Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Folkert op 11 juli 2012 - 23:59:11
Citaat van: Fabian op 11 juli 2012 - 23:39:40
Chanoch Nissany? Testrijder geweest bij Minardi dacht ik.
Klopt, ik was je net voor :P Aardige vent trouwens.
Je was me voor inderdaad. Ik herinnerde me dat hij bij Minardi testrijder was en toen kwam ik ook op zijn naam. Maar goed inderdaad erg jammer dat de FIA hem verbood op zijn best te rijden. Hetzelfde gold overigens voor Juyi Ide. Die man namen ze zijn licentie af omdat ie zo verschrikkelijk goed was. :P

Franky R.

Citaat van: Folkert op 11 juli 2012 - 23:38:01

Moet volgens mij tussen 2004 en 2007 zijn geweest en eerst dacht ik dat hij vaste rijder was, maar is volgens mij alleen test rijder geweest.

Nissany nog wat. Ik kom er tijdens het typen van bericht ineens op.  Chanoch Nissany, 3de (test)rijder van Minardi. Was bloedsnel. Alleen FIA werkte zijn carriere tegen en verbood hem nog op 100% van zijn kunnen te rijden.  :'( >:( Zo oneerlijk, want anders was hij van af 2005 tot 2011 WK geworden. Weet ik heel zeker.


Nissany,


De enige F1-coureur die "teveel grip" had...In een Minardi! WTF?! ???

0634

Citaat van: Fabian op 11 juli 2012 - 23:07:06
Ik zou het ook wel mooi vinden een rood witte McLaren. Maar hoe serieus zijn die andere 'ontwerpen' Jeroen? Die blauw met wit gekleurde Sauber zou ik graag zien. Rijdt er een auto rond in de kleuren van mijn cluppie FC Den Bosch. Zou ik wel leuk vinden!
Die zijn niet-serieus! Ik zag ze op de FB van JB. Iemand had ze bedacht voor de GP van Amerika met speciale Amerikaanse sponsoring, nav het Coca Cola gerucht.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 12 juli 2012 - 05:36:32
Citaat van: Fabian op 11 juli 2012 - 23:07:06
Ik zou het ook wel mooi vinden een rood witte McLaren. Maar hoe serieus zijn die andere 'ontwerpen' Jeroen? Die blauw met wit gekleurde Sauber zou ik graag zien. Rijdt er een auto rond in de kleuren van mijn cluppie FC Den Bosch. Zou ik wel leuk vinden!
Die zijn niet-serieus! Ik zag ze op de FB van JB. Iemand had ze bedacht voor de GP van Amerika met speciale Amerikaanse sponsoring, nav het Coca Cola gerucht.
Ah oké. Daar gaat de FCDBolide!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 12 juli 2012 - 13:05:23
Citaat van: Jeroen op 12 juli 2012 - 05:36:32
Citaat van: Fabian op 11 juli 2012 - 23:07:06
Ik zou het ook wel mooi vinden een rood witte McLaren. Maar hoe serieus zijn die andere 'ontwerpen' Jeroen? Die blauw met wit gekleurde Sauber zou ik graag zien. Rijdt er een auto rond in de kleuren van mijn cluppie FC Den Bosch. Zou ik wel leuk vinden!
Die zijn niet-serieus! Ik zag ze op de FB van JB. Iemand had ze bedacht voor de GP van Amerika met speciale Amerikaanse sponsoring, nav het Coca Cola gerucht.
Ah oké. Daar gaat de FCDBolide!


En anders richt je je eigen raceteam op? Gewoon klein beginnen met een FFord-team in FCDB-kleuren. We leen strak bedrijfs-/beleidsplan schrijven om je cluppie mee te krijgen... :P


;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 12 juli 2012 - 14:53:16
Citaat van: Fabian op 12 juli 2012 - 13:05:23
Citaat van: Jeroen op 12 juli 2012 - 05:36:32
Citaat van: Fabian op 11 juli 2012 - 23:07:06
Ik zou het ook wel mooi vinden een rood witte McLaren. Maar hoe serieus zijn die andere 'ontwerpen' Jeroen? Die blauw met wit gekleurde Sauber zou ik graag zien. Rijdt er een auto rond in de kleuren van mijn cluppie FC Den Bosch. Zou ik wel leuk vinden!
Die zijn niet-serieus! Ik zag ze op de FB van JB. Iemand had ze bedacht voor de GP van Amerika met speciale Amerikaanse sponsoring, nav het Coca Cola gerucht.
Ah oké. Daar gaat de FCDBolide!


En anders richt je je eigen raceteam op? Gewoon klein beginnen met een FFord-team in FCDB-kleuren. We leen strak bedrijfs-/beleidsplan schrijven om je cluppie mee te krijgen... :P


;)
Hahaa goed plan. Denk alleen niet dat ze zitten te wachten op een F1 team! ;) ;D

Franky R.

Citaat van: Fabian op 12 juli 2012 - 15:20:04

Hahaa goed plan. Denk alleen niet dat ze zitten te wachten op een F1 team! ;) ;D


Daarom zei ik 'klein beginnen'...tegen de tijd dat jij klaar bent voor de F1, zijn ze bij FCDB mss. ook bereid om in te stappen... ;) ...FCDB is toch niets minder dan Chelsea? Dat moet je je club voorhouden.


Succes! :)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 12 juli 2012 - 16:03:19
Citaat van: Fabian op 12 juli 2012 - 15:20:04

Hahaa goed plan. Denk alleen niet dat ze zitten te wachten op een F1 team! ;) ;D


Daarom zei ik 'klein beginnen'...tegen de tijd dat jij klaar bent voor de F1, zijn ze bij FCDB mss. ook bereid om in te stappen... ;) ...FCDB is toch niets minder dan Chelsea? Dat moet je je club voorhouden.


Succes! :)
Inderdaad. Chelsea? Welke competitie spelen die? Winnen die ooit eens iets?

Fabian

Ik ben nu toch wel benieuwd geworden naar wat er met Massa gaat gebeuren. Het leek zo zeker dat hij na dit jaar zou worden vervangen, maar als hij de vorm van Silverstone kan vasthouden denk ik dat ze bij Ferrari gaan twijfelen.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 12 juli 2012 - 16:21:28
Ik ben nu toch wel benieuwd geworden naar wat er met Massa gaat gebeuren. Het leek zo zeker dat hij na dit jaar zou worden vervangen, maar als hij de vorm van Silverstone kan vasthouden denk ik dat ze bij Ferrari gaan twijfelen.


Het begint een beetje een "Trulli-verhaal" te worden. Telkens als men twijfel over Massa en er geruchten bovendrijven, presteert Massa ineens een stuk beter. Eerder was het de 'power' van Nicolas Todt, maar nu de invloed van papa Todt zo goed als is verdwenen moeten beiden [Todt en Massa]  harder werken dan ooit te voren.


Toch denk ik dat Ferrari van Massa af wil...In Alonso hebben ze al een topper voor de komende jaren en is de situatie ideaal om een jongere rijder naast Alonso te zetten. Nu hebben ze twee coureurs die bijna even oud zijn en waarvan de een de ander niet kan bijhouden...Hence the difference Alonso 129 punten - Massa 23 punten... :P

0634

Citaat van: Fabian op 12 juli 2012 - 16:09:31
Citaat van: Franky R. op 12 juli 2012 - 16:03:19
Citaat van: Fabian op 12 juli 2012 - 15:20:04

Hahaa goed plan. Denk alleen niet dat ze zitten te wachten op een F1 team! ;) ;D


Daarom zei ik 'klein beginnen'...tegen de tijd dat jij klaar bent voor de F1, zijn ze bij FCDB mss. ook bereid om in te stappen... ;) ...FCDB is toch niets minder dan Chelsea? Dat moet je je club voorhouden.


Succes! :)
Inderdaad. Chelsea? Welke competitie spelen die? Winnen die ooit eens iets?

Buiten de CL of de FA cup? Dit jaar niet nee.

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 12 juli 2012 - 16:34:32
Citaat van: Fabian op 12 juli 2012 - 16:21:28
Ik ben nu toch wel benieuwd geworden naar wat er met Massa gaat gebeuren. Het leek zo zeker dat hij na dit jaar zou worden vervangen, maar als hij de vorm van Silverstone kan vasthouden denk ik dat ze bij Ferrari gaan twijfelen.


Het begint een beetje een "Trulli-verhaal" te worden. Telkens als men twijfel over Massa en er geruchten bovendrijven, presteert Massa ineens een stuk beter. Eerder was het de 'power' van Nicolas Todt, maar nu de invloed van papa Todt zo goed als is verdwenen moeten beiden [Todt en Massa]  harder werken dan ooit te voren.


Toch denk ik dat Ferrari van Massa af wil...In Alonso hebben ze al een topper voor de komende jaren en is de situatie ideaal om een jongere rijder naast Alonso te zetten. Nu hebben ze twee coureurs die bijna even oud zijn en waarvan de een de ander niet kan bijhouden...Hence the difference Alonso 129 punten - Massa 23 punten... :P

Zou ik ook doen. Zet een goeie jonge volgzame knul in die wagen die je dan kan klaarstomen als Alonso vertrekt, stopt of wie weet gewoon de drive verliest? Al zie ik dat allemaal niet direkt gebeuren.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 12 juli 2012 - 16:34:32
Citaat van: Fabian op 12 juli 2012 - 16:21:28
Ik ben nu toch wel benieuwd geworden naar wat er met Massa gaat gebeuren. Het leek zo zeker dat hij na dit jaar zou worden vervangen, maar als hij de vorm van Silverstone kan vasthouden denk ik dat ze bij Ferrari gaan twijfelen.


Het begint een beetje een "Trulli-verhaal" te worden. Telkens als men twijfel over Massa en er geruchten bovendrijven, presteert Massa ineens een stuk beter. Eerder was het de 'power' van Nicolas Todt, maar nu de invloed van papa Todt zo goed als is verdwenen moeten beiden [Todt en Massa]  harder werken dan ooit te voren.


Toch denk ik dat Ferrari van Massa af wil...In Alonso hebben ze al een topper voor de komende jaren en is de situatie ideaal om een jongere rijder naast Alonso te zetten. Nu hebben ze twee coureurs die bijna even oud zijn en waarvan de een de ander niet kan bijhouden...Hence the difference Alonso 129 punten - Massa 23 punten... :P

De vraag is hoe graag Ferrari een snellere rijder wilt, die Alonso wel kan bijhouden. Zeker een seizoen als deze is van groot belang dat je maximaliseert qua punten. Als Massa daarachter wat punten kan snoepen, prima toch?

Enzo

Ik zie voor Ferrari ook niet echt een betere optie dan Massa te behouden voor 2013. De enige gok die ze kunnen wagen is Perez, maar daar ben ik nog niet zo zeker van of die beter zou presteren dan Massa.

Wizard

Ik ook niet. Heb geen hoge hoed van Perez op. En om Sutil terug te halen...hmmmmm. Ik weet het niet. Mocht Massa deze tred doorzetten, is hij wellicht inderdaad de beste optie voor Ferrari. Wereldkampioen worden doet Ferrari wel met Alonso. ;)