Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Kootje

http://www.gppits.net/nieuws/marko_vindt_alonso_een_jankerd/

Nooit gedacht dat die dag ooit zou komen, maar hoewel Alonso en Hamilton uiteraard gelijk hebben in hun uitspraken aangaande de RBR, ben ik het nu voor het eerst eens volledig met Dr. Marko eens. ;D

robbert

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 09:21:26
http://www.gppits.net/nieuws/marko_vindt_alonso_een_jankerd/

Nooit gedacht dat die dag ooit zou komen, maar hoewel Alonso en Hamilton uiteraard gelijk hebben in hun uitspraken aangaande de RBR, ben ik het nu voor het eerst eens volledig met Dr. Marko eens. ;D

dat is omdat marko weet dat alonso gelijk heeft. Alonso moet met een mindere ferrari strijden tegen de beste wagen van de grid. Is al meermaal zo dit seizoen.

Kootje

#1307
Ja, en al meermaals was de Ferrari de beste auto vd grid, dus ..... ::)

Ik word zo moe van dat verhaal dat de Ferrari niet snel genoeg zou zijn.
Het hele seizoen strijden ze al om de titel, en meermaals waren ze de snelsten van het stel.
Ja ..... in kwalificatie hebben ze 'n hoop laten liggen, maar samen met McLaren en Red Bull behoren ze ook dit jaar gewoon tot de absolute top.
Alledrie die teams zijn meerdere weekends het te kloppen team geweest en hebben de snelste auto gehad.
Dat McLaren en Ferrari het dan in hun strategiën en kwalificaties hebben laten liggen, kunnen ze alleen zichzelf aanrekenen.

Fabian

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 09:21:26
http://www.gppits.net/nieuws/marko_vindt_alonso_een_jankerd/

Nooit gedacht dat die dag ooit zou komen, maar hoewel Alonso en Hamilton uiteraard gelijk hebben in hun uitspraken aangaande de RBR, ben ik het nu voor het eerst eens volledig met Dr. Marko eens. ;D
Ik zeg niks meer. Heeft Marko zijn kindje Vettel niet goed in de gaten gehouden???

Victor Monza 2008

Citaat van: Fabian op 24 november 2012 - 12:12:23
Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 09:21:26
http://www.gppits.net/nieuws/marko_vindt_alonso_een_jankerd/

Nooit gedacht dat die dag ooit zou komen, maar hoewel Alonso en Hamilton uiteraard gelijk hebben in hun uitspraken aangaande de RBR, ben ik het nu voor het eerst eens volledig met Dr. Marko eens. ;D
Ik zeg niks meer. Heeft Marko zijn kindje Vettel niet goed in de gaten gehouden???
Weet je met de racer Alonso is niets mis, bij mijn weten hebben alle rijders hun kleine kantjes en hun dark side, uitgezonderd misschien Jenson, de enige resterende  gentleman driver ( letterlijk en figuurlijk ). Alleen de entourage van Alonso stinks, Vettel sponsor je als je RB drinkt maar daar beslis je zelf over, Alonso is als Barca en Real, gesponsord door elke europese belastingsbetaler. Alhoewel ik die hard autosportfanaat ben vind ik het niet kunnen dat de CEO van Santander aanwezig is op een GP op het moment dat er vergaderd werd over een reddingsplan voor de spaanse banken met europees geld.

Folkert

Jammer dat het wk eigenlijk door 1 man word bepaald. Maar je kan niet anders dan toegeven dat die Engelsman gewoon geniaal is.

Mannen van het jaar:
1) Hamilton
2) Alonso
3) Newey
4) Raikkonen
5) Vettel.

Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

#1311
Vettel voor Raikkonen sowieso. Gelijk met Newey. En qua kwaliteiten beter dan Lewis naar mijn mening.

0634

Citaat van: Folkert op 25 november 2012 - 18:55:33
Jammer dat het wk eigenlijk door 1 man word bepaald. Maar je kan niet anders dan toegeven dat die Engelsman gewoon geniaal is.



Button? Tja, geweldige zege inderdaad.

Maar VEttel en Alonso zijn beter hoor. ;) Niet veel, maar toch

Victor Monza 2008

Geen slecht gezelschap: Michael Schumacher en Juan Manuel Fangio.

Franky R.

Citaat van: SanderAlonso op 25 november 2012 - 18:56:14
Vettel voor Raikkonen sowieso. Gelijk met Newey. En qua kwaliteiten beter dan Lewis naar mijn mening.
Voor mij staat Alonso op 1, Hamilton op 2 en Vettel gelijk met Raikkonen op drie.

Jehoentelaar

Wat een pechvogeltje die Lewis. Ik heb er zoveel medelijden van dat het gewoon pijn gaat doen om hem naar het twijfelachtige (als in: niet weten waar ze straks staan) Mercedes te zien gaan. Ondanks alle gekkigheidjes mag ik hem wel.

0634

Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 19:20:44
Citaat van: SanderAlonso op 25 november 2012 - 18:56:14
Vettel voor Raikkonen sowieso. Gelijk met Newey. En qua kwaliteiten beter dan Lewis naar mijn mening.
Voor mij staat Alonso op 1, Hamilton op 2 en Vettel gelijk met Raikkonen op drie.
Dit jaar?

Alonso en Vettel precies gelijk. Respect voor dat ventje Vettel. Geniaal gewoon, ook vandaag.

Dan Raikkonen. Dan Lewis.

Dan Button, die een slechte fase kende, als enige van de toprijders.

Althans, zo denk ik er nu over. Misschien als ik een nachtje of wat erover slaap en het seizoen nog eens nabeschouw dat ik er anders over denk, maar zoiets zal het wel zijn.

Wings

Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 19:20:44
Citaat van: SanderAlonso op 25 november 2012 - 18:56:14
Vettel voor Raikkonen sowieso. Gelijk met Newey. En qua kwaliteiten beter dan Lewis naar mijn mening.
Voor mij staat Alonso op 1, Hamilton op 2 en Vettel gelijk met Raikkonen op drie.

Serieus? Vettel vind ik mega mega mega goed. Dat is de maatstaf van de F1 te samen met Alonso. Daaronder Hamilton. Die 3 voeren de toon. Dan zijn het de Buttonetjes en Räikkönetjes.

Gerard

Ik had het dit jaar beide heren gegund... We hebben nu een mooie jongste 3-voudig WK aan Seb, maar . Alonso reed fenomenaal . En als Lewis niet zovaak pech had gehad, maakte ook hij een goeie kans...

Victor Monza 2008

Citaat van: Gerard op 25 november 2012 - 20:03:53
Ik had het dit jaar beide heren gegund... We hebben nu een mooie jongste 3-voudig WK aan Seb, maar . Alonso reed fenomenaal . En als Lewis niet zovaak pech had gehad, maakte ook hij een goeie kans...
Beide McLaren racers hebben dit jaar wel meer als hun deel van de pech gehad.