Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Fabian op 15 augustus 2012 - 22:29:06
Citaat van: Wizard op 15 augustus 2012 - 21:54:27
Citaat van: Fabian op 15 augustus 2012 - 21:41:13
Tja ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Er zit wel een kern van waarheid in, maar goed. Barrichello was zeker niet minder dan Maldonado, maar je weet nooit hoe het zou zijn gelopen. Rubinho moet nu gewoon zijn stinkende best doen in Amerika en wie weet wat ie daar kan bereiken.

Nee. Wat?
Hahaa scherp Wizard. Misschien wordt ie daar nog wel kampioen!

;)

Figge

Citaat van: Franky R. op 16 augustus 2012 - 01:17:19
Citaat van: Mark F1gge op 15 augustus 2012 - 22:19:38

Hmm OK, dit artikel komt bij mij niet binnen als vitten achteraf.
Zelfs eigenlijk best wel objectief...


Dat mag.


Ik zie het anders, want hij weet Barrichello dat hij uit de voeten zou kunnen met het huidige onvoorspelbare karakter van de Pirelli's? Zonder de kennis van zaken, zegt hij hier dat hij het 'wel eventjes beter gedaan had'...


Kennelijk kan hij na een half jaar de F1 nog steeds niet los laten. Hij ziet zelfs mogelijkheden om terug te keren... ::) ...





Volgens mij bedoelt Rubens dat hij niet veel bij incidenten betrokken zou zijn geweest. Ik denk dat hij daar gelijk in heeft.
Ik denk ook dat Rubens, ook op zijn oude dag, nog sneller is dan Bruno. Waarmee hij Maldonadootje tot meer concentratie en intelligent rijden (voor zover dat kan bij hem) zou dwingen... Bruno kan hem die druk niet op leggen. Pastor is veel sneller dan Bruno.

Wizard

Zit niet écht in Maldonado. Sommige rijders rijden nu eenmaal met hun hart en ziel, niet met hun verstand. Even plat door de bocht.

Fabian

Ik zou nu natuurlijk deze inkopper kunnen maken: Het is maakt geen verschil of Pastor met zijn verstand gaat rijden want hij heeft namelijk weinig verstand. Deze is eigenlijk te makkelijk....

Maar ik denk dat we Maldonado niet willen/moeten veranderen. Door die rare acties van Pastor gebeurd er nog eens wat en dan kunnen wij hem weer afkraken, uitlachen en kronen tot 'banaan van de race'.

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/force_india_richt_vizier_op_williams/

Ja. 'The Hulk' is gretig en heeft er vertrouwen in, maar gaat het Force India lukken om Williams te passeren?

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 22 augustus 2012 - 22:08:38
http://www.gppits.net/nieuws/force_india_richt_vizier_op_williams/

Ja. 'The Hulk' is gretig en heeft er vertrouwen in, maar gaat het Force India lukken om Williams te passeren?

Williams heeft een veel betere auto, maar Force India de betere coureurs! Het hangt van Maldonado en Senna af, houdt Maldonado zijn hoofd koel? En heeft Senna echt de snelheid? Kan nog wel eens close worden denk ik.

Als ik Williams was zou ik volgend jaar sowiezo Bottas in de auto zetten, die heeft tenminste echt talent.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 22 augustus 2012 - 22:35:36
Als ik Williams was zou ik volgend jaar sowiezo Bottas in de auto zetten, die heeft tenminste echt talent.
Dat ben ik helemaal met je eens Peter. Die jongen heeft mij echt verbaasd(en zichzelf ook) door zo snel te zijn. Ik hoop ook dat Bottas volgend jaar in de Williams zit. Dan zullen ze Pastor wel moeten behouden voor het geld denk ik... Al weet ik eerlijk gezegd niet hoeveel centjes Bottas meeneemt.

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 22 augustus 2012 - 22:35:36
Citaat van: Fabian op 22 augustus 2012 - 22:08:38
http://www.gppits.net/nieuws/force_india_richt_vizier_op_williams/

Ja. 'The Hulk' is gretig en heeft er vertrouwen in, maar gaat het Force India lukken om Williams te passeren?

Williams heeft een veel betere auto, maar Force India de betere coureurs! Het hangt van Maldonado en Senna af, houdt Maldonado zijn hoofd koel? En heeft Senna echt de snelheid? Kan nog wel eens close worden denk ik.

Als ik Williams was zou ik volgend jaar sowiezo Bottas in de auto zetten, die heeft tenminste echt talent.

Eerst zien, dan geloven! Teveel coureurs met écht talent gingen in de F1 kopje onder.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 22 augustus 2012 - 22:35:36
Citaat van: Fabian op 22 augustus 2012 - 22:08:38
http://www.gppits.net/nieuws/force_india_richt_vizier_op_williams/

Ja. 'The Hulk' is gretig en heeft er vertrouwen in, maar gaat het Force India lukken om Williams te passeren?

Williams heeft een veel betere auto, maar Force India de betere coureurs! Het hangt van Maldonado en Senna af, houdt Maldonado zijn hoofd koel? En heeft Senna echt de snelheid? Kan nog wel eens close worden denk ik.

Als ik Williams was zou ik volgend jaar sowiezo Bottas in de auto zetten, die heeft tenminste echt talent.
http://www.gppits.net/magazine/analyse_pastor_vs_bruno/ ;) ;) ;)


Franky R.

Citaat van: Wizard op 23 augustus 2012 - 10:33:27
Citaat van: gloudiesaurus op 22 augustus 2012 - 22:35:36
Citaat van: Fabian op 22 augustus 2012 - 22:08:38
http://www.gppits.net/nieuws/force_india_richt_vizier_op_williams/

Ja. 'The Hulk' is gretig en heeft er vertrouwen in, maar gaat het Force India lukken om Williams te passeren?

Williams heeft een veel betere auto, maar Force India de betere coureurs! Het hangt van Maldonado en Senna af, houdt Maldonado zijn hoofd koel? En heeft Senna echt de snelheid? Kan nog wel eens close worden denk ik.

Als ik Williams was zou ik volgend jaar sowiezo Bottas in de auto zetten, die heeft tenminste echt talent.

Eerst zien, dan geloven! Teveel coureurs met écht talent gingen in de F1 kopje onder.


Dat is waar, Wizard...Maar dat had ook vaak te maken met de auto. Of geloof je echt dat bijvoorbeeld een Magnussen zo'n koekebakker was? Jos Verstappen deed het niet veel beter in die StewartGP.


Met Bottas lijkt het wel goed te zitten. Als hij in de Williams zit, gaat hij snel. Soms zelfs sneller dat Pastor, dus het succes van Bottas hangt eerder af van hoe goed de auto van 2013 wordt.

Wizard

En hoeveel geld hij kan meebrengen. ;) Verder weet je net als mij dat testtijden niet spreken. Maldonado is met héél andere dingen bezig dan Bottas tijdens het testen.

Fabian

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2012 - 14:52:49
En hoeveel geld hij kan meebrengen. ;)
Dit had ik inderdaad ook al aangegeven. Centjes zullen absoluut belangrijk zijn voor Williams.

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2012 - 14:52:49
Verder weet je net als mij dat testtijden niet spreken. Maldonado is met héél andere dingen bezig dan Bottas tijdens het testen.
Dat kan wel zo zijn, maar toch is het zeker niet slecht van Bottas. Hij krijgt veel minder tijd in de auto en weet toch snelle tijden te rijden. Het zegt natuurlijk vrij weinig, maar toch.

gloudiesaurus

Bottas heeft genoeg geld, heeft een paar belangrijke sponsoren.

En op mij heeft hij een goede indruk gemaakt, denk dat hij volgend jaar Williams coureur zal zijn. Zeker omdat Williams manager Toto Wolff ook manager is van Bottas  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 27 augustus 2012 - 15:20:57
Bottas heeft genoeg geld, heeft een paar belangrijke sponsoren.
Met de centjes zit het dus ook goed.

Citaat van: gloudiesaurus op 27 augustus 2012 - 15:20:57
En op mij heeft hij een goede indruk gemaakt, denk dat hij volgend jaar Williams coureur zal zijn. Zeker omdat Williams manager Toto Wolff ook manager is van Bottas  ;)
De kansen van Bottas zijn zeker niet slecht. Maar bij Williams zijn ze ook tevreden over Senna en Maldonado dus ik durf er nog weinig over te zeggen.

Vieze baas

Citaat van: Franky R. op 15 augustus 2012 - 18:37:34
Barrichello heeft weer een mening...Wat is dat met die man?! Frustratie of heimwee? Als hij zo fantastisch is, dan zou hij toch wel aan de leiding gaan van de Indy-competitie?! Of niet? ::)


http://www.gppits.net/nieuws/ik_was_waardevol_geweest/

Beetje late reactie maar ik vind dat Barrichello wel recht van spreken heeft. Hij was vorig jaar volgens mij de betere van de twee (iig in raceduels kwalificatie kan ik niet zo snel vinden) maar de wagen was om te janken. En als je ziet waartoe die Williams dit jaar toe in staat is en hoe hard Pastor elke keer kans op goede resultaten om zeep helpt... Barrichello had met zijn ervaring denk ik wel elke race in de punten kunnen rijden...