Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Wizard

Dat kun je ook vertellen zonder deze dooddoener. Ook dan snapt iedereen het. Nu laat Haug ruimte om de uitspraak te bekritiseren dus dat deze ruimte wordt benut, logisch.

0634


Wizard

Klopt, maar is er schietruimte. Die benutten we dan ook. Bovendien lijkt mij niemand serieus, dus relax... ;)

0634

Ik ben relaxed. Volkomen relaxed zelfs.

Wizard

Nou, je hapt ander aardig. Volgens mij ben je volkomen doorgeslagen in je woedde. :P

Folkert

Citaat van: Wizard op 21 juni 2012 - 20:09:02
Nou, je hapt ander aardig. Volgens mij ben je volkomen doorgeslagen in je woedde. :P
Maar kan je het kwalijk nemen? Ik stanook op punt van af nu elk tournooi voor dutsland te supporten..... ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2012 - 18:39:29
Citaat van: Wizard op 21 juni 2012 - 06:42:46
Citaat van: Folkert op 19 juni 2012 - 22:28:14
@Jeroen: Heeft Nico dat gezegd? Ben het tot nu toe nergens tegen gekomen dat hij denkt dat Mercedes het snelste is.
Edit: Lees het idd net op onze hoofdpagina. Wel grappig en onnozele opmerking: Als de race in china was begonnen........
Als het kampioenschap na Canada was afgelopen, was Hamilton WK......

Als het seizoen...neem ik aan. ;) En ja, tamelijk zinloos. Als het seizoen in 2008 in Brazilië was begonnen en slechts 1 race telde, was Massa kampioen. :)

Iedereen snapt toch wat hij bedoeld of niet? Haug geeft ermee aan dat Rosberg en Merc steeds beter zijn gaan presteren en over de laatste 5 races zelfs de meeste punten haalden. Zo gek is die opmerking niet.
Nou ja we begrijpen het wel, maar het is een als. Laten we niet vergeten dat ALS Mclaren Lewis niet had benadeelt Lewis ruimer aan de leiding ging.
9 punten maar minder, met 2 8ste plekken die makkelijk meer hadden kunnen zijn. Laten we zeggen dat P5 in Bahrein en Spanje toch wel heel erg aannemelijk is. Dat zijn al 12 punten, 3 meer dan Rosberg. Als dat het geval was, dan was Hamilton nog steeds WK leider en ook meeste gescored in de laatste 5 races. En dat is zelfs met alleen p5. Laat ik de mogelijke overwinning van Spanje nog achterwegen. (niet dat Lewis hem zomaar gewonnen zou hebben, maar die kans was best groot. ) Australië hadden de Mercedes boys nooit kunnen winnen en Malesië hadden ze wel wat pech, maar denk niet dat door fouten veel punten zijn laten liggen, gewoon een langzamere auto.

Dus als als waar was, was Hamilton nu WK leider met iets van 31-39 punten meer.
Ik snap het wel, maar het zegt alleen niks. Mercedes gaat steeds beter, maar als je over de hele linie bekijkt is de Mclaren net aan de beste auto.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Folkert op 21 juni 2012 - 20:46:25
Citaat van: Wizard op 21 juni 2012 - 20:09:02
Nou, je hapt ander aardig. Volgens mij ben je volkomen doorgeslagen in je woedde. :P
Maar kan je het kwalijk nemen? Ik stanook op punt van af nu elk tournooi voor dutsland te supporten..... ;D

Ik pleit voor een ban! :D :D :D

0634

Citaat van: Folkert op 22 juni 2012 - 10:50:53
Nou ja we begrijpen het wel, maar het is een als. Laten we niet vergeten dat ALS Mclaren Lewis niet had benadeelt Lewis ruimer aan de leiding ging.
9 punten maar minder, met 2 8ste plekken die makkelijk meer hadden kunnen zijn. Laten we zeggen dat P5 in Bahrein en Spanje toch wel heel erg aannemelijk is. Dat zijn al 12 punten, 3 meer dan Rosberg. Als dat het geval was, dan was Hamilton nog steeds WK leider en ook meeste gescored in de laatste 5 races. En dat is zelfs met alleen p5. Laat ik de mogelijke overwinning van Spanje nog achterwegen. (niet dat Lewis hem zomaar gewonnen zou hebben, maar die kans was best groot. ) Australië hadden de Mercedes boys nooit kunnen winnen en Malesië hadden ze wel wat pech, maar denk niet dat door fouten veel punten zijn laten liggen, gewoon een langzamere auto.

Dus als als waar was, was Hamilton nu WK leider met iets van 31-39 punten meer.
Ik snap het wel, maar het zegt alleen niks. Mercedes gaat steeds beter, maar als je over de hele linie bekijkt is de Mclaren net aan de beste auto.

Voor de goede orde: Ik heb het niet gezegd he, Haug zegt dat. En Rosberg zegt dat de Merc momenteel het snelste is en hij het gevoel heeft dat hij iedere wedstrijd kan winnen.

Ik vind het persoonlijk wat overdreven, en ik zeg ook niet dat het zo is. Ik zeg alleen dat zij dat gezegd hebben. That's it. :)

Folkert

Citaat van: Jeroen op 22 juni 2012 - 17:35:16
Citaat van: Folkert op 22 juni 2012 - 10:50:53
Nou ja we begrijpen het wel, maar het is een als. Laten we niet vergeten dat ALS Mclaren Lewis niet had benadeelt Lewis ruimer aan de leiding ging.
9 punten maar minder, met 2 8ste plekken die makkelijk meer hadden kunnen zijn. Laten we zeggen dat P5 in Bahrein en Spanje toch wel heel erg aannemelijk is. Dat zijn al 12 punten, 3 meer dan Rosberg. Als dat het geval was, dan was Hamilton nog steeds WK leider en ook meeste gescored in de laatste 5 races. En dat is zelfs met alleen p5. Laat ik de mogelijke overwinning van Spanje nog achterwegen. (niet dat Lewis hem zomaar gewonnen zou hebben, maar die kans was best groot. ) Australië hadden de Mercedes boys nooit kunnen winnen en Malesië hadden ze wel wat pech, maar denk niet dat door fouten veel punten zijn laten liggen, gewoon een langzamere auto.

Dus als als waar was, was Hamilton nu WK leider met iets van 31-39 punten meer.
Ik snap het wel, maar het zegt alleen niks. Mercedes gaat steeds beter, maar als je over de hele linie bekijkt is de Mclaren net aan de beste auto.

Voor de goede orde: Ik heb het niet gezegd he, Haug zegt dat. En Rosberg zegt dat de Merc momenteel het snelste is en hij het gevoel heeft dat hij iedere wedstrijd kan winnen.

Ik vind het persoonlijk wat overdreven, en ik zeg ook niet dat het zo is. Ik zeg alleen dat zij dat gezegd hebben. That's it. :)
Ja dat weet ik wel, maar toch houd ik jou verantwoordelijk als Nico of Schumacher aan het eind van de rit geen wk zijn ;).

Nee alle gekheid op een stokje. Ik vond het een wat zinloze opmerking en jij verdedigde het enig sinds. Maar natuurlijk klopt het wel wat hij zegt, maar als als waar was, zat ik nu niet op de laptop een berichtje te tikken over F1.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ik verdedigde alleen de manier waarop hij het gezegd schijnt te hebben, niet zozeer de inhoud. ;)

Folkert

Citaat van: Jeroen op 23 juni 2012 - 13:50:50
Ik verdedigde alleen de manier waarop hij het gezegd schijnt te hebben, niet zozeer de inhoud. ;)
ok duidelijk. Verkeerd begrepen dus.

Maar nog steeds, ik houd jou wel verantwoordelijk voor het verliezen van de titel :P
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Dat mag. Ik ben ook verantwoordelijk voor het drama van Oranje. Svp niet doorvertellen.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 23 juni 2012 - 14:52:32
Dat mag. Ik ben ook verantwoordelijk voor het drama van Oranje. Svp niet doorvertellen.
;D ;D ;D

Wizard

Maar goed, Red Bull en McLaren leiden de dans...

Ferrari met twee auto's buiten de top 10.