Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Franky R.

Als Hamilton tekent bij Mercedes, dan is hij pas goed stom bezig! Mercedes is al bezig haar handen van het team af te trekken, dus is er minder geld beschikbaar.


Dan is McLaren nog altijd de beste optie!


CitaatDaarnaast schat ik Schumacher mentaal en tactisch een stuk sterker in dan Lewis, dus voor je het weet heb je weer emotionele interviews en telemetrie op twitter. Nee, Merc moet z'n handen niet vuil maken aan deze jongen.


Vreemd, in het begin werd Lewis een 'reclamepopje' genoemd, omdat hij alleen maar PR-praat zou uitstorten. En nu is het opeens 'emotioneel'?!  ???

Sabai

Citaat van: Franky R. op 06 september 2012 - 16:19:20
Als Hamilton tekent bij Mercedes, dan is hij pas goed stom bezig! Mercedes is al bezig haar handen van het team af te trekken, dus is er minder geld beschikbaar.


Dan is McLaren nog altijd de beste optie!


CitaatDaarnaast schat ik Schumacher mentaal en tactisch een stuk sterker in dan Lewis, dus voor je het weet heb je weer emotionele interviews en telemetrie op twitter. Nee, Merc moet z'n handen niet vuil maken aan deze jongen.


Vreemd, in het begin werd Lewis een 'reclamepopje' genoemd, omdat hij alleen maar PR-praat zou uitstorten. En nu is het opeens 'emotioneel'?!  ???


Ik zou het eerder opstandig noemen dan emotioneel .

Matthijs

Citaat van: Fabian op 06 september 2012 - 16:15:19
Citaat van: Matthijs op 06 september 2012 - 16:13:10
Zolang Venezuela betaalt voor Maldonado's stoeltje blijft hij volgend jaar echt wel in de F1. Hij heeft geld en is snel. Snelheid is niet aan te leren, rust in je hoofd wel. En dat is wat hij mist.
Ik denk dat je dat Pastor niet kunt leren. Zelfs een jointje krijgt die man niet rustig in zijn kop.
Laten we Maldonado volgend jaar eens evalueren en kijken wie gelijk had.
Er vanuit gaande dat hij volgend jaar rijdt, anders heb ik sowieso niet gelijk!  :D

Kootje

Kan het me maar moeilijk voorstellen dat Lewis naar Mercedes gaat.
Hij wil rijden bij 'n team waar hij races kan winnen en kan strijden voor de titel, en vooralsnog zijn er geen tekenen dat dit bij Mercedes kan.
Bij McLaren heeft hij die garantie wel.
Ik zie deze berichten dan ook eerder als onderhandelingstactiek dan als waarheid.


Wat Maldonado betreft, die blijft gewoon zitten waar hij zit.
Williams gaat echt die 30 miljoen niet laten lopen omdat hij zo'n rauwdouwer is.
Nee .... als er iemand op moet passen zijn stoeltje aan Bottas te verliezen, dan is het Senna wel.
Ondanks dat hij qua punten niet veel onderdoet voor Pastor, en zelfs regelmatiger punten scoort, komt hij gewoon basissnelheid tekort.
En je kunt zeggen wat je wilt, maar als die Venezolaan z'n cool eens leert beheersen, dan is het uiteindelijk toch 'n coureur om rekening mee te houden.

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/pastor_ik_moet_iets_veranderen/

Pastor is ook tot het inzicht gekomen. Ben benieuwd Matthijs of hij volgend jaar rijdt!

Figge

Citaat van: Fabian op 06 september 2012 - 16:46:43
http://www.gppits.net/nieuws/pastor_ik_moet_iets_veranderen/

Pastor is ook tot het inzicht gekomen. Ben benieuwd Matthijs of hij volgend jaar rijdt!

De gemiddelde liefhebber ziet al sinds hij GP2 reed dat hij anders moet gaan rijden...
Inmiddels 32 GP's verder... Dat is iets van factor 4. Dus... over 6 seizoenen kan Williams daar de vruchten van plukken :)

Fabian

Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 17:08:38
Citaat van: Fabian op 06 september 2012 - 16:46:43
http://www.gppits.net/nieuws/pastor_ik_moet_iets_veranderen/

Pastor is ook tot het inzicht gekomen. Ben benieuwd Matthijs of hij volgend jaar rijdt!

De gemiddelde liefhebber ziet al sinds hij GP2 reed dat hij anders moet gaan rijden...
Inmiddels 32 GP's verder... Dat is iets van factor 4. Dus... over 6 seizoenen kan Williams daar de vruchten van plukken :)
Ze plukken nu al de financiƫle vruchten!

KovalainenFanForever

Wedden dat Kovalainen toch naar Sauber gaat. Die houd het echt niet lang meer vol hoor bij Caterham F1. Ik hoop het, want achteraan rijden verdient hij niet. Is hij een veel te goede coureur voor. 8)

gloudiesaurus

Citaat van: KovalainenFanForever op 06 september 2012 - 17:37:02
Wedden dat Kovalainen toch naar Sauber gaat. Die houd het echt niet lang meer vol hoor bij Caterham F1. Ik hoop het, want achteraan rijden verdient hij niet. Is hij een veel te goede coureur voor. 8)

Welkom op het forum!

Zou zo maar eens kunnen... Kovalainnen verdiend een beter auto dan dat hij nu heeft. En hij heeft al aangegeven teleurgesteld te zijn in de progressie van Caterham. Denk alleen dat Sauber met Perez/ Kobayashi ook een leuke rijdersduo heeft.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

KovalainenFanForever

thanks, ik heb ook nog dat nieuwtje gelezen over dat Hamilton naar Mercedes gaat volgens eddie Jordan? Het zou zo maar eens kunnen. Mercedes is populairder en bekender bij het wereldwijd publiek dan McLaren.

SDG

Citaat van: Fabian op 06 september 2012 - 17:09:20
Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 17:08:38
Citaat van: Fabian op 06 september 2012 - 16:46:43
http://www.gppits.net/nieuws/pastor_ik_moet_iets_veranderen/

Pastor is ook tot het inzicht gekomen. Ben benieuwd Matthijs of hij volgend jaar rijdt!

De gemiddelde liefhebber ziet al sinds hij GP2 reed dat hij anders moet gaan rijden...
Inmiddels 32 GP's verder... Dat is iets van factor 4. Dus... over 6 seizoenen kan Williams daar de vruchten van plukken :)
Ze plukken nu al de financiƫle vruchten!

Je mag echter ook het geld dat Williams al verloren heeft door de punten die Maldonado tot nu toe weggooide niet uitvlakken...

Enzo

Citaat van: KovalainenFanForever op 06 september 2012 - 17:51:43
thanks, ik heb ook nog dat nieuwtje gelezen over dat Hamilton naar Mercedes gaat volgens eddie Jordan? Het zou zo maar eens kunnen. Mercedes is populairder en bekender bij het wereldwijd publiek dan McLaren.

Welkom op de Pits!  8)

Franky R.

Citaat van: KovalainenFanForever op 06 september 2012 - 17:37:02
Wedden dat Kovalainen toch naar Sauber gaat. Die houd het echt niet lang meer vol hoor bij Caterham F1. Ik hoop het, want achteraan rijden verdient hij niet. Is hij een veel te goede coureur voor. 8)


Wees welkom!
Tja, ik heb het al vaker gezegd dat Heikki klaar is voor het stapje hoger op. Daarom vond ik het vreemd dat zijn naam niet werd genoemd als mogelijke vervanger van Massa bij Ferrari!


Dat hij bij McLaren ondersneeuwde was toen, NU is Heikki duidelijk een betere coureur. Veel meer in evenwicht, dus tijd voor een auto waarmee hij punten kan pakken.






Franky R.

Citaat van: Sabai op 06 september 2012 - 16:25:56
Citaat van: Franky R. op 06 september 2012 - 16:19:20
Als Hamilton tekent bij Mercedes, dan is hij pas goed stom bezig! Mercedes is al bezig haar handen van het team af te trekken, dus is er minder geld beschikbaar.


Dan is McLaren nog altijd de beste optie!


CitaatDaarnaast schat ik Schumacher mentaal en tactisch een stuk sterker in dan Lewis, dus voor je het weet heb je weer emotionele interviews en telemetrie op twitter. Nee, Merc moet z'n handen niet vuil maken aan deze jongen.


Vreemd, in het begin werd Lewis een 'reclamepopje' genoemd, omdat hij alleen maar PR-praat zou uitstorten. En nu is het opeens 'emotioneel'?!  ???


Ik zou het eerder opstandig noemen dan emotioneel .


Opstandig, dat is idd. een veel betere omschrijving. Kennelijk zit het e.e.a. erg diep bij Enzo? :P

0634

Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 13:12:05
Tjonge, wat zou ik ervan balen als dit waarheid word.
Na al dat harde werken van Schumacher hoop je dat hij ook eens de vruchten mag plukken.
Ik kan me niks zuurders voorstellen dan dat Schumacher stopt en de Merc volgend jaar fantastisch is...
Ik zou het wel waarderen moet ik zeggen ;).