Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: Jeroen op 30 mei 2012 - 06:25:34
Dan is Ferrari gestoord. Eerst tientallen miljoenen om van hem af te komen en hem dan terug halen. Geef mij zo'n werkgever.

Misschien kwam ie daarvoor wel terug. Hij zag dat Massa zat te klungelen en hij kon misschien nog wat geld gebruiken. Dus comeback maken en in de gratie vallen van de Italianen. Ginds een matig eerste seizoen afhaspelen en dan zijn contract laten afkopen.

8)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 30 mei 2012 - 06:25:34
Dan is Ferrari gestoord. Eerst tientallen miljoenen om van hem af te komen en hem dan terug halen. Geef mij zo'n werkgever.


Me like... :P


;)

Wizard

Citaat van: janke op 30 mei 2012 - 00:00:43
Citaat van: Ńiels op 29 mei 2012 - 23:55:00
Als Massa de lijn van Monaco kan doortrekken, zie ik geen reden om hem te vervangen. Al heb ik het op zich wel voor Webber.

Als Massa de lijn van wat?? Monaco, leuk gereden. Eens kijken of hij in Canada ook zo goed is. Ik zat al aan Raikkonen te denken, maar dat is een droom.

Massa heeft natuurlijk niet alleen maar slecht gereden, tenminste als je het vanuit 'het juiste' context bekijkt.


Folkert

Citaat van: Ńiels op 29 mei 2012 - 23:55:00
Als Massa de lijn van Monaco kan doortrekken, zie ik geen reden om hem te vervangen. Al heb ik het op zich wel voor Webber.
Lijn? :P Zullen we het eerste even op een (licht) Puntje houden en hopen dat hij vandaar uit een lijn gaat trekken :P
Citaat van: Jeroen op 01 juni 2012 - 09:09:12
Geruchten, verhalen, roddels...

http://www.gppits.net/nieuws/silly_season_hamilton_wil_weg/
Ik las het net ja, zou wat zijn. Word wederom dilemma dan voor mij volgend jaar
Kimi bij Lotus
Hamilton bij?
Natuurlijk altijd nog voor Mclaren blijven steunen.
Kobayashi heb ik ook altijd een boon voor.
Paul di Resta zie ik ook graag racen....
Kunnen we niet 4 wagens per team doen?  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: Jeroen op 30 mei 2012 - 06:25:34
Dan is Ferrari gestoord. Eerst tientallen miljoenen om van hem af te komen en hem dan terug halen. Geef mij zo'n werkgever.

Ik zat al aan Raikkonen te denken, maar dat is een droom. :)
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

#66
Weet niet meer waa, maar ik las dat Merc Lewis wilhebben als MSch daar vertrekt..
Maar goed, voor hetzelfde geld blijft Lewis gewoon bij McLaren en is dit weer een storm in een glas water  :D

rafael25

Hamilton over Alonso: Hij is een 'dark horse' en hij rijdt ook op een wijze om zo gezien te worden,Ik ben niet verrast door zijn prestaties. Hij is een tweevoudig wereldkampioen en mogelijk de beste rijder van het veld.

Alonso over Hamilton: "We kijken uit naar november en hopen dan dicht in de buurt van Lewis te staan...Als ik een rijder moet kiezen, dan kies ik Lewis want hij is de enige coureur die het verschil kan maken met een auto die geen winnaar is."

rafael25

:'(Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=41844

Enzo

Citaat van: rafael25 op 01 juni 2012 - 14:32:56
:'(Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=41844
Dit is ook op onze site te lezen Rafael... ;)
Daarnaast is het een gerucht, nog niks zeker.
Meestal steken dit soort geruchten de kop op als er onderhandeld moet worden over een contract.
Zou me nog niet al teveel zorgen maken.

Niels_

Als Hamilton niet tevreden is over de werking van zijn team zie ik als enige mogelijkheid voor hem Red Bull.

Enzo

Citaat van: Ńiels op 01 juni 2012 - 14:41:10
Als Hamilton niet tevreden is over de werking van zijn team zie ik als enige mogelijkheid voor hem Red Bull.

Of Merc als Schumacher vertrekt, of Renault als Grosjean blijft crashen, of Ferrari als Massa weg gaat.
Maar om eerlijk te zijn zie ik dat allemaal niet gebeuren, Hamilton blijft gewoon bij McLaren.

rafael25

Citaat van: Ńiels op 01 juni 2012 - 14:41:10
Als Hamilton niet tevreden is over de werking van zijn team zie ik als enige mogelijkheid voor hem Red Bull.

Waar kan Lewis naar toe? Ferrari gaat nooit gebeuren,  Red Bull tsja. :-X :-X

Zou RBR Lewis nodig hebben? Ze hebben Vettel en een goede 2e coureur nodig. Hamilton bij RBR is chaos in de tent voor Vettel, dat weet Horner ook wel....Ik zou zeggen blijft gewoon!!!!!!!

Niels_

Citaat van: Enzo op 01 juni 2012 - 14:46:05
Citaat van: Ńiels op 01 juni 2012 - 14:41:10
Als Hamilton niet tevreden is over de werking van zijn team zie ik als enige mogelijkheid voor hem Red Bull.

Of Merc als Schumacher vertrekt, of Renault als Grosjean blijft crashen, of Ferrari als Massa weg gaat.
Maar om eerlijk te zijn zie ik dat allemaal niet gebeuren, Hamilton blijft gewoon bij McLaren.
Mercedes zou dan een optie zijn ja, gezien de band met Mercedes. Maar of hij daar dan beter is dan bij McLaren... Als hij echt naar een ander topteam wil, zal het Red Bull zijn. Bij Ferrari zie ik hem niet meteen instappen, gezien de historie met Alonso (en het feit dat die het team volledig naar zijn hand heeft gezet), hoewel beiden heren tegenwoordig wel de beste vriendjes in de paddock lijken te zijn.

Fabian

Ik denk dat Lewis toch bij McLaren blijft. Die Fransman kan het iig mooi brengen. Maar dat Hamilton tussentijds zal vertrekken lijkt me helemaal overtrokken. Wie weet wat er aan het einde van het seizoen gaat gebeuren. Was het niet vorig seizoen dat Lewis bij RBR werd gespot samen met Horner en dat dat meteen betekende dat Lewis naar RBR ging? Misschien is het wel een spelletje van Lewis(of iemand in zijn nabije omgeving) om de boel weer op scherp te zetten voor zover dat nog niet gebeurd is.