Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Kootje

Voor mij staan Alonso, Vettel, Hamilton en Räikkönen op gelijke hoogte.
Het is het materiaal en het "seizoensverloop" dat het verschil maakte dit jaar.

Nipt daarachter komt Button, en dan pas de Webber's, Massa's en Rosberg's van deze wereld.
Hülkenberg komt daar ook nog wel bij, maar is daar nog niet.
De rest volgt op gepaste tot grote afstand.

Schumacher is lastig.
Het jonkie behoort tot het rijtje van de grote 4, het oudje valt in de Webber klasse.

Jehoentelaar

Zoals Schumacher vandaag close streed en zeer leuk meedeed reken ik hem nog steeds tot de absolute top. Nou ja, nu dan niet meer omdat hij niet meer meedoet. Maar goed.

Wel grappig dat Hülkenberg het de McLarens zo lastig maakte. Zal Whitmarsh wel denken hebben gezet, al is het maar voor een split-second.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 25 november 2012 - 20:21:58
Voor mij staan Alonso, Vettel, Hamilton en Räikkönen op gelijke hoogte.
Het is het materiaal en het "seizoensverloop" dat het verschil maakte dit jaar.

Nipt daarachter komt Button, en dan pas de Webber's, Massa's en Rosberg's van deze wereld.
Hülkenberg komt daar ook nog wel bij, maar is daar nog niet.
De rest volgt op gepaste tot grote afstand.

Schumacher is lastig.
Het jonkie behoort tot het rijtje van de grote 4, het oudje valt in de Webber klasse.
Niet mee oneens... ;)

Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 25 november 2012 - 20:21:58
Voor mij staan Alonso, Vettel, Hamilton en Räikkönen op gelijke hoogte.
Het is het materiaal en het "seizoensverloop" dat het verschil maakte dit jaar.

Nipt daarachter komt Button, en dan pas de Webber's, Massa's en Rosberg's van deze wereld.
Hülkenberg komt daar ook nog wel bij, maar is daar nog niet.
De rest volgt op gepaste tot grote afstand.

Schumacher is lastig.
Het jonkie behoort tot het rijtje van de grote 4, het oudje valt in de Webber klasse.
Dan vergeet je toch de qualif. van Monaco 2012, neen geef al die toppers een Merc en het wordt niks.

0634

Citaat van: Kootje op 25 november 2012 - 20:21:58
Voor mij staan Alonso, Vettel, Hamilton en Räikkönen op gelijke hoogte.
Het is het materiaal en het "seizoensverloop" dat het verschil maakte dit jaar.

Nipt daarachter komt Button, en dan pas de Webber's, Massa's en Rosberg's van deze wereld.
Hülkenberg komt daar ook nog wel bij, maar is daar nog niet.
De rest volgt op gepaste tot grote afstand.

Schumacher is lastig.
Het jonkie behoort tot het rijtje van de grote 4, het oudje valt in de Webber klasse.

Raikkonen gelijk met Alonso????

Raikkonen kon Massa niet de baas...

Kootje

Citaat van: Victor Monza 2008 op 25 november 2012 - 20:38:41
Dan vergeet je toch de qualif. van Monaco 2012

Hoezo??
Hebben Webber en Massa nooit geen pole getraind ???, en Rosberg heeft notabene nog gewonnen in diezelfde Mercedes, dus ....  :-\


Citaat van: Jeroen op 25 november 2012 - 20:40:22
Raikkonen gelijk met Alonso????

Raikkonen kon Massa niet de baas...

Tsja .... Alonso kon rooky Hamilton niet de baas.
Toch weerhoud dat je er niet van Alonso boven Hamilton te plaatsen.  ;)

Wings

Dat heeft te maken met de situatie en ontwikkeling. Maar Kimi op het zelfde schavot plaatsen als Fernando is niet helemaal terecht nee.

Victor Monza 2008

Bij deze heeft de allergrootste de helm aan de wilgen gehangen. Thank you Michael.

Kootje

#1328
Citaat van: Wings op 25 november 2012 - 21:18:24
Dat heeft te maken met de situatie en ontwikkeling. Maar Kimi op het zelfde schavot plaatsen als Fernando is niet helemaal terecht nee.

I BEG THE DIFFER !!! ;)

Raikkonen was toendertijd 'n ongemotiveerd coureur die het niet meer naar z'n zin had in de F1, bereikt had wat hij wilde en toe was aan 'n nieuwe uitdaging.
Alonso was 'n 2-voudig WK, uiterst gemotiveerd om met z'n droomteam de jacht op 'n 3e titel te openen.

Ik weet niet hoor ..... maar het lijkt mij makkelijker om 'n ongemotiveerd iemand te verslaan wanneer je al heel wat jaartjes ervaring hebt (Massa), dan 'n uiterst gemotiveerd iemand terwijl je pas net om de hoek komt kijken. (Hamilton)

Wings


Kootje

Citaat van: Wings op 25 november 2012 - 21:33:35
Sorry? Deze snap ik niet.

Heb 'm iets uitgebreid, ennuh .... I BEG THE DIFFER betekend DAAR BEN IK HET NIET MEE EENS / DAT BESTRIJD IK of iets in die strekking.

Wings

Ok. Ik spreek een aardig woordje Engels maar van deze uitdrukking heb ik nog niet gehoord. Vandaar mijn vraag.


Kootje

weer wat geleerd  ;)

ennuh ..... welkom op "de Pits" trouwens 8), uiteraard geld dat ook voor jou Shelby

rafael25


T.Nuvolari

Citaat van: Victor Monza 2008 op 25 november 2012 - 21:24:04
Bij deze heeft de allergrootste de helm aan de wilgen gehangen. Thank you Michael.

Is Webber niet de grootste?  ;)