Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Bart VD op 06 september 2012 - 13:13:11
Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 13:12:05
Tjonge, wat zou ik ervan balen als dit waarheid word.
Na al dat harde werken van Schumacher hoop je dat hij ook eens de vruchten mag plukken.
Ik kan me niks zuurders voorstellen dan dat Schumacher stopt en de Merc volgend jaar fantastisch is...

Ross Brawn heeft wat dat betreft natuurlijk wel al een voorgeschiedenis, vraag maar aan Honda ;)

Villeneuve kan er ook over meepraten, bij BAR destijds. Wordt hij afgedankt en een jaar later rijdt Button de sterren van de hemel.

SDG

Citaat van: Gerard op 06 september 2012 - 13:14:44
Citaat van: Bart VD op 06 september 2012 - 13:12:21
Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 12:50:05
Hey... Waar zijn Pastor en Narain!!??

Pastoor Walldonado mag naar HRT.  Dan kunnen hij en Crashtikean mekaar bij de start helemaal naar de tyfus rammen en kunnen we daarna verder met racen.

Nadat ze 4 rondjes achter de SC gereden hebben zeker..
Nah, lijkt me geen goed idee....

Denk dat Pastor dit jaar zijn laatste GP rijdt..

Na zijn dubbele flater van in Spa lijkt het me dat zijn krediet stilaan opgebruikt is. En gezien ze er bij Williams een traditie op nahouden dat succes geen garantie is voor een contractverlenging (vraag maar aan Mansell en Hill, zelfs wereldkampioen worden was niet genoeg)...

Figge

Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 13:12:05
Tjonge, wat zou ik ervan balen als dit waarheid word.
Na al dat harde werken van Schumacher hoop je dat hij ook eens de vruchten mag plukken.
Ik kan me niks zuurders voorstellen dan dat Schumacher stopt en de Merc volgend jaar fantastisch is...

Misschien he...
Blijft Schumacher én komt Hamilton...
Dat kan natuurlijk ook nog...
En dan Rosberg naar McLaren??
Daar is al eens eerder overgesproken een paar jaar geleden...

Matthijs

Briljant zou dat zijn: Schumacher en Hamilton in 1 team. En dan Rosberg naar Ferrari? Rosberg is imo echt zo'n net-onder-de-top-coureur (à la Webber, Fisichella, Coulthard, Trulli in zijn goede jaren, Barrichello in zijn goede jaren) en is natuurlijk perfect als tweede rijder naast Alonso.

Figge

Ja Ferrari kan natuurlijk ook nog... Die hebben ook al eerder met elkaar gesproken... Schijnt...

Enzo

Tja, we gaan het meemaken jongens.  :)
Het blijft afwachten op officiele berichten.

Figge

Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 14:23:43
Tja, we gaan het meemaken jongens.  :)
Het blijft afwachten op officiele berichten.

Speculeren blijft altijd leuk...
Maar stel je nu eens voor... Schumacher en Hamilton als teamgenoten...
Wie denk je dan dat er sterker is??

Enzo

Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 14:26:31
Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 14:23:43
Tja, we gaan het meemaken jongens.  :)
Het blijft afwachten op officiele berichten.

Speculeren blijft altijd leuk...
Maar stel je nu eens voor... Schumacher en Hamilton als teamgenoten...
Wie denk je dan dat er sterker is??

Hmm, lastig. Ik heb beide coureurs erg hoog zitten, samen met Alonso de beste van het veld imo.
Waarschijnlijk kan Lewis op one-lap speed er één of twee tiende meer uit persen tov de huidige Schumacher. Als we het over race inzicht hebben, tactische vermogen en teamplay, dan schat ik Schumacher veel beter in. Het zal zeker een spannend gevecht worden.

Mocht het ooit zover komen, dan denk ik dat ze moeten gaan samenwerken ipv elkaar tegenwerken. Dan kunnen ze grote hoogtes bereiken.

rafael25

Geruchten ontkend door Lewis zelf.......... ::)

Gerard

Citaat van: rafael25 op 06 september 2012 - 15:25:20
Geruchten ontkend door Lewis zelf.......... ::)

ja, duh.. Hij zal het nu even toegeven terwijl Brawn het vanochtend nog ontkend heeft...  :P

Sabai

Misschien kan Lewis beter een jaartje of twee een sabbatical nemen om daarna met frisse moed en motivatie er weer tegen aan te gaan. Dan kan hij even lekker uit puberen. Volgens mij is hij zo geleefd in zijn leven door andere mensen waardoor hij zijn eigen ik nooit heeft kunnen leren kennen. Begrijp me niet verkeerd ik bedoel dit niet negatief.

Niels_

Citaat van: Gerard op 06 september 2012 - 13:14:44
Denk dat Pastor dit jaar zijn laatste GP rijdt..
Dat betwijfel ik.

Ik denk dat bij Williams eerder Senna moet vrezen voor zijn stoeltje dan Maldonado. Er mag toch niet vergeten worden dat Maldonado dit jaar een GP won voor het team en dat hij duidelijk de snelheid heeft (ook weer 3e in de kwali in België). Natuurlijk maakt hij veel fouten, maar ik ben toch optimistisch voor zijn kansen voor volgend jaar.

Fabian

Volgens mij was het juist Maldonado die moest vrezen voor zijn stoeltje. Dacht ik gelezen te hebben. Volgens mij is Senna redelijk safe voor zover je over safe kunt spreken.

Matthijs

Citaat van: Ńiels op 06 september 2012 - 16:09:54
Citaat van: Gerard op 06 september 2012 - 13:14:44
Denk dat Pastor dit jaar zijn laatste GP rijdt..
Dat betwijfel ik.

Ik denk dat bij Williams eerder Senna moet vrezen voor zijn stoeltje dan Maldonado. Er mag toch niet vergeten worden dat Maldonado dit jaar een GP won voor het team en dat hij duidelijk de snelheid heeft (ook weer 3e in de kwali in België). Natuurlijk maakt hij veel fouten, maar ik ben toch optimistisch voor zijn kansen voor volgend jaar.
Zolang Venezuela betaalt voor Maldonado's stoeltje blijft hij volgend jaar echt wel in de F1. Hij heeft geld en is snel. Snelheid is niet aan te leren, rust in je hoofd wel. En dat is wat hij mist.

Fabian

Citaat van: Matthijs op 06 september 2012 - 16:13:10
Zolang Venezuela betaalt voor Maldonado's stoeltje blijft hij volgend jaar echt wel in de F1. Hij heeft geld en is snel. Snelheid is niet aan te leren, rust in je hoofd wel. En dat is wat hij mist.
Ik denk dat je dat Pastor niet kunt leren. Zelfs een jointje krijgt die man niet rustig in zijn kop.