Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Matthijs

Citaat van: M@rc op 26 november 2012 - 08:01:41
Citaat van: Victor Monza 2008 op 25 november 2012 - 21:24:04
Bij deze heeft de allergrootste de helm aan de wilgen gehangen. Thank you Michael.

Is Webber niet de grootste?  ;)
Webber was de langste, Michael had de grootste (kin...), Montoya was de zwaarste (van deze eeuw)

Enzo

Citaat van: Jehoentelaar op 25 november 2012 - 20:23:34
Zoals Schumacher vandaag close streed en zeer leuk meedeed reken ik hem nog steeds tot de absolute top. Nou ja, nu dan niet meer omdat hij niet meer meedoet. Maar goed.

Wel grappig dat Hülkenberg het de McLarens zo lastig maakte. Zal Whitmarsh wel denken hebben gezet, al is het maar voor een split-second.

Juist, Schumacher had het nog steeds. Na zijn lekke band stond hij 20ste met bijna 40 sec. achterstand op de nummer 19. Om dan terug te rijden naar p6/7 is geweldig. Zeker in deze omstandigheden met een langzame en beschadigde Merc. Ook al heeft de SC hem geholpen. De man geeft gewoon nooit op, echt bewonderenswaardig en een persoonlijk voorbeeld voor mij. All good things come to a end, Schumacher mag met opgeheven hoofd het veld verlaten. Wat een geweldig mooi kado heeft hij ons gegeven de afgelopen 21 jaar.

Over Hulkenberg, die jongen is gewoon een erg sterke racer. Imo was hij de betere keuze geweest voor McLaren in 2013, beter dan Perez.

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 10:57:13
Over Hulkenberg, die jongen is gewoon een erg sterke racer. Imo was hij de betere keuze geweest voor McLaren in 2013, beter dan Perez.

Tuurlijk zou dat een betere keuze zijn geweest, Hulkenberg was ook al een grotere held in de lagere race klassen. Nu ja, het, naar zijn maatstaven, slechte seizoenseinde van Perez is geen garantie op een debacle volgend jaar. We mogen niet vergeten dat hij in de afgelopen 2 seizoenen ook hele mooie dingen heeft laten zien.

Enzo

Citaat van: M@rc op 26 november 2012 - 11:15:21
Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 10:57:13
Over Hulkenberg, die jongen is gewoon een erg sterke racer. Imo was hij de betere keuze geweest voor McLaren in 2013, beter dan Perez.

Tuurlijk zou dat een betere keuze zijn geweest, Hulkenberg was ook al een grotere held in de lagere race klassen. Nu ja, het, naar zijn maatstaven, slechte seizoenseinde van Perez is geen garantie op een debacle volgend jaar. We mogen niet vergeten dat hij in de afgelopen 2 seizoenen ook hele mooie dingen heeft laten zien.

Nou ja, we gaan het volgend jaar meemaken. Let's wait and see...

Victor Monza 2008

Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 11:19:39
Citaat van: M@rc op 26 november 2012 - 11:15:21
Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 10:57:13
Over Hulkenberg, die jongen is gewoon een erg sterke racer. Imo was hij de betere keuze geweest voor McLaren in 2013, beter dan Perez.

Tuurlijk zou dat een betere keuze zijn geweest, Hulkenberg was ook al een grotere held in de lagere race klassen. Nu ja, het, naar zijn maatstaven, slechte seizoenseinde van Perez is geen garantie op een debacle volgend jaar. We mogen niet vergeten dat hij in de afgelopen 2 seizoenen ook hele mooie dingen heeft laten zien.

Nou ja, we gaan het volgend jaar meemaken. Let's wait and see...
Maar Perez brengt Telmex ( en misschien nog andere zwarte ) dollars mee en de Hulk niet.

Enzo

Citaat van: Victor Monza 2008 op 26 november 2012 - 12:07:02
Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 11:19:39
Citaat van: M@rc op 26 november 2012 - 11:15:21
Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 10:57:13
Over Hulkenberg, die jongen is gewoon een erg sterke racer. Imo was hij de betere keuze geweest voor McLaren in 2013, beter dan Perez.

Tuurlijk zou dat een betere keuze zijn geweest, Hulkenberg was ook al een grotere held in de lagere race klassen. Nu ja, het, naar zijn maatstaven, slechte seizoenseinde van Perez is geen garantie op een debacle volgend jaar. We mogen niet vergeten dat hij in de afgelopen 2 seizoenen ook hele mooie dingen heeft laten zien.

Nou ja, we gaan het volgend jaar meemaken. Let's wait and see...
Maar Perez brengt Telmex ( en misschien nog andere zwarte ) dollars mee en de Hulk niet.

Yep, zeer spijtige ontwikkeling.

T.Nuvolari

Volgens naar wat ik meen te weten blijft Telmex bij Sauber, McLaren heeft met Vodafone al een telecom gigant in huis.

shelby

Ik denk dat Vettel kampioen word in 2012...... ow ehm... :D

Enzo

Citaat van: shelby op 26 november 2012 - 12:30:15
Ik denk dat Vettel kampioen word in 2012...... ow ehm... :D

Je hebt gelijk, de poll is nu gesloten... ;D
We zaten er weer lekker naast met z'n allen.

Folkert

Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 12:31:51
Citaat van: shelby op 26 november 2012 - 12:30:15
Ik denk dat Vettel kampioen word in 2012...... ow ehm... :D

Je hebt gelijk, de poll is nu gesloten... ;D
We zaten er weer lekker naast met z'n allen.
Misschien de FIA even bellen dat ze het fout hebben en dat Alonso WK is. We kunnen het toch niet hebben dat DE PITS het fout heeft toch?
Trotse vader van Rosalie(L)

FernandoAlonso

Citaat van: Folkert op 26 november 2012 - 15:39:21
Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 12:31:51
Citaat van: shelby op 26 november 2012 - 12:30:15
Ik denk dat Vettel kampioen word in 2012...... ow ehm... :D

Je hebt gelijk, de poll is nu gesloten... ;D
We zaten er weer lekker naast met z'n allen.
Misschien de FIA even bellen dat ze het fout hebben en dat Alonso WK is. We kunnen het toch niet hebben dat DE PITS het fout heeft toch?
Dat vind ik een hele goede! Wie heeft het nummer??
FA: "We Will Fight Untill The End."

Gerard

ik denk iets al 0900-dollar ofzo ;D

Fabian

Ik zal effe mijn contactenlijst doorspitten of ik Bernie er nog in heb staan.

FernandoAlonso



Nu maar wachten tot 17 maart 2013..
FA: "We Will Fight Untill The End."

Enzo

Ondertussen staat Alonso wel al 6 jaar droog...
Het moet erg frustrerend zijn om er zo vaak net naast te grijpen.

Volgend jaar is een goede kans voor Ferrari met Alonso. Hamilton in een manke Merc en McLaren met een halfzacht rijderskoppel. Red Bull blijft over, maar statistisch gezien moeten zij nu ook eens een slechter jaar hebben... ::)

Dus...