Red Bull Racing Team

Gestart door Wizard, 21 april 2012 - 13:56:21

« vorige - volgende »

SanderD

Citaat van: Franky R. op 23 juli 2012 - 23:23:30
Citaat van: sanderalonso op 23 juli 2012 - 23:07:59
Vorig jaar illegaal wk? Wat weet jij meer dan mij?


Hoezo weet Folkert meer dan jij? Ben je de flexvleugels vergeten? Accoord, de fout lag voornamelijk bij de FIA. Want die hadden geen goede test bedacht...

Wow rustig man. Je hoeft niet meteen zo agressief te reageren. Ik onthoud niet alles he, ik ben geen Wizard ;). Maar nu je het zegt kan ik het weer voor me halen.

Enzo

Geen speciale engine maps meer voor RB, terug naar standaard voor ze in Hongarije.
Vraag me af hoeveel het uit maakt... ::)

Fabian

Citaat van: Enzo op 24 juli 2012 - 17:19:28
Geen speciale engine maps meer voor RB, terug naar standaard voor ze in Hongarije.
Vraag me af hoeveel het uit maakt... ::)
Ik denk dat het niet zo veel uit zal maken. Zo'n gevalletje gat in de bodem denk ik...

Franky R.


Wizard

CitaatSpreekt hij zich ook nog tegen. Hij zegt immers dat Vettel van de baan gedrukt werd, om het vervolgens met een diefstal te vergelijken, waarbij hij toegeeft dat Vettel dus wel fout zat. Maar 'onze meest geliefde' autosportadviseur heeft weer zijn zegje kunnen doen.

Deze alinea zou ik eruit halen. Helmut zegt dat de straf niet in verhouding staat tot het vergrijp. Een uitdrukking die vaker gebruikt wordt. Van tegenspreken is geen sprake dus!

Figge

#110
Daar is Helmut weer!! De dorpsgek van de paddock  :)

Ik heb verder geen idee of de engine mapping echt veel voordeel zou hebben gehad, uitlaten mogen immers niet meer in de diffusor uitkomen. Waarschijnlijk heeft het zin anders zouden ze het niet proberen, dus als het ze extra snelheid zou geven dan merken we dat zondag meteen, want dan doen ze waarschijnlijk niet zomaar mee om t podium of de winst. Zeker op een baan als in Hongarije...

Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 19:57:49
CitaatSpreekt hij zich ook nog tegen. Hij zegt immers dat Vettel van de baan gedrukt werd, om het vervolgens met een diefstal te vergelijken, waarbij hij toegeeft dat Vettel dus wel fout zat. Maar 'onze meest geliefde' autosportadviseur heeft weer zijn zegje kunnen doen.

Deze alinea zou ik eruit halen. Helmut zegt dat de straf niet in verhouding staat tot het vergrijp. Een uitdrukking die vaker gebruikt wordt. Van tegenspreken is geen sprake dus!


Hm,


Goed argument...zal het aanpassen!
;)

Gerard

#112
Citaat van: Mark F1gge op 24 juli 2012 - 20:13:15
Daar is Helmut weer!! De dorpsgek van de paddock  :)

Ik heb verder geen idee of de engine mapping echt veel voordeel zou hebben gehad, uitlaten mogen immers niet meer in de diffusor uitkomen. Waarschijnlijk heeft het zin anders zouden ze het niet proberen, dus als het ze extra snelheid zou geven dan merken we dat zondag meteen, want dan doen ze waarschijnlijk niet zomaar mee om t podium of de winst. Zeker op een baan als in Hongarije...
Hahahha wat en zot die Marko! Misschienmoeten ze ij Red Bull eens een cursus interne communicatie volgen... staat toch een beetje amateuristisch dit.... alle coureurs waren hier voor de race voor gewaarschuwd!!

Wizard

Dat ook nog eens! Mja, wat verwacht je? Dat Marko z'n coureur als 'lompe zak' gaat uitmaken?

Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 22:07:36
Dat ook nog eens! Mja, wat verwacht je? Dat Marko z'n coureur als 'lompe zak' gaat uitmaken?


Horner noemde Vettel geen lompe zak, maar hij toonde begrip voor de move van Hamilton en zei publiekelijk het oneens te zijn met Vettel, die kritiek had op Hamilton.


Vettel mag wel eens gaan oppassen met zijn kritiek op andere coureurs. Bij Jean Todt schijnt hij al 'op scherp' te staan...

Figge

Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 22:07:36
Dat ook nog eens! Mja, wat verwacht je? Dat Marko z'n coureur als 'lompe zak' gaat uitmaken?

Als ie een goede en oprechte "adviseur" is doet ie dat idd...

Franky R.

Citaat van: Mark F1gge op 24 juli 2012 - 22:49:44
Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 22:07:36
Dat ook nog eens! Mja, wat verwacht je? Dat Marko z'n coureur als 'lompe zak' gaat uitmaken?

Als ie een goede en oprechte "adviseur" is doet ie dat idd...


Nou ja, dat heeft hij [indirect]  ook gedaan...tegenover Buemi en Alguersauri. Maar nimmer tegenover Vettel. En ik zie het hem dat ook nooit doen. Mss. als Vettel [onverwachts?] naar Ferrari verkast... :P

Figge

Citaat van: Franky R. op 24 juli 2012 - 22:53:40
Citaat van: Mark F1gge op 24 juli 2012 - 22:49:44
Citaat van: Wizard op 24 juli 2012 - 22:07:36
Dat ook nog eens! Mja, wat verwacht je? Dat Marko z'n coureur als 'lompe zak' gaat uitmaken?

Als ie een goede en oprechte "adviseur" is doet ie dat idd...


Nou ja, dat heeft hij [indirect]  ook gedaan...tegenover Buemi en Alguersauri. Maar nimmer tegenover Vettel. En ik zie het hem dat ook nooit doen. Mss. als Vettel [onverwachts?] naar Ferrari verkast... :P

Bij Alquersuari en Buemi ging het ook niet echt oprecht he... Misschien proberen ze Vettel uit marketing oogpunt tot de perfecte extreme sporter te bombaderen die werkelijk niets fout kan doen, maar dit werkt gewoon averechts. Op deze manier geven ze Vettel het imago van een verwend kind. :)

Fabian

#118
Die man kan regelrecht het Guinnes Book of World Records in wat betreft onzin uitkramen. Wat betreft de te zware straf heeft ie een punt, maar de meeste dingen worden zo overdreven. Ik zou die man niet meer serieus nemen.

Edit: Zouden ze Marko niet de doodstraf kunnen geven voor onzinpraat? ;-)

Kootje

Citaat van: Fabian op 25 juli 2012 - 00:32:40
Wat betreft de te zware straf heeft ie een punt

Hoezo heeft hij daarin 'n punt ??
Die 20 seconden staan gelijk aan de tijd die 'n Drive Through zou hebben gekost, en dat is de normale straf voor zo'n vergrijp. ::)