Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Wizard

Citaat van: robbert op 23 september 2012 - 23:17:25
voila, eindelijk nog iemand die realistisch is, en inziet dat ferrari hun snelheid moet beteren of dat de titel zal buiten bereik worden

Al meer dan 61 pagina's. ;)

Folkert

Citaat van: Fabian op 24 september 2012 - 18:08:42
Citaat van: Wizard op 24 september 2012 - 15:30:28
Net als 2010. Alleen na de laatste race aan de top van de lijst.
Daarom hoop ik dat als het tussen Vettel en Alonso gaat om de titel, Alonso hem binnenhaalt. Drie jaar Vettel achter mekaar kan ik niet aan. Dat is allemaal wel iets te veel van het goede.
Inderdaad. Liever Alonso.Maar Lewis gaat er aan het eind met de titel vandoor. Als het toch herhaling van 2010 word, is het nu Lewis die een Vettel pult. :P lucky WK ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 24 september 2012 - 18:28:28
Citaat van: Fabian op 24 september 2012 - 18:08:42
Citaat van: Wizard op 24 september 2012 - 15:30:28
Net als 2010. Alleen na de laatste race aan de top van de lijst.
Daarom hoop ik dat als het tussen Vettel en Alonso gaat om de titel, Alonso hem binnenhaalt. Drie jaar Vettel achter mekaar kan ik niet aan. Dat is allemaal wel iets te veel van het goede.
Inderdaad. Liever Alonso.Maar Lewis gaat er aan het eind met de titel vandoor. Als het toch herhaling van 2010 word, is het nu Lewis die een Vettel pult. :P lucky WK ;)
Jouw eeuwige positivisme werkt aanstekelijk Folkert. Ik hoop nog steeds op Narain!

robbert

Citaat van: Mark F1gge op 24 september 2012 - 11:01:59
Volgens mij gaat het idd ook tussen Vettel en Alonso...
Vettel is een echte sluipschutter dit jaar. Hij pakt altijd zijn punten (lees podiums). 4,8 punten goedmaken per race met podiumplaatsen is heel realistisch. Vettels voordeel is dat de RBR sneller is dan de Ferrari. Zijn nadeel is dat de McLaren vaak sneller is dan de RBR.
Alonso ziet dit natuurlijk ook en telt zijn zegeningen. Als telkens een van de serieuze concurentten uitvalt kan hij naar het podium. Maar het kan zomaar uitzijn met de pret als Alonso een keer 6e wordt en de RBR's en Macs finishen 1,2,3 en 4. Dan wodt de achterstand zomaar ineens nog maar ongeveer 15 ptn...

ja en dat moment zal ooit eens komen, als ferrari niet snel genoeg een snelle wagen levert aan alonso.  Mclaren en Redbull zullen niet blijven uitvallen

Wizard

Citaat van: Fabian op 24 september 2012 - 18:40:25
Citaat van: Folkert op 24 september 2012 - 18:28:28
Citaat van: Fabian op 24 september 2012 - 18:08:42
Citaat van: Wizard op 24 september 2012 - 15:30:28
Net als 2010. Alleen na de laatste race aan de top van de lijst.
Daarom hoop ik dat als het tussen Vettel en Alonso gaat om de titel, Alonso hem binnenhaalt. Drie jaar Vettel achter mekaar kan ik niet aan. Dat is allemaal wel iets te veel van het goede.
Inderdaad. Liever Alonso.Maar Lewis gaat er aan het eind met de titel vandoor. Als het toch herhaling van 2010 word, is het nu Lewis die een Vettel pult. :P lucky WK ;)
Jouw eeuwige positivisme werkt aanstekelijk Folkert. Ik hoop nog steeds op Narain!

Kan niet meer. Sorry als je hoop nu als een zeepbel uiteen spat.

Fabian

Citaat van: Wizard op 24 september 2012 - 18:53:31
Kan niet meer. Sorry als je hoop nu als een zeepbel uiteen spat.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ik zal vannacht slecht slapen!
Maar alle gekheid op een stokje, drie jaar achter elkaar Vettel gaat me echt te ver...

Folkert

Ik ook niet. Doe daarom maar Lewis. Hij verdient het dit jaar na al die tegenslagen  :'(
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Maar het zou wel uniek zijn als Vettel er 3 op een rij doet.
En... Hij zou een boel critici de mond snoeren door toch ook in niet de beste auto die wereldtitel binnen te halen...

Fabian

Citaat van: Mark F1gge op 24 september 2012 - 19:10:28
Maar het zou wel uniek zijn als Vettel er 3 op een rij doet.
En... Hij zou een boel critici de mond snoeren door toch ook in niet de beste auto die wereldtitel binnen te halen...
Weet je wat pas uniek zou zijn. Een Indiër die er met de wereldtitel F1 vandoor gaat. Helaas gaat dat dit jaar niet gebeuren.

Figge

Citaat van: Fabian op 24 september 2012 - 19:12:26
Citaat van: Mark F1gge op 24 september 2012 - 19:10:28
Maar het zou wel uniek zijn als Vettel er 3 op een rij doet.
En... Hij zou een boel critici de mond snoeren door toch ook in niet de beste auto die wereldtitel binnen te halen...
Weet je wat pas uniek zou zijn. Een Indiër die er met de wereldtitel F1 vandoor gaat. Helaas gaat dat dit jaar niet gebeuren.

Hahaha Maar wat niet is kan nog komen. Dat 2e stoeltje bij Ferrari zou zomaar voor Narain kunnen zijn.
Ooit valt bij hem ook het kwartje dat ie met een mindere auto echt geen kampioen kan worden...

Fabian

Citaat van: Mark F1gge op 24 september 2012 - 19:15:22
Hahaha Maar wat niet is kan nog komen. Dat 2e stoeltje bij Ferrari zou zomaar voor Narain kunnen zijn.
Ooit valt bij hem ook het kwartje dat ie met een mindere auto echt geen kampioen kan worden...
Laten we het hopen.
Ik vind het wel leuk dat de strijd dit jaar spannend is. Vorig jaar was er geen moer aan!

Figge

Citaat van: Fabian op 24 september 2012 - 19:18:13
Citaat van: Mark F1gge op 24 september 2012 - 19:15:22
Hahaha Maar wat niet is kan nog komen. Dat 2e stoeltje bij Ferrari zou zomaar voor Narain kunnen zijn.
Ooit valt bij hem ook het kwartje dat ie met een mindere auto echt geen kampioen kan worden...
Laten we het hopen.
Ik vind het wel leuk dat de strijd dit jaar spannend is. Vorig jaar was er geen moer aan!

Nee dat klopt... De jaren ervoor waren stukken beter. En daar lijkt het dit jaar ook weer op uit te draaien.

Ik moet er wel ff wennen aan dat Narian mij de hele tijd zit aan te staren trouwens ;) Ik bedoel... Ik ben fan van de man, maar toch...

Fabian

Citaat van: Mark F1gge op 24 september 2012 - 19:26:53
Ik moet er wel ff wennen aan dat Narian mij de hele tijd zit aan te staren trouwens ;)
:) ;D ;D ;D ;D ;D
Daar doe ik iedereen toch een plezier mee!

0634

Citaat van: Wizard op 24 september 2012 - 18:14:09
Citaat van: robbert op 23 september 2012 - 23:17:25
voila, eindelijk nog iemand die realistisch is, en inziet dat ferrari hun snelheid moet beteren of dat de titel zal buiten bereik worden

Al meer dan 61 pagina's. ;)

Naja, jij beweerde volgens mij dat Alonso niet eens serieus mee zou doen. Nou, hoe de laatste zes races ook verlopen: hij heeft serieus mee gedaan. ;)

0634

Citaat van: Mark F1gge op 24 september 2012 - 19:10:28
Maar het zou wel uniek zijn als Vettel er 3 op een rij doet.
En... Hij zou een boel critici de mond snoeren door toch ook in niet de beste auto die wereldtitel binnen te halen...

Het wordt ook Vettel. Absoluut.