Cijfer voor de race: China

Gestart door 0634, 15 april 2012 - 11:13:35

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
10 (43.5%)
8
10 (43.5%)
7
3 (13%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 15 april 2012 - 12:32:33
Ik zag GP2 dan F1 :-X een 5


Een VIJF?! Serieus?
Juist de GP2 is boeiend vanwege de, soms ruwe, gevechten. Nu zagen we dit ook in de F1. Ik heb liever een F1 dat als de Formule Ford/ GP2 de strijd aangaat, ipv steriel hun rondjes draaien...


Zeg het maar, Rafael...

Gerard

Een 9! (H)eerlijke gevechten gezien! Echt op het puntje van mn stoel.. Vooral het gevecht om P2 in de slotfase! Met... Een terechte nieuwe winnaar! Ja, mooie race!:)

SDG

Ook een 9 gegeven. Veel spannender gaan we ze dit jaar echt niet krijgen, denk ik.

rafael25

Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 12:35:30
Citaat van: rafael25 op 15 april 2012 - 12:32:33
Ik zag GP2 dan F1 :-X een 5


Een VIJF?! Serieus?
Juist de GP2 is boeiend vanwege de, soms ruwe, gevechten. Nu zagen we dit ook in de F1. Ik heb liever een F1 dat als de Formule Ford/ GP2 de strijd aangaat, ipv steriel hun rondjes draaien...


Zeg het maar, Rafael...
Ik heb herhaling gezien, en heb mijn gedacht veranderen ::)
8 dus

Niels_

Even getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor een 9 gegaan. Elke ronde gebeurde er wel iets.

Figge

9!!! In het begin van de race voel je de spanning ontstaan tot het moment dan mensen out of sync gaan of actie moeten gaan maken.
2e helft van de race, 3 man dik voor podiumplaatsen... De nummers 2 tm 9 als aan een touwtje... Prachting. Nico ongenaakbaar...

Franky R.

Citaat van: Mark F1gge op 15 april 2012 - 21:06:48
9!!! In het begin van de race voel je de spanning ontstaan tot het moment dan mensen out of sync gaan of actie moeten gaan maken.
2e helft van de race, 3 man dik voor podiumplaatsen... De nummers 2 tm 9 als aan een touwtje... Prachting. Nico ongenaakbaar...



Er is een wetmatigheid, dat de GP na zo'n spannende GP-race altijd tegen zal vallen...Ik zou China 2012 flink koesteren... :P
;)

Folkert

Citaat van: Franky R. op 16 april 2012 - 12:11:12
Citaat van: Mark F1gge op 15 april 2012 - 21:06:48
9!!! In het begin van de race voel je de spanning ontstaan tot het moment dan mensen out of sync gaan of actie moeten gaan maken.
2e helft van de race, 3 man dik voor podiumplaatsen... De nummers 2 tm 9 als aan een touwtje... Prachting. Nico ongenaakbaar...



Er is een wetmatigheid, dat de GP na zo'n spannende GP-race altijd tegen zal vallen...Ik zou China 2012 flink koesteren... :P
;)
Nou, dan zou het ook zo moeten zijn dat de winnaar van zo'n spannende gp, volgende race niet meer wint en dat de gene die wat matiger presteerde (lewis) de volgende wint  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: Franky R.
Er is een wetmatigheid, dat de GP na zo'n spannende GP-race altijd tegen zal vallen...Ik zou China 2012 flink koesteren... :P
;)
Met de race van Bahrein voor de deur kan het bijna niet anders dan een saaie race worde... OF DRS (i.c.m. de banden) moet nu ineens wel spanning brengen ???

_Makke_

Citaat van: Gerard op 16 april 2012 - 15:27:46
Citaat van: Franky R.
Er is een wetmatigheid, dat de GP na zo'n spannende GP-race altijd tegen zal vallen...Ik zou China 2012 flink koesteren... :P
;)
Met de race van Bahrein voor de deur kan het bijna niet anders dan een saaie race worde... OF DRS (i.c.m. de banden) moet nu ineens wel spanning brengen ???

Wie weet. Plots een protestant op de baan, achterna gezeten door een soldaat. Of Vettel die tegengehouden wordt en gegijzeld wordt. Of nog iets anders.  :P

Franky R.

Citaat van: Makke op 16 april 2012 - 15:47:16
Citaat van: Gerard op 16 april 2012 - 15:27:46
Citaat van: Franky R.
Er is een wetmatigheid, dat de GP na zo'n spannende GP-race altijd tegen zal vallen...Ik zou China 2012 flink koesteren... :P
;)
Met de race van Bahrein voor de deur kan het bijna niet anders dan een saaie race worde... OF DRS (i.c.m. de banden) moet nu ineens wel spanning brengen ???

Wie weet. Plots een protestant op de baan, achterna gezeten door een soldaat. Of Vettel die tegengehouden wordt en gegijzeld wordt. Of nog iets anders.  :P


Een protestant? Ik dacht een moslim... :P :P :P
;)

Wizard

Citaat van: Folkert op 16 april 2012 - 12:42:42
Citaat van: Franky R. op 16 april 2012 - 12:11:12
Citaat van: Mark F1gge op 15 april 2012 - 21:06:48
9!!! In het begin van de race voel je de spanning ontstaan tot het moment dan mensen out of sync gaan of actie moeten gaan maken.
2e helft van de race, 3 man dik voor podiumplaatsen... De nummers 2 tm 9 als aan een touwtje... Prachting. Nico ongenaakbaar...



Er is een wetmatigheid, dat de GP na zo'n spannende GP-race altijd tegen zal vallen...Ik zou China 2012 flink koesteren... :P
;)
Nou, dan zou het ook zo moeten zijn dat de winnaar van zo'n spannende gp, volgende race niet meer wint en dat de gene die wat matiger presteerde (lewis) de volgende wint  ;D

Dan zal hij eerst Button moeten voorgaan dan wel voorblijven.

0634

Ik zou het Webber gunnen. Een mooie, ietwat onverwachte zege.

Figge

Idd, Webber verdient een seizoen waarbij hij de suc6jes van RBR mag ophalen en dus Vettel aftroeft.
Dat zou ik wel gaaf vinden.
En die overwinning van Lewis met zijn nieuwe tactiek (op slimheid) komt er aan... Hij moet er alleen nog ietsje aan wennen.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 17 april 2012 - 20:43:56
Ik zou het Webber gunnen. Een mooie, ietwat onverwachte zege.


Mee eens!