Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Figge

Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 14:26:03
Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 14:24:37
Dat laatste is volgens mij al gebeurd. Hij gooide met een tweet zn telemetrie op www.openriool.com
Tezamen met de geruchten over Mercedes... Dat zou wel eens drama voor de rest van het seizoen kunnen betekenen...

Nah, iig een discrepantie tussen Lewis en z'n team.
Het lijkt me dat Jenson nu de voorkeur krijgt in ontwikkeling en aandacht.

Dat lijkt mij ook, en dat zal de prestaties van Hamilton niet ten goede komen vrees ik.
En McLaren zal dat ook alleen maar doen als zij een reele indruk hebben dat Hamilton niet zal blijven.
Of misschien willen zij hem inmiddels niet meer... Kan natuurlijk ook nog...

Sabai

Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 06:36:28
Niet helaas voor mij: ik zou het prachtig vinden. Niet dat ik hem zo sympathiek vind, dat valt wel mee, en Ferrari is ook nooit mijn team geweest, maar ik zou het meer dan ooit een rijderstitel vinden. Eentje gewonnen niet met de beste wagen, maar met de beste rijder. Dat zie je niet zo vaak.

Maar goed, het wordt Vettel dus waar hebben we het over ;).

Maar als het Vettel word dan hebben we nog steeds een echte ''rijders titel '' . Want je kan toch niet ontkennen dat hij zeker niet de beste en snelste wagen heeft dit jaar. Dat is imo nog steeds Mc laren.

Figge

Vettel is echt een sluipschutter dit jaar. Je hoort of ziet em niet maar hij staat er wel...
Als Alonso 5 of 6 wordt hoor je daar niemand over... Als Vettel het wordt vind men hem nog niet volwassen genoeg of gaat men twijfelen aan zijn kwaliteiten. Dit lijkt hij mij te bewijzen dat hij weldegelijk bij de allerbesten hoort...
Keurig 2e en pas 1 overwinning dit jaar...

Folkert

Ik denk dat als Button, Hamilton, Alonso, Raikkonen, Vettel of Webber de titel halen, het allemaal "Echte rijderstitels" zijn.
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Citaat van: Folkert op 06 september 2012 - 17:07:15
Ik denk dat als Button, Hamilton, Alonso, Raikkonen, Vettel of Webber de titel halen, het allemaal "Echte rijderstitels" zijn.
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.

Er wordt bedoeld dat als je de titel haalt in een auto die niet de snelste is, dan is het een rijderstitel...
Voor Hamilton en Jenson zou dit dan niet gelden... Ik wacht je reactie met gepaste belangstelling af...;)

Kootje

Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 17:10:24
Citaat van: Folkert op 06 september 2012 - 17:07:15
Ik denk dat als Button, Hamilton, Alonso, Raikkonen, Vettel of Webber de titel halen, het allemaal "Echte rijderstitels" zijn.
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.

Er wordt bedoeld dat als je de titel haalt in een auto die niet de snelste is, dan is het een rijderstitel...
Voor Hamilton en Jenson zou dit dan niet gelden... Ik wacht je reactie met gepaste belangstelling af...;)

Hoezo zou dit voor hen niet gelden.
Tussen Australiƫ en Hongarije is de McLaren niet de snelste auto geweest, en wie zegt dat ze dat nu wel zijn/blijven !?

0634

Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 14:26:03
Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 14:24:37
Dat laatste is volgens mij al gebeurd. Hij gooide met een tweet zn telemetrie op www.openriool.com
Tezamen met de geruchten over Mercedes... Dat zou wel eens drama voor de rest van het seizoen kunnen betekenen...

Nah, iig een discrepantie tussen Lewis en z'n team.
Het lijkt me dat Jenson nu de voorkeur krijgt in ontwikkeling en aandacht.

Naaah, geloof ik niks van.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 18:42:44
Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 14:26:03
Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 14:24:37
Dat laatste is volgens mij al gebeurd. Hij gooide met een tweet zn telemetrie op www.openriool.com
Tezamen met de geruchten over Mercedes... Dat zou wel eens drama voor de rest van het seizoen kunnen betekenen...

Nah, iig een discrepantie tussen Lewis en z'n team.
Het lijkt me dat Jenson nu de voorkeur krijgt in ontwikkeling en aandacht.

Naaah, geloof ik niks van.


Als ik afga op van McLaren in de media loslaat, kom ik op hetzelfde gedachte als Mark. McLaren lijkt Button veel meer aandacht te geven, ook al was Hamilton niet schuldig aan die crash op Spa.

Folkert

Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 17:10:24
Citaat van: Folkert op 06 september 2012 - 17:07:15
Ik denk dat als Button, Hamilton, Alonso, Raikkonen, Vettel of Webber de titel halen, het allemaal "Echte rijderstitels" zijn.
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.

Er wordt bedoeld dat als je de titel haalt in een auto die niet de snelste is, dan is het een rijderstitel...
Voor Hamilton en Jenson zou dit dan niet gelden... Ik wacht je reactie met gepaste belangstelling af...;)
Oh zo. Ja ik snap hem. Maar dan nog is het in alle gevallen een rijders titel imo.
Button omdat hij van ver moest komen met niet altijd de beste auto
Hamilton omdat hij best wat pech heeft gehad en ook van ver moest komen met niet altijd de beste auto
Raikkonen omdat hij pas weer net terug is in de F1, niet altijd de beste auto had en ook nu van ver moet komen
Alonso omdat hij van alle top rijders, in de meeste races niet over de beste auto beschikte.
Vettel omdat hij ook een mindere auto heeft en ook van ver moet komen.
Webber omdat hij toch ook moet afrekenen met Vettel en net als de rest eigenlijk nooit altijd de beste auto heeft gehad.

Eigenlijk geld het zelfde: ze hebben allemaal nooit de beste auto gehad, maar sommige hadden meer pech dan anderen en soms was de auto gewoon duidelijk wel de betere of slechtere.
Maar als ik heel eerlijk ben, zou ik bij de RBR rijders het minst het gevoel hebben van "Een rijders titel" omdat ik de "Slimme truukjes" om het reglement te omzeilen wat flauw vond.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Franky R. op 06 september 2012 - 18:49:58
Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 18:42:44
Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 14:26:03
Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 14:24:37
Dat laatste is volgens mij al gebeurd. Hij gooide met een tweet zn telemetrie op www.openriool.com
Tezamen met de geruchten over Mercedes... Dat zou wel eens drama voor de rest van het seizoen kunnen betekenen...

Nah, iig een discrepantie tussen Lewis en z'n team.
Het lijkt me dat Jenson nu de voorkeur krijgt in ontwikkeling en aandacht.

Naaah, geloof ik niks van.


Als ik afga op van McLaren in de media loslaat, kom ik op hetzelfde gedachte als Mark. McLaren lijkt Button veel meer aandacht te geven, ook al was Hamilton niet schuldig aan die crash op Spa.

Hoezo geeft Mac meer aandacht aan JB? Die achtervleugel was Lewis' eigen keuze (mede).

Figge


0634


Enzo

Het gaat langs elkaar heen. Mark en ik schetste een toekomstperpectief.
Volgens mij denk jij dat we het over Spa hebben?

0634

Oh nee ik dacht  het seizoen tot nu toe.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 19:22:02


Hoezo geeft Mac meer aandacht aan JB? Die achtervleugel was Lewis' eigen keuze (mede).


Oa. het interview van Martin...Geen woord over "Gelukkig is Lewis ok.". Ik heb hem alleen maar over Button gehoord, en dat zegt veel over hoe het eraan toe gaat in het team.


IMHO.