Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Folkert

Citaat van: Figge op 08 oktober 2012 - 09:06:41
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 09:28:54
Wat baal ik van dat seizoensverloop zeg. Zoveel seizoensverloop voor Lewis, jammer hij had makkelijk vooraan kunnen staan. En Alonso, jammer maar helaas is zijn seizoensverloop op denk ik.
Nu maar hopen dat Ferrari een betere seizoensverloop kan ontwikkelen de komende races.

Hahaha Flauwer dan dit kun je het echt niet maken he...
Heb er even op gebrainstormd: Lotus laat de ontwikkelingen van de super dubbele seizoensverloop voorlopig achterwege, daar het volgens hun te weinig effect zou hebben in verhouding met de moeite die ze er voor moeten doen.
In plaats daarvan hebben ze hun aandacht gericht op het seizoensverloop effect, daar zij de enige waren die met een standaard seizoensverloop op de auto rond reden. Het zo geheette coanda seizoensverloop effect.
Trotse vader van Rosalie(L)

Sabai

@ Folkert

Je zal het vast niet met me eens zijn maar ik gok maar zo dat hij geen kans meer maakt. Niet omdat hij het niet kan maar om het feit dat de sfeer in het team tot onder het vriespunt is. Dit gaat echt niet in hun voordeel werken lijkt mij.

Folkert

Citaat van: Sabai op 09 oktober 2012 - 21:11:55
@ Folkert

Je zal het vast niet met me eens zijn maar ik gok maar zo dat hij geen kans meer maakt. Niet omdat hij het niet kan maar om het feit dat de sfeer in het team tot onder het vriespunt is. Dit gaat echt niet in hun voordeel werken lijkt mij.
Nou ja theoretisch niet nee, maar denk niet dat de sfeer heel slecht is. Lees dat ook overal zowat, maar Martin had ook nog gezegd dat ze er alles aan zouden doen om voor de titel te gaan. Denk dat het wel mee valt met de sfeer.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Nog maar vijf races en zoveel punten... realistisch is het gewoon niet meer.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2012 - 22:07:41
Nog maar vijf races en zoveel punten... realistisch is het gewoon niet meer.
Realistisch? Niet heel erg, maar zeker niet onmogelijk. Uitval beurt zit in een klein hoekje en dan zit het hele spul weer bij elkaar. (of natuurlijk nog groter.) Maar laten we nu eens hopen dat andere mensen geluk/pech krijgen :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Man oh man, ik betrapte me net op een raar momentje van verstandsverbijstering: Ik wilde zowaar dat Alonso WK word.  :-X :o
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 15:45:25
Man oh man, ik betrapte me net op een raar momentje van verstandsverbijstering: Ik wilde zowaar dat Alonso WK word.  :-X :o

Dan weet je ook hoe ik me ieder jaar voel ;)

Folkert

Citaat van: SanderAlonso op 11 oktober 2012 - 15:48:55
Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 15:45:25
Man oh man, ik betrapte me net op een raar momentje van verstandsverbijstering: Ik wilde zowaar dat Alonso WK word.  :-X :o

Dan weet je ook hoe ik me ieder jaar voel ;)
Klote? :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 15:49:25
Citaat van: SanderAlonso op 11 oktober 2012 - 15:48:55
Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 15:45:25
Man oh man, ik betrapte me net op een raar momentje van verstandsverbijstering: Ik wilde zowaar dat Alonso WK word.  :-X :o

Dan weet je ook hoe ik me ieder jaar voel ;)
Klote? :P
Bezopen?

SanderD


Folkert

Citaat van: Fabian op 11 oktober 2012 - 16:01:42
Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 15:49:25
Citaat van: SanderAlonso op 11 oktober 2012 - 15:48:55
Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 15:45:25
Man oh man, ik betrapte me net op een raar momentje van verstandsverbijstering: Ik wilde zowaar dat Alonso WK word.  :-X :o

Dan weet je ook hoe ik me ieder jaar voel ;)
Klote? :P
Bezopen?
Nee, dat kan niet. Is hij veeeeeeeeeeeeeel te jong voor ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 16:10:59
Citaat van: Fabian op 11 oktober 2012 - 16:01:42
Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 15:49:25
Citaat van: SanderAlonso op 11 oktober 2012 - 15:48:55
Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 15:45:25
Man oh man, ik betrapte me net op een raar momentje van verstandsverbijstering: Ik wilde zowaar dat Alonso WK word.  :-X :o

Dan weet je ook hoe ik me ieder jaar voel ;)
Klote? :P
Bezopen?
Nee, dat kan niet. Is hij veeeeeeeeeeeeeel te jong voor ;D
Ach joh. Alsof ie nog nooit alcohol gedronken heeft!  ;) ;D

Folkert

Ik denk dat het voor mij maar eens tijd word andere coureur te gaan supporten voor het WK, hopeloos is het weer. :( Denk dat ik maar voor Alonso ga supporten, maar goed omdat bijna al mijn coureurs waar ik fan van ben altijd pech hebben als ik ze support ben ik van af nu die-hard-always-will-be-terrorjaap-Fan van Vettel van af nu. Hij is gewoon de beste ;D ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Het kan erger dan Hamilton, stel je eens voor dat je Massa fan zou zijn... 

Franky R.