Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Wizard

Ik was anders vrij rationeel. Dus, niet het zelfde als jou. De komende banen zijn banen die Red Bull 'als een maatpak' zitten. De Red Bull heeft snelheid. Dus ja, dan wordt het moeilijk voor Alonso.

Figge

Eerste maar eens de uitslag afwachten.
Als Vettel em zorgeloos wint zegt dat natuurlijk nog niet alles.
Want als de omstandigheden Alonso wederom gunstig gezind zijn en hij als 2e over de streep komt, dan valt de schade reuze mee en blijft het verschil 22 ptn. Mocht de volgende keer een McLaren winnen, dan is het zo dat de voorsprong nog altijd goed verdedigbaar blijft. Als Vettel morgen 15 punten pakt op Alonso, dan zal hij daar serieus slapeloze nachten van hebben...

0634

Gebeurt er niks geks, wordt Alonso geen tweede. De beide RBRs zijn gewoon sneller, Button ook. Lewis komt echt wel naar voren. Dus tenzij er iets geks gebeurt, wordt het een lastige opgave voor Alonso. Die Ferrari moet nu echt doorontwikkeld worden. Maar met de volgende race over een week, gaat dat nog even niet gebeuren.

robbert

eindelijk meer forummers die het inzien, dat het zeer lastig zal worden voor fernando. En ze zullen dringend moeten goeie updates hebben, of het komt niet meer goed voor alonso en is het gewoon kwestie van tijd eer Vettel of Hamilton hem inhaalt. Zal wellicht niet lang meer duren

SanderD

Hamilton? Die zie ik eerlijk gezegd niet meer voor Fernando eindigen. Hoeveel punten staat hij eigenlijk achter?  50?

Matthijs

Citaat van: robbert op 05 oktober 2012 - 23:55:06
die voorsprong van Alonso wordt iedere race kleiner. Als hij geen race meer kan winnen dit seizoen, of dat de concurrentie in japan weer inloopt op alonso, dan zijn de titelkansen van de spanjaard verloren. Zoals al een aantal races aangegeven werd, maar sommige wouden dit niet geloven blijkbaar. Nu heeft de teambaas van ferrari ook aangegeven, dat het een moeilijke zaak wordt om alonso de titel te schenkel, omdat de ferrari gewoon te traag is
Het gaat er niet om dat we het niet geloven, het gaat erom dat we je standpunt nu wel weten (en je het niet elke dag hoeft te herhalen)  :)

robbert

Citaat van: sanderalonso op 06 oktober 2012 - 16:57:23
Hamilton? Die zie ik eerlijk gezegd niet meer voor Fernando eindigen. Hoeveel punten staat hij eigenlijk achter?  50?

52 ofzo, je hebt mss gelijk, maar dan vrees ik dat vettel terug met de titel zal lopen

SanderD

Vettel heeft idd ook een grote kans. Als hij de titel wint ben ik toch wel onder de druk. Vind hem na Fernando nu toch wel de beste coureur. Maar ik hoop toch echt dat hij misgrijpt en de titel naar Fernando gaat

Wizard

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2012 - 14:55:18
Gebeurt er niks geks, wordt Alonso geen tweede. De beide RBRs zijn gewoon sneller, Button ook. Lewis komt echt wel naar voren. Dus tenzij er iets geks gebeurt, wordt het een lastige opgave voor Alonso. Die Ferrari moet nu echt doorontwikkeld worden. Maar met de volgende race over een week, gaat dat nog even niet gebeuren.

Nee. En het seizoen duurt geen eeuwen meer. Dus, de focus zal verder gaan dan de laatste paar races. Als Vettel constant op dit niveau presteert, heeft Alonso het nakijken. Fysiek redt hij het niet, Alonso is dus afhankelijk van de resultaten van zijn concurenten. Enige wat hij kan doen is blijven maximaliseren.

Nyoxios

het word inderdaad steeds grimmiger voor Alonso.

zometeen gaat Raikkonen er met de titel vandoor !
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

Citaat van: Nyoxios op 06 oktober 2012 - 21:24:23
het word inderdaad steeds grimmiger voor Alonso.

zometeen gaat Raikkonen er met de titel vandoor !
Laten we het hopen. :D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Zolang het maar geen Vettel wordt, maar dat heb ik al vaker gezegd dus ik val in herhaling!

Folkert

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 00:08:55
Zolang het maar geen Vettel wordt, maar dat heb ik al vaker gezegd dus ik val in herhaling!
Dan zou ik echt zwaar balen, gezien het niveau van een bepaalde andere rijder dit jaar. Of nou ja, 2 andere.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 00:10:55
Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 00:08:55
Zolang het maar geen Vettel wordt, maar dat heb ik al vaker gezegd dus ik val in herhaling!
Dan zou ik echt zwaar balen, gezien het niveau van een bepaalde andere rijder dit jaar. Of nou ja, 2 andere.
Ja dan zou ik ook erg balen, maar meer omdat het dan drie keer Vettel is. Twee andere rijders. Je bedoeld Fernando Alonso en Narain Karthikeyan neem ik aan!

Folkert

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 00:12:12
Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 00:10:55
Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 00:08:55
Zolang het maar geen Vettel wordt, maar dat heb ik al vaker gezegd dus ik val in herhaling!
Dan zou ik echt zwaar balen, gezien het niveau van een bepaalde andere rijder dit jaar. Of nou ja, 2 andere.
Ja dan zou ik ook erg balen, maar meer omdat het dan drie keer Vettel is. Twee andere rijders. Je bedoeld Fernando Alonso en Narain Karthikeyan neem ik aan!
Nee, niet Fernando, die heeft gewoon Seizoensverloop gehad. Narian is gewoon benadeeld door alles en iedereen en nu staat ook onterecht zijn stoeltje onder vuur. Ik doelde dus op Verstappen en Nissani.
Trotse vader van Rosalie(L)