Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

robbert

Citaat van: Franky R. op 16 oktober 2012 - 13:59:37
http://www.gppits.net/nieuws/briatore_geen_titel_alonso/

inderdaad, meer en meer mensen denken al dat alonso niet de titel zal winnen. En gewoon, zoals ik al dit seizoen meer gezegd heb, omdat alonso geen wagen heeft waarmee hij de titel kan winnen. Die ferrari moet sneller

Jehoentelaar

Zoals je de laatste tijd zo vaak zegt dat ik bijna automatisch jouw berichten oversla, uit gewenning. ::)

Matthijs

Haha, vind ik leuk!

En bovendien Robbert, doe nou niet alsof je gelijk hebt, want helemaal aan het begin van het seizoen zei je dat Ferrari maar beter het seizoen kon opgeven om aan de auto van 2013 te werken.

Wizard

En achteraf krijgt hij gelijk ook. ;)

0634

Is dat zo? Volgens mij doet Ferrari nog altijd mee om de titel, los van of ze hem winnen. En itt sommigen werd dat begin dit seizoen door anderen afgedaan als 'onmogelijk'.  ;)

Wizard

Ook dat is (achteraf) uitgekomen. Of gaat uitkomen.

robbert

ja ik heb mss gezegd dat ferrari beter aan seizoen 2013 kan beginnen, en mss had ik toen wel ongelijk, maar ik waar ik wel gelijk over heb, dat ze snelheid te kort komen om alonso wereldkampioen te maken.

Jehoentelaar

Niet te veel spoileren. Je kan wel helderziend zijn, maar probeer het voor de rest wel leuk te houden. ;)

Folkert

Citaat van: Jeroen op 16 oktober 2012 - 19:36:55
Is dat zo? Volgens mij doet Ferrari nog altijd mee om de titel, los van of ze hem winnen. En itt sommigen werd dat begin dit seizoen door anderen afgedaan als 'onmogelijk'.  ;)
En daarnaast, was Alonso gefinished in België en Japan, was hij nu (waarschijnlijk) nog WK leider. Heel het jaar door heeft hij dus wel de snelheid gehad om WK(leider) te blijven en misschien worden. En wat nu als Vettel 2 DFN's te verwerken krijgt? Loopt hij weer 44 punten achter.

Maar goed, van af nu zal ik Vettel supporten, dus denk wel dat Alonso gewoon WK word.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Wizard op 16 oktober 2012 - 19:39:59
Ook dat is (achteraf) uitgekomen. Of gaat uitkomen.

Niet dus. Hij doet (deed) serieus mee om de titel. Meer is nooit beweerd.

Nyoxios

Alonso word nog wel kampioen dit jaar!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

SanderD

Ik weet het zo niet. Ze hebben allebei kans

robbert

Citaat van: SanderAlonso op 18 oktober 2012 - 22:06:53
Ik weet het zo niet. Ze hebben allebei kans
oei, je bent ook niet meer zo overtuigd als eerder dit seizoen ;)
nee, ik blijf erbij, het wordt nog zwaar voor alonso, met redbull die zo snel is. Maar alles kan nog é

Wizard

Citaat van: Jeroen op 16 oktober 2012 - 23:06:27
Citaat van: Wizard op 16 oktober 2012 - 19:39:59
Ook dat is (achteraf) uitgekomen. Of gaat uitkomen.

Niet dus. Hij doet (deed) serieus mee om de titel. Meer is nooit beweerd.

Door mij wel. En wel dat Alonso uiteindelijk te kort zou schieten door de snelheid van Ferrari. Lees het topic er maar op na.

Gerard

Jongens..... zowel Seb als Alonso hebben evenveel kans op de titel! 4 punten verschil met nog 100 pnt te verdelen...
Wat Alonso in Japan overkwam, kan Seb ook zomaar overkomen
en om nou te zeggen dat de McLaren in dat geval wnit, is ook niet zo...