Cijfer voor de race: China

Gestart door 0634, 15 april 2012 - 11:13:35

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
10 (43.5%)
8
10 (43.5%)
7
3 (13%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634

Zeg t maar.

Ik ga voor een 8. Sensationele tweede racehelft, volgde op een gruwelijk saaie eerste helft. Alles bij elkaar top!!

Folkert

Ik ga toch voor een 9. Mede door overwinning van Rosberg en klassement leiding van Lewis.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

7

Laatste 10 ronden waren ronduit spectaculair, de rest was gewoon enorm saai, had moeten me ogen open te houden en naar de race te kijken

Wizard

Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 11:13:35
Zeg t maar.

Ik ga voor een 8. Sensationele tweede racehelft, volgde op een gruwelijk saaie eerste helft. Alles bij elkaar top!!

Ga ik in mee.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 11:19:00
Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 11:13:35
Zeg t maar.

Ik ga voor een 8. Sensationele tweede racehelft, volgde op een gruwelijk saaie eerste helft. Alles bij elkaar top!!

Ga ik in mee.


Me too...Vond het ook een 8 waard. Veld zat dicht bij elkaar, maar het venijn zat in de staart..

Kootje

9

Veel mooier als dit krijg je ze niet.
Oké, de eerst helft was redelijk saai en vrij chaotisch door alle stops, maar de 2e helft maakte dat meer dan goed.


_Makke_

Een 8. Het venijn zat'm wel in de staart. Zéker helemaal op het einde, toen er een hele trein in strijd was voor plaats 2. De laatste ronden verdienden een 9,5. De ronden daarvoor doen het teruglopen naar een 8.

Folkert

Citaat van: Makke op 15 april 2012 - 11:24:33
Een 8. Het venijn zat'm wel in de staart. Zéker helemaal op het einde, toen er een hele trein in strijd was voor plaats 2. De laatste ronden verdienden een 9,5. De ronden daarvoor doen het teruglopen naar een 8.
Als ik jou cijfers volg, kom ik op 8,75 uit en zou dus eerder 9 zijn dan een 8
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Ik zit tussen de 7 en de 8. Was een leuke race, maar dan vooral de laatste 10 rondjes. Al met al een leuke race, met gevechten her en der.

janke

Een dikke 9. Gevechten in de top 10, wie het ook waren, met een terechte winnaar. Dit zijn races waar je voor uit je bed komt en/of thuis blijft.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

een 8 en ze mogen van mij china wel de laatste gp op de kalender maken voortaan vooral wanneer er nog meerdere coureurs strijden om het wk .

Folkert

Citaat van: Sabai op 15 april 2012 - 12:05:55
een 8 en ze mogen van mij china wel de laatste gp op de kalender maken voortaan vooral wanneer er nog meerdere coureurs strijden om het wk .
Ben ik het helemaal met je mee eens. Echter is het aan de andere kant ook niet echt meer nodig, want tegen de tijd dat we bij China zijn heeft Mclaren dusdanige voorsprong opgebouwd dat ze al WK zijn  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Sabai

 
Citaat van: Folkert op 15 april 2012 - 12:08:22
Citaat van: Sabai op 15 april 2012 - 12:05:55
een 8 en ze mogen van mij china wel de laatste gp op de kalender maken voortaan vooral wanneer er nog meerdere coureurs strijden om het wk .
Ben ik het helemaal met je mee eens. Echter is het aan de andere kant ook niet echt meer nodig, want tegen de tijd dat we bij China zijn heeft Mclaren dusdanige voorsprong opgebouwd dat ze al WK zijn  ;D

;D

0634

Citaat van: Folkert op 15 april 2012 - 12:08:22
Citaat van: Sabai op 15 april 2012 - 12:05:55
een 8 en ze mogen van mij china wel de laatste gp op de kalender maken voortaan vooral wanneer er nog meerdere coureurs strijden om het wk .
Ben ik het helemaal met je mee eens. Echter is het aan de andere kant ook niet echt meer nodig, want tegen de tijd dat we bij China zijn heeft Mclaren dusdanige voorsprong opgebouwd dat ze al WK zijn  ;D
Los van Rosberg, is McLaren natuurlijk wel de grote winnaar van dit weekeinde inderdaad.

rafael25