Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 27 november 2012 - 14:02:50
Ik had een droom over de seizoensstart in Melbourne.
Lewis reedt in een mercedes die leek op een combi van de brawn van 2009 en de mclaren van dit jaar met de lage neus.
En reedt pole met vettel op p9 ....Lewis domineerde
Australie - Lewis
Maleisie - Button
China - Lewis
Bahrein - Lewis
Spanje - Lewis
Monaco - Lewis
Canada - Lewis
Valencia - Alonso
GB - Button
Duitsland - Vettel
Hongarije - Lewis
Spa- Lewis
daarna hij werd hij wereldkampioen 2013

Zal dit werkelijkheid worden? ??? ??? ???


;D ;D ;D


Ik ben fan van Lewis Hamilton, maar om zo'n lijst te produceren moet die man toch wat meer gefocust worden. Daar schort het van tijd tot tijd wel eens aan met hem.


En graag geen saai seizoen...Ik wil veel, heel veel winnaars zien in 2013. Laat Lewis maar podiums scoren, gedurende het jaar...Dan komt het WK vanzelf zijn kant op.


Mercedes moet dan op z'n minst wel een betrouwbare auto afleveren, die af en toe kan pieken...

Victor Monza 2008

Citaat van: rafael25 op 27 november 2012 - 14:02:50
Ik had een droom over de seizoensstart in Melbourne.
Lewis reedt in een mercedes die leek op een combi van de brawn van 2009 en de mclaren van dit jaar met de lage neus.
En reedt pole met vettel op p9 ....Lewis domineerde
Australie - Lewis
Maleisie - Button
China - Lewis
Bahrein - Lewis
Spanje - Lewis
Monaco - Lewis
Canada - Lewis
Valencia - Alonso
GB - Button
Duitsland - Vettel
Hongarije - Lewis
Spa- Lewis
daarna hij werd hij wereldkampioen 2013

Zal dit werkelijkheid worden??????????
Keep dreaming, alhoewel ik denk dat je meer kans hebt dat je droom in 2014 uitkomt. Volgend jaar is een heruitgave van 2012 waarschijnlijker. Of van 2011 als ze dat alternatorprobleem opgelost krijgen.

Edwin90

Citaat van: rafael25 op 27 november 2012 - 14:02:50
Ik had een droom over de seizoensstart in Melbourne.
Lewis reedt in een mercedes die leek op een combi van de brawn van 2009 en de mclaren van dit jaar met de lage neus.
En reedt pole met vettel op p9 ....Lewis domineerde
Australie - Lewis
Maleisie - Button
China - Lewis
Bahrein - Lewis
Spanje - Lewis
Monaco - Lewis
Canada - Lewis
Valencia - Alonso
GB - Button
Duitsland - Vettel
Hongarije - Lewis
Spa- Lewis
daarna hij werd hij wereldkampioen 2013

Zal dit werkelijkheid worden??????????

Ik hoop echt dat je ongelijk krijgt. De jongen mag van mij best kampioen worden. Maar dan wel met een knetterhard gevecht  :)

Kootje

@Rafael,

Borsato zong het al: De meeste dromen zijn bedrog !!!
Ben bang dat jouw droom daar ook onder valt. :'(

FernandoAlonso

FA: "We Will Fight Untill The End."

Franky R.

Ik weet het nog steeds niet.


In het filmpje van Skysport met McNish en die dame [met een overheerlijke kont... :P ], zag ik ook het rode/geel gestreepte vlag...Daarboven werd geel gehouden. Dat was voor de reeks bochten achter het circuit...


Toen zag ik groen en vervolgens weer geel...Niet-knipperend...


Maar iig kunnen we 2012 toch weer afsluiten met een relletje... :P

SanderD

Citaat van: FernandoAlonso op 27 november 2012 - 16:56:54
::)



Stuur hem naar de FIA, misschien hebben ze deze nog niet gezien ;) :P

Maargoed, je weet niet waar hij terecht was gekomen met een stop and go, dus 25 seconden erbij optellen als ze achter de safety car rijden is wel zuur

Kootje

Jongens, een niet knipperende gele lamp staat blijkbaar gelijk aan het zwaaien van de rood/geel gestreepte vlag. Dit is slechts 'n waarschuwingsvlag en geen instructie langzaam te rijden en je positie aan te houden. Had het gele lampje geknipperd, dan staat deze voor de gele vlag, en dus wel 'n instructie langzaam te rijden en je positie te houden.

Wat die foto betreft is niet te zin of het gele licht knipperd of niet, daar komt nog bij dat bovenstaande instructie pas ingaat op 'n denkbeeldige lijn onder dat licht.  Het zou dus zomaar kunnen dat daar waar ze nu rijden, het nog gewoon groen was zoals hij ook bij Koba z'n actie onder groen inzette. Ik zou dus zeggen: Zoek het bijbehorende videofragment en bekijk de lichten dan nog eens.

Fabian

Allemaal hopeloze Alonso fans die wanhoop nabij zijn!  ;)

Jehoentelaar

Na een, vijf en drie punten tekort komen kan ik me voorstellen dat sommige mensen er naargeestige gevoelens van krijgen. :P

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 27 november 2012 - 17:56:06
Na een, vijf en drie punten tekort komen kan ik me voorstellen dat sommige mensen er naargeestige gevoelens van krijgen. :P
Ik ook hoor. Ik begrijp het ook wel. Moet er zelfs een beetje om lachen.

Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 27 november 2012 - 17:47:32
Jongens, een niet knipperende gele lamp staat blijkbaar gelijk aan het zwaaien van de rood/geel gestreepte vlag. Dit is slechts 'n waarschuwingsvlag en geen instructie langzaam te rijden en je positie aan te houden. Had het gele lampje geknipperd, dan staat deze voor de gele vlag, en dus wel 'n instructie langzaam te rijden en je positie te houden.

Wat die foto betreft is niet te zin of het gele licht knipperd of niet, daar komt nog bij dat bovenstaande instructie pas ingaat op 'n denkbeeldige lijn onder dat licht.  Het zou dus zomaar kunnen dat daar waar ze nu rijden, het nog gewoon groen was zoals hij ook bij Koba z'n actie onder groen inzette. Ik zou dus zeggen: Zoek het bijbehorende videofragment en bekijk de lichten dan nog eens.
Zal vanavond eens herbekijken, maar voor zover ik weet zie je tijdens een uitzending bij het rondeaantal bovenaan steeds als er een gele vlagsituatie is en op dat moment was dat niet. Tijdens de race gaf de iPad f1 app de boodschap weer dat Vettel mogelijks onder gele vlag voorbijgestoken was, nadien radiosilence.

0634

Volgens Pat Fry was het een rood/gele vlag. Dus geen inhaalverbod. Vandaar dat Ferrari ook geen vragen heeft gesteld.

robbert

Citaat van: Fabian op 27 november 2012 - 17:50:58
Allemaal hopeloze Alonso fans die wanhoop nabij zijn!  ;)

haha ja tis waar. ze kunnen het niet inzien dat die ferrari te traag was voor de titel ;D ;D

Jehoentelaar

Ga je daar nu de hele winter op terugkomen? :-\