Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

0634

Sauber is competitief. Williams ook.

T.Nuvolari

Hangt er vanaf hoe hij competitief ziet natuurlijk. Als hij wil strijden voor de overwinning zal hij toch eerst zelf een tandje bij moeten steken. Strijden om P7 t.e.m. 17 in een Ferrari is nu niet wat je noemt meedoen voor de knikkers, wat zou dat geven in een Sauber of Williams?

Gerard

Citaat van: M@rc op 27 juli 2012 - 10:08:33
Massa rijdt in 2013 geen F1 als hij geen competitief zitje weet te bemachtigen.
Ik denk dat er voor Massa weinig te eisen is... Webber blijft bij RBR, dus 2de viool acter Seb is uitgesloten...
Andere opties zijn eventueel Lotus (of Mercedes),maar ik zie niet in waarom Kimi of Romain plaats zouden moeten maken voor ..... Massa en bij Mercedes zouden ze eerder voor di Resta of Hulkenberg kiezen.... Daarnaast..
Met alle respect,maar wanneer was de laatste keer dat Felipe om de overwinning streed?? Terwijl zijn teamgenoot al 3 overwinningen op zak heeft dit jaar...

Franky R.

Citaat van: Gerard op 27 juli 2012 - 11:13:02
Citaat van: M@rc op 27 juli 2012 - 10:08:33
Massa rijdt in 2013 geen F1 als hij geen competitief zitje weet te bemachtigen.
Ik denk dat er voor Massa weinig te eisen is... Webber blijft bij RBR, dus 2de viool acter Seb is uitgesloten...
Andere opties zijn eventueel Lotus (of Mercedes),maar ik zie niet in waarom Kimi of Romain plaats zouden moeten maken voor ..... Massa en bij Mercedes zouden ze eerder voor di Resta of Hulkenberg kiezen.... Daarnaast..
Met alle respect,maar wanneer was de laatste keer dat Felipe om de overwinning streed?? Terwijl zijn teamgenoot al 3 overwinningen op zak heeft dit jaar...


Helemaal mee eens. Ik vind dat Massa hier zijn hand overspeelt door zulke eisen te stellen, terwijl hij nu juist NIET competitief is in een Ferrari... ::)

Gerard

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2012/07_juli/120727_optie_massa_niet_gelicht_door_ferrari.xml
Mmmm Felipe zou de daad eerder bij het woord moeten voegen dan gewild, en waarscijnlijk zelf gedacht

Vieze baas

Kan ook zijn dat hij alleen geen zin heeft in HRT en Virgin wat logisch is. Maar wie wordt dan zijn opvolger?

Gerard

#261
Uuuhh Perez.... Hulkenberg....  Bianchi....di Resta? O misschien wel Lewis  8)

Niels_

Het is nog niet officieel bevestigd, dus ik wacht af met dit soort dingen. Ik verwacht ook voor Monza hier geen duidelijkheid over.

Folkert

Citaat van: Gerard op 27 juli 2012 - 21:38:12
Uuuhh Perez.... Hulkenberg....  Bianchi....di Resta? O misschien wel Lewis  8)
Dat zou vet zijn. Echt vet. Zal voor het eerst in mijn hele leven dat ik dan Ferrari supporter word. Al was ik het in 2007 al een beetje, maar goed. 2 van de beste rijders bij elkaar in het team in 1 van de beste mooiste teams. Met helaas ook negatieve sportieve geschiedenis.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Twee beste? Zo goed is Hulkenberg toch niet? Of doelde je op Perez? :P

Folkert

Citaat van: Wizard op 28 juli 2012 - 09:34:18
Twee beste? Zo goed is Hulkenberg toch niet? Of doelde je op Perez? :P
[/quote
Jaaa, maar met Hulkenberg en Perez is het zelfde gebeurt als Kartikyan. FIA heeft hen een 100% race verbod op gelegd. Er gaan zelfs geruchten dat Narain in 2010 naar Ferrari had gekund, maar Alonso was zo bang dat hij dat hoe dan ook verboden had en geeist dat Massa bleef.

Vettel scheen in 2011 gesmeekt te hebben aan de FIA om Narain en Hulkenberg te beperken omdat het anders veel te dominant zou worden  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Persoonlijk zou ik het, het hoogtepunt van alle sillyseasons van de afgelopen 10 jaar vinden als Lewis naast Fernando zal komen bij Ferrari!!
Hulde voor Alonso als hij dat aandurft...

robbert

Citaat van: Mark F1gge op 28 juli 2012 - 10:49:18
Persoonlijk zou ik het, het hoogtepunt van alle sillyseasons van de afgelopen 10 jaar vinden als Lewis naast Fernando zal komen bij Ferrari!!
Hulde voor Alonso als hij dat aandurft...

zou daar geen voorstander van zijn, we hebben allemaal gezien wat er kan gebeuren als er 2 teammaats de titel willen é. Bij mclaren en redbull

Figge

Citaat van: robbert op 28 juli 2012 - 10:55:26
Citaat van: Mark F1gge op 28 juli 2012 - 10:49:18
Persoonlijk zou ik het, het hoogtepunt van alle sillyseasons van de afgelopen 10 jaar vinden als Lewis naast Fernando zal komen bij Ferrari!!
Hulde voor Alonso als hij dat aandurft...

zou daar geen voorstander van zijn, we hebben allemaal gezien wat er kan gebeuren als er 2 teammaats de titel willen é. Bij mclaren en redbull

Juist daarom ;) Entertainment 1e klas!!

robbert

Citaat van: Mark F1gge op 28 juli 2012 - 10:58:09
Citaat van: robbert op 28 juli 2012 - 10:55:26
Citaat van: Mark F1gge op 28 juli 2012 - 10:49:18
Persoonlijk zou ik het, het hoogtepunt van alle sillyseasons van de afgelopen 10 jaar vinden als Lewis naast Fernando zal komen bij Ferrari!!
Hulde voor Alonso als hij dat aandurft...

zou daar geen voorstander van zijn, we hebben allemaal gezien wat er kan gebeuren als er 2 teammaats de titel willen é. Bij mclaren en redbull

Juist daarom ;) Entertainment 1e klas!!
µ
dat mag gerust bij redbull en mclaren gebeuren, dat is pas 1ste klas