrijke gast.
Ja dat hoop ik ook, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren bij HRT. Misschien Ferrari?!

Que? Ik gun Jaime best een stoeltje. Hij is Formule 1 waardig. Maar McLaren, Red Bull en Ferrari? Nee. Dat zou gek zijn.

Fabian

Citaat van: Wizard op 11 september 2012 - 09:28:39
Citaat van: Fabian op 10 september 2012 - 23:01:29
Citaat van: Jeroen op 10 september 2012 - 21:32:50
Ik hoop dat Alguersuari terug kan komen. Goede rijder, kleurrijke gast.
Ja dat hoop ik ook, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren bij HRT. Misschien Ferrari?!

Que? Ik gun Jaime best een stoeltje. Hij is Formule 1 waardig. Maar McLaren, Red Bull en Ferrari? Nee. Dat zou gek zijn.
Dat is ook gek en daarom ben ik bang dat er voor Jaime weinig overblijft. Zijn naam is tot nu toe niet genoemd bij bijvoorbeeld Sauber. Maar mocht een van de Force India rijders een overstap maken dan zou ik Jaime geen slechte vervanger vinden.

Folkert

Ben trouwens nu al benieuwd naar de auto's volgend jaar. De lelijke neuzen zijn verboden en als ik het een beetje goed begreep zouden de teams een oplossing alla Mclaren moeten vinden. En dat zou wel eens een klein voordeel voor Mclaren kunnen zijn.
Maar Lotus schijnt al van af het begin bezig te zijn met de auto van 2013 en als je ziet hoe snel Lotus is of blijft, kunnen zij volgend jaar misschien nog wel stapje hoger gaan en direct voor de overwinning strijden. Zo jammer dat hun rijhoogte systeem eerst is goed gekeurd en daarna helaas nog is afgekeurd.

En dan zijn er natuurlijk nog de stijgende paarde en de briesende stieren met Newey er achter aan natuurlijk. Gaat er veel veranderen aan de regels voor volgend jaar?
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ja mss komt er nu een dak boven hun hoofd ;D

Franky R.

Citaat van: robbert op 11 september 2012 - 17:34:33
ja mss komt er nu een dak boven hun hoofd ;D


Dus gaat de F1 vanaf volgend jaar er zo uit zien?



Met als enige verschil met de LMP, dat de rijder hier wel in het midden van de auto zit? In de LMP mag dat niet. Daar moeten er [denkbeeldig] twee zitpositie's in de cabine mogelijk zijn.