Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 07 september 2012 - 14:25:17
Maar China heeft toch juist lange doordraaiende bochten?


Net wat ik ook dacht, maar laat Enzo maar uitleggen wat hij precies bedoelt... 8)

Enzo

Citaat van: Franky R. op 07 september 2012 - 14:27:26
Citaat van: sanderalonso op 07 september 2012 - 14:25:17
Maar China heeft toch juist lange doordraaiende bochten?


Net wat ik ook dacht, maar laat Enzo maar uitleggen wat hij precies bedoelt... 8)

Later dan, want ga nu werken.  :)

Franky R.

Citaat van: Enzo op 07 september 2012 - 14:28:09
Citaat van: Franky R. op 07 september 2012 - 14:27:26
Citaat van: sanderalonso op 07 september 2012 - 14:25:17
Maar China heeft toch juist lange doordraaiende bochten?


Net wat ik ook dacht, maar laat Enzo maar uitleggen wat hij precies bedoelt... 8)

Later dan, want ga nu werken.  :)


Ok,


Werkze!


Kootje

Citaat van: Martin WhitmarschIeder verhaal dat begint met: 'Eddie Jordan meent dat...', is per definitie twijfelachtig

;D

Folkert

net gelezen ook en idd wel een grappige opmerking  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Na Eddie Jordan, komt Mika Salo met een voorspelling/mening...IMHO vind ik het een goede zaak dat Heikki's naam vaker wordt genoemd als vervanger voor Massa.



http://www.gppits.net/nieuws/eindelijk_kovalainen/


Alleen het stoeltje naast Kimi verraste mij toch wel. Ondanks de stommiteiten van Grosjean is het een goede duo voor 2013. Niets aan veranderen, dus!


Franky R.

#442
Een lijstje wat ik elders zag;


Citaat2013


1. Ferrari - Alonso - Perez/Heikki
2. Mclaren - Lewis - Jenson
3. RBR - Vettel - Webber
4. Lotus - Kimi - Romain
5. Merc - Rosberg - Di Resta of Hulkenberg
6. Sauber - Kobayashi - Massa
7. Williams - Bottas - Maldonado
8. FI - Hulkenberg - Heikki
i9. STR - Ricciardo - Vergne
10. Caterham -Jaime - Senna
11. Marussia - Glock/Petrov
12. HRT - De la Rosa/Jaime/Clos

Schumi stopt, Lewis blijft, Massa ruilt met Perez, de rest schuift door of zakt terug zoals verwacht.
Wat jullie?

SDG

Citaat
12. HRT - De la Rosa/Jaime/Clos

En Narain is de clos, pardon 'klos'...

Franky R.

Citaat van: SDG op 10 september 2012 - 16:55:13
Citaat
12. HRT - De la Rosa/Jaime/Clos

En Narain is de clos, pardon 'klos'...


Volgens Fabian, en hij kan het weten, zal Narain naast Alonso rijden...En meteen de nummer 1 status binnen dat team opeisen... ;D

KovalainenFanForever

Tijdens de voorbeschouwing van de GP van Italië afgelopen weekend had Allard Kalff een interview met Eric Boullier en toen zei de teambaas van Lotus mij toch iets............ :o Dat er volgend jaar een Nederlander bij Lotus gaat rijden, OMG. Helemaal in m'n nopjes. Giedo van der Garde zal het denk ik worden, want Robin Frijns test al voor Sauber en vanaf 2016 rijdt Nyck de Vries bij McLaren als jongste coureur van het veld! :D

Kootje

McLaren - Lewis & Jenson
Red Bull - Seb & Web
Ferrari - Nando & Checo
Lotus - Kimi & Romain
Mercedes - Rosberg & Schumi
Sauber - Koba & Flipje
Williams - Pastor & Valteri
Force India - DiResta & Hulk
Caterham - Heikki & Vitaly
Marussia - Glock & Clos
HRT - Narain & Pedro

Franky R.

Citaat van: KovalainenFanForever op 10 september 2012 - 17:06:55
Tijdens de voorbeschouwing van de GP van Italië afgelopen weekend had Allard Kalff een interview met Eric Boullier en toen zei de teambaas van Lotus mij toch iets............ :o Dat er volgend jaar een Nederlander bij Lotus gaat rijden, OMG. Helemaal in m'n nopjes. Giedo van der Garde zal het denk ik worden, want Robin Frijns test al voor Sauber :D


Had dat interview ook gezien, maar ik neem het met een korreltje zout...En welke Nederlander zou het moeten zijn? Frijns is de beste mogelijkheid, want GvdG zit er niet goed bij en staat immers ook bij 'aartsvijand' Caterham onder contract...


Overigens zegt Frijns niets te weten van een rookie-test voor Sauber... ??? ...Moet daar nog even achteraan.



Edwin90

Had hij het over rijden in de F1 of dat ze één van onze jongens in die bodemloze managing-put van Genii gaan storten?

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 10 september 2012 - 17:19:01
Had hij het over rijden in de F1 of dat ze één van onze jongens in die bodemloze managing-put van Genii gaan storten?


Boullier zei letterlijk dat ze een contract zouden tekenen met een Nederlander...Maar idd. niets over de F1, dus het kan net zo goed de GP2 zijn.