Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Wizard

Citaat van: Fabian op 13 augustus 2012 - 17:47:32
Ik probeerde die foto's van Narain te posten waarop hij bekers kust en champagne spuit, maar ben de foto kwijt geraakt. Ik ga nog even zoeken!

Alstu!


Fabian

Citaat van: Wizard op 13 augustus 2012 - 18:59:17
Citaat van: Fabian op 13 augustus 2012 - 17:47:32
Ik probeerde die foto's van Narain te posten waarop hij bekers kust en champagne spuit, maar ben de foto kwijt geraakt. Ik ga nog even zoeken!

Alstu!


Yes! Dankje Wizard. Dit maakt mijn dag nog beter. Ik ga hem meteen uitvergroten en als poster in mijn kamer hangen!


T.Nuvolari

Citaat van: Fabian op 13 augustus 2012 - 19:00:57
Yes! Dankje Wizard. Dit maakt mijn dag nog beter. Ik ga hem meteen uitvergroten en als poster in mijn kamer hangen!

Naäper...

Fabian

Citaat van: M@rc op 14 augustus 2012 - 06:03:57
Citaat van: Fabian op 13 augustus 2012 - 19:00:57
Yes! Dankje Wizard. Dit maakt mijn dag nog beter. Ik ga hem meteen uitvergroten en als poster in mijn kamer hangen!

Naäper...

Hoezo? Heb jij deze dan ook al in je kamer hangen, zo ja zou ik graag willen weten waar jij dit collectorsitem hebt weten aan te schaffen!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 14 augustus 2012 - 12:12:20
Citaat van: M@rc op 14 augustus 2012 - 06:03:57
Citaat van: Fabian op 13 augustus 2012 - 19:00:57
Yes! Dankje Wizard. Dit maakt mijn dag nog beter. Ik ga hem meteen uitvergroten en als poster in mijn kamer hangen!

Naäper...

Hoezo? Heb jij deze dan ook al in je kamer hangen, zo ja zou ik graag willen weten waar jij dit collectorsitem hebt weten aan te schaffen!
:P :P :P


Scherp, Fabian...Scherp!
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 14 augustus 2012 - 13:18:55
Citaat van: Fabian op 14 augustus 2012 - 12:12:20
Citaat van: M@rc op 14 augustus 2012 - 06:03:57
Citaat van: Fabian op 13 augustus 2012 - 19:00:57
Yes! Dankje Wizard. Dit maakt mijn dag nog beter. Ik ga hem meteen uitvergroten en als poster in mijn kamer hangen!

Naäper...

Hoezo? Heb jij deze dan ook al in je kamer hangen, zo ja zou ik graag willen weten waar jij dit collectorsitem hebt weten aan te schaffen!
:P :P :P


Scherp, Fabian...Scherp!
;)
Hahaa. Ik ben zo scherp als een mes vandaag!

Wizard

Euhm....tja. Wie wereldkampioen wordt? Hmmmm. Geen idee! Vettel of Hamilton. Denk ik.

Folkert

Narain ftw.

Serieus: ik denk Hamilton of Kimi. Mclaren lijkt nu de auto to beat, met heel kort daar achter Lotus. Veel is natuurlijk afhankelijk straks van de upgrades van Ferrari. Al denk ik niet dat ze de snelheid van silverstone en duitsland kunnen behouden/ verbeteren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Ik weet niet of Kimi zich nog echt in de strijd gaat mengen. Indien hij dat wel doet is dat natuurlijk in het voordeel van Alonso, mocht Ferrari niet zo competatief meer blijken als sommigen denken. Hoe meer man er meedoen voor de titel, hoe meer punten ze van elkaar afpakken... hoe meer voordeel voor Alonso, van echt inlopen op Alonso is dan geen sprake... Zie bijvoorbeeld de uitslag van de laatste race...
Zie bijvoorbeeld ook hoe Button uiteindelijk toch de titel pakte...
Ik zou dus zeer zeker wel Alonso als titelfavoriet willen noemen.

robbert

Citaat van: Wizard op 14 augustus 2012 - 17:47:23
Euhm....tja. Wie wereldkampioen wordt? Hmmmm. Geen idee! Vettel of Hamilton. Denk ik.

ja ik denk toch eerder hamilton. Die mclaren is echt al stukken verbeterd, met hun nieuwe updates. Volgens mij gaat hamilton een dominante 2de helft van het seizoen tegemoet.

Folkert

http://www.grandprix.com/ns/ns24368.html
Interessant artikel. Lijkt er op dat Lotus een enorm productieve SDRS heeft ontwikkeld, dat zelfs drag schijnt te verminderen als DRS is uitgeschakeld. Zou de eindstrijd dan ineens gaan tussen Hamilton en Raikkonen? Met natuurlijk Alonso, maar zoals Ferrari er nu voorstaat komen ze snelheid te kort en doet Alonso alleen mee dankzij zijn voorsprong. Word spannend denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Folkert op 18 augustus 2012 - 14:02:37
http://www.grandprix.com/ns/ns24368.html
Interessant artikel. Lijkt er op dat Lotus een enorm productieve SDRS heeft ontwikkeld, dat zelfs drag schijnt te verminderen als DRS is uitgeschakeld. Zou de eindstrijd dan ineens gaan tussen Hamilton en Raikkonen? Met natuurlijk Alonso, maar zoals Ferrari er nu voorstaat komen ze snelheid te kort en doet Alonso alleen mee dankzij zijn voorsprong. Word spannend denk ik.

ik denk dat alonso gewoon moet hopen, dat men punten afsnoept van elkaar, en dan nog zal hij telkens voor zijn naaste concurrent moeten blijven eindigen, en toch wel enkele races nog weten te winnen. Anders zal hij inderdaad nog redelijk snel zijn leiderspositie verliezen. Zoals de ferrari nu is, zal het moeilijk zijn om de titel te behalen. Mclaren is sterk verbeterd en lotus heeft ook een sterke update.

Folkert

Citaat van: robbert op 18 augustus 2012 - 15:52:25
Citaat van: Folkert op 18 augustus 2012 - 14:02:37
http://www.grandprix.com/ns/ns24368.html
Interessant artikel. Lijkt er op dat Lotus een enorm productieve SDRS heeft ontwikkeld, dat zelfs drag schijnt te verminderen als DRS is uitgeschakeld. Zou de eindstrijd dan ineens gaan tussen Hamilton en Raikkonen? Met natuurlijk Alonso, maar zoals Ferrari er nu voorstaat komen ze snelheid te kort en doet Alonso alleen mee dankzij zijn voorsprong. Word spannend denk ik.

ik denk dat alonso gewoon moet hopen, dat men punten afsnoept van elkaar, en dan nog zal hij telkens voor zijn naaste concurrent moeten blijven eindigen, en toch wel enkele races nog weten te winnen. Anders zal hij inderdaad nog redelijk snel zijn leiderspositie verliezen. Zoals de ferrari nu is, zal het moeilijk zijn om de titel te behalen. Mclaren is sterk verbeterd en lotus heeft ook een sterke update.
Ikk wel dat Alonso Lotus/ Kimi erg onderschat. 1 goed werkende update of zelfs kleine veranderingen die goed uitpakken en Lotus schiet naar voren.
Met zijn talent alleen gaat Alonso de titel niet halen dit jaar denknik. Word razend spannend.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Folkert op 18 augustus 2012 - 23:48:21
Citaat van: robbert op 18 augustus 2012 - 15:52:25
Citaat van: Folkert op 18 augustus 2012 - 14:02:37
http://www.grandprix.com/ns/ns24368.html
Interessant artikel. Lijkt er op dat Lotus een enorm productieve SDRS heeft ontwikkeld, dat zelfs drag schijnt te verminderen als DRS is uitgeschakeld. Zou de eindstrijd dan ineens gaan tussen Hamilton en Raikkonen? Met natuurlijk Alonso, maar zoals Ferrari er nu voorstaat komen ze snelheid te kort en doet Alonso alleen mee dankzij zijn voorsprong. Word spannend denk ik.

ik denk dat alonso gewoon moet hopen, dat men punten afsnoept van elkaar, en dan nog zal hij telkens voor zijn naaste concurrent moeten blijven eindigen, en toch wel enkele races nog weten te winnen. Anders zal hij inderdaad nog redelijk snel zijn leiderspositie verliezen. Zoals de ferrari nu is, zal het moeilijk zijn om de titel te behalen. Mclaren is sterk verbeterd en lotus heeft ook een sterke update.
Ikk wel dat Alonso Lotus/ Kimi erg onderschat. 1 goed werkende update of zelfs kleine veranderingen die goed uitpakken en Lotus schiet naar voren.
Met zijn talent alleen gaat Alonso de titel niet halen dit jaar denknik. Word razend spannend.

voila zoals ik ook dacht. Je moet ook de snelheid hebben om mee te kunnen met de top, en dat heeft ferrari hier (nog) niet