Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Mark F1gge op 30 maart 2012 - 19:04:03
Ja ik weet dat we het over autoracen hebben... ik neem aan dat je hiermee wilt zeggen dat t hier niet om een stel watjes gaat? Of om optochtje rijden ofzo...
Maar je hebt gelijk tis een beetje een amateuristische vergissing... van Seb...
De opmerking dat dit met andere coureurs niet zo snel zou gebeuren, geeft wel een beetje de indruk dat je vind dat Seb niets fout kan doen... XD
Die indruk begrijp ik niet. Ik krijg de indruk dat het met 'andere coureurs' doelt op de matige kwaliteiten van Narain tov de rest van het veld. Heeft niet zo veel met Vettel te maken.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 30 maart 2012 - 19:15:19
Jeetje, hoelang kunnen we het hierover oneens zijn zeg...

Het was een vervelend incident die met name voor Vettel erg lullig uit pakt.
Vettel's reactie na afloop was natuurlijk een beetje kinderachtig, maar wel begrijpelijk.
Narain's reactie was na afloop, dat het Vettel's schuld was?, die begrijp ik wat minder goed.

Maar hier is alles wel mee gezegd volgens mij... ::)


Dat komt omdat er drie dingen gaande zijn;


1. De middelvinger van Vettel...Kan mij niets schelen, want er zijn zoveel rijders geweest die de vinger gaven.
2. Narain die direct als schuldige werd aangewezen. Naar eigen zeggen mocht hij zijn kant van het verhaal niet vertellen aan de FIA. Erg vreemd en het riekt naar een goedmakertje voor RBR.
3. De schoffering van Vettel tegen Narain, terwijl Vettel toen ruimschoots de tijd had om 'op adem te komen'...En dat is mijn grootste pijnpunt. Het was totaal onnodig van Vettel om zo tekeer te gaan in de media. Het gebrek aan resultaten zit in zijn auto en niet in de botsing met Narain.


Hopelijk begrijp men mij nu beter?



0634

Ik begrijp je, dat houdt niet in dat ik het perse met je eens ben   ;D.

Maarrehh, punt 2 is wel raar, mocht het zo zijn... maar dat vraag ik me dus af. Narain had ook al geen gelijk toen hij zei dat hij wel naar binnen moest sturen, dus wie weet snapt hij dit ook niet helemaal. Is het wel waar: dan is dat laakbaar. Schandelijk zelfs.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 30 maart 2012 - 19:42:41
Ik begrijp je, dat houdt niet in dat ik het perse met je eens ben   ;D .

Maarrehh, punt 2 is wel raar, mocht het zo zijn... maar dat vraag ik me dus af. Narain had ook al geen gelijk toen hij zei dat hij wel naar binnen moest sturen, dus wie weet snapt hij dit ook niet helemaal. Is het wel waar: dan is dat laakbaar. Schandelijk zelfs.


Het zou een saaie wereld zijn, als iedereen het met elkaar eens was... ;D
Enne, naar eigen zeggen...he...naar eigen zeggen in een interview met de BBC (dacht ik).

Figge

Citaat van: Jeroen op 30 maart 2012 - 19:26:29
Citaat van: Mark F1gge op 30 maart 2012 - 19:04:03
Ja ik weet dat we het over autoracen hebben... ik neem aan dat je hiermee wilt zeggen dat t hier niet om een stel watjes gaat? Of om optochtje rijden ofzo...
Maar je hebt gelijk tis een beetje een amateuristische vergissing... van Seb...
De opmerking dat dit met andere coureurs niet zo snel zou gebeuren, geeft wel een beetje de indruk dat je vind dat Seb niets fout kan doen... XD
Die indruk begrijp ik niet. Ik krijg de indruk dat het met 'andere coureurs' doelt op de matige kwaliteiten van Narain tov de rest van het veld. Heeft niet zo veel met Vettel te maken.

Nee dat bedoel ik niet... Ik bedoel juist het tegenovergestelde... Er werd gezegd dat dit met andere coureurs een incident als dit niet zo snel zal gebeuren. En daar ben ik het niet mee eens.
Narain heeft zeer veel ervaring met op een ronde gezet worden en Seb met mensen op een ronde zetten. Een beetje uitvoerig blijven ropen hoe ongelovelijk dom en prutserig dit wel niet is van Karthikeyan en dat veelvuldig lopen uitvergroten vind ik in dit geval echt flauwekul...
Iedereen weet dat Karthikeyan niet het talent van Vettel heeft. Ze hebben elkaar geraakt... en de consequentie was dat Vettel lek reed. Nou en...

monaco2011

#515
Citaat van: Mark F1gge op 30 maart 2012 - 21:22:33
Citaat van: Jeroen op 30 maart 2012 - 19:26:29
Citaat van: Mark F1gge op 30 maart 2012 - 19:04:03
Ja ik weet dat we het over autoracen hebben... ik neem aan dat je hiermee wilt zeggen dat t hier niet om een stel watjes gaat? Of om optochtje rijden ofzo...
Maar je hebt gelijk tis een beetje een amateuristische vergissing... van Seb...
De opmerking dat dit met andere coureurs niet zo snel zou gebeuren, geeft wel een beetje de indruk dat je vind dat Seb niets fout kan doen... XD
Die indruk begrijp ik niet. Ik krijg de indruk dat het met 'andere coureurs' doelt op de matige kwaliteiten van Narain tov de rest van het veld. Heeft niet zo veel met Vettel te maken.

Nee dat bedoel ik niet... Ik bedoel juist het tegenovergestelde... Er werd gezegd dat dit met andere coureurs een incident als dit niet zo snel zal gebeuren. En daar ben ik het niet mee eens.
Narain heeft zeer veel ervaring met op een ronde gezet worden en Seb met mensen op een ronde zetten. Een beetje uitvoerig blijven ropen hoe ongelovelijk dom en prutserig dit wel niet is van Karthikeyan en dat veelvuldig lopen uitvergroten vind ik in dit geval echt flauwekul...
Iedereen weet dat Karthikeyan niet het talent van Vettel heeft. Ze hebben elkaar geraakt... en de consequentie was dat Vettel lek reed. Nou en...
in het bericht waar ik op reageer zeg je zelf dat dit met coureurs als Glock, Pic, De La Rosa etc ook had kunnen gebeuren. Als ik dan zeg dat ik dit met andere coureurs niet zo snel zie gebeuren dan doel ik dus daar op, dat heeft niks met Vettel te maken. Dat jou dat dan het idee geeft dat Vettel niks fout kan doen bij mij, tja...
Je zegt dat Narain veel ervaring heeft met het op een ronde zetten, maar dit was zn 2e race in 10 maanden tijd en zn 13e in 7 jaar!! En heb je m een week ervoor zijn stunten tijdens de kwalificatie in australie?? volgens mij heeft ie daar iedereen wel in de weg gereden al had ie toen natuurlijk ook een auto van niks.
Dat mensen fouten van Karthikeyan veelvuldig lopen uitvergroten valt ook wel mee, dr is gewoon een discussie onstaan over de schuldvraag en dan hoort dat erbij. Het is veel triester dat iedereen nu moord en brand schreeuwt over Vettel, terwijl er niet zo heel veel aan de hand is. Maar goed, voor sommigen zal dat 2 jaar frustratie zijn. En dan moet ik zeggen dat het hier op het forum nog heel erg meevalt, maar elders lees je echt de domste reactie's die overduidelijk gebaseerd zijn op haatgevoelens.

0634

Wij hebben ook een uitzonderlijk slim forum hier. ;)

monaco2011

#517
Citaat van: Franky R. op 30 maart 2012 - 19:33:58
Citaat van: Enzo op 30 maart 2012 - 19:15:19
Jeetje, hoelang kunnen we het hierover oneens zijn zeg...

Het was een vervelend incident die met name voor Vettel erg lullig uit pakt.
Vettel's reactie na afloop was natuurlijk een beetje kinderachtig, maar wel begrijpelijk.
Narain's reactie was na afloop, dat het Vettel's schuld was?, die begrijp ik wat minder goed.

Maar hier is alles wel mee gezegd volgens mij... ::)


Dat komt omdat er drie dingen gaande zijn;


1. De middelvinger van Vettel...Kan mij niets schelen, want er zijn zoveel rijders geweest die de vinger gaven.
2. Narain die direct als schuldige werd aangewezen. Naar eigen zeggen mocht hij zijn kant van het verhaal niet vertellen aan de FIA. Erg vreemd en het riekt naar een goedmakertje voor RBR.
3. De schoffering van Vettel tegen Narain, terwijl Vettel toen ruimschoots de tijd had om 'op adem te komen'...En dat is mijn grootste pijnpunt. Het was totaal onnodig van Vettel om zo tekeer te gaan in de media. Het gebrek aan resultaten zit in zijn auto en niet in de botsing met Narain.


Hopelijk begrijp men mij nu beter?
zoals Jeroen zegt, dit begrijp ik op zich wel, maar k ben het er niet mee eens. Jij mag wel iedereen voor idioot uitmaken, maar Vettel mag niet een keertje boos zijn?? t zag er niet heel sympathiek uit nee, maar je moet ook niet net gaan doen of ie iets vreselijks heeft gedaan. Het gebrek aan een bevredigend resultaat zat m toch echt wel in die botsing, ik denk dat Vettel redelijk tevreden was geweest met die 4e plaats. Dan had ie in t WK gelijk gestaan met Hamilton en voor Button. Dit kost m gewoon 2 dure punten
Citaat van: Kootje op 30 maart 2012 - 19:17:21
Citaat van: monaco2011 op 30 maart 2012 - 18:04:27
Citaat van: Kootje op 30 maart 2012 - 17:51:32
Ja jongens ...... ik ben er nu klaar mee ook.
Ik kan wel in herhalingen blijven vallen, maar als dan elke keer niet verder als m'n laatste post gelezen wordt, heeft 't geen zin meer ook.
Volgens mij heb ik al meerdere malen aangegeven dat Narain de hoofdschuldige is, maar omdat ik van mening ben dat Vettel ook niet geheel vrijuit gaat, wordt daar blijkbaar overheen gelezen.

Ik vind 't wel prima zo.
da's wel heel makkelijk, ik reageer alleen op jouw argumenten, en vraag wat Vettel dan precies fout doet.

En dat heb ik al 10x gezegd. ::)
ja, dat Vettel te ver naar links ging, maar op de beelden is duidelijk te zien dat dat niet zo is!!! Je moet wel heel eigenwijs zijn om dat vol te blijven houden. Kijk voor de gein nog eens naar de foto's ;)

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 30 maart 2012 - 21:46:52
Wij hebben ook een uitzonderlijk slim forum hier. ;)
ja, dat geloof ik ook wel ja. Wel apart om te zien wat F1 (coureurs) bij bepaalde mensen losmaakt. Zometeen krijgen we ook nog F1 hooligans ofzo ;)

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 30 maart 2012 - 21:49:33
ja, dat Vettel te ver naar links ging, maar op de beelden is duidelijk te zien dat dat niet zo is!!!

Zo duidelijk is dat echt niet.
Anders zou ik wel alleen staan in die mening, en dat doe ik dus niet.


CitaatJe moet wel heel eigenwijs zijn om dat vol te blijven houden.

Ben ik ook, wist je dat nog niet.  ;) ;D


CitaatKijk voor de gein nog eens naar de foto's ;)

Niet nodig.
Zoals gezegd is die serie foto's niet volledig.
Als je er nog 3 - 4 foto's voorplaatst, zul je zien dat die ruimte er niet was, tenzij hij op de kerbs was gebleven.


Maar goed, ik zeg dus ook niet dat Vettel fout is, maar dat hij wel meer had kunnen doen om het te voorkomen.
Beter anticiperen zeg maar.
Vandaar dat ik niet vind dat hij volledig vrijuit gaat.

En dat is echt het laatste wat ik erover te zeggen heb. :)


0634

Citaat van: monaco2011 op 30 maart 2012 - 21:52:53
Citaat van: Jeroen op 30 maart 2012 - 21:46:52
Wij hebben ook een uitzonderlijk slim forum hier. ;)
ja, dat geloof ik ook wel ja. Wel apart om te zien wat F1 (coureurs) bij bepaalde mensen losmaakt. Zometeen krijgen we ook nog F1 hooligans ofzo ;)
Zeker. Als één van de McLaren rijders kampioen wordt, ga ik bij de huldiging een paar bushokjes op het Leidseplein slopen. ;)

monaco2011

Citaat van: Kootje op 30 maart 2012 - 22:05:30
Citaat van: monaco2011 op 30 maart 2012 - 21:49:33
ja, dat Vettel te ver naar links ging, maar op de beelden is duidelijk te zien dat dat niet zo is!!!

Zo duidelijk is dat echt niet.
Anders zou ik wel alleen staan in die mening, en dat doe ik dus niet.
tja, je hebt zelf al toegegeven dat Karthikeyan een fout maakt, dat zeg je dus indirect dat Vettel m genoeg ruimte heeft gegeven. Ik zie Vettel niet onverwachts naar links sturen ofzo, en hij heeft recht op de race-lijn en houdt daarbij rekening met Narain


Citaat
CitaatJe moet wel heel eigenwijs zijn om dat vol te blijven houden.

Ben ik ook, wist je dat nog niet.  ;) ;D


CitaatKijk voor de gein nog eens naar de foto's ;)

Niet nodig.
Zoals gezegd is die serie foto's niet volledig.
Als je er nog 3 - 4 foto's voorplaatst, zul je zien dat die ruimte er niet was, tenzij hij op de kerbs was gebleven.


Maar goed, ik zeg dus ook niet dat Vettel fout is, maar dat hij wel meer had kunnen doen om het te voorkomen.
Beter anticiperen zeg maar.
Vandaar dat ik niet vind dat hij volledig vrijuit gaat.

En dat is echt het laatste wat ik erover te zeggen heb. :)
die 3 tot 4 foto's ervoor doen er totaal niet toe, het gaat om het moment dat Karthikeyan naar rechts besluit te sturen. hij zit op dat moment op een droog stuk baan en tussen hem en Vettel zit zo'n 2 meter (schat  ik). Hoe kun je nou op zoiets anticiperen? als Vettel hier niet vrij uit gaat, dan gaat er nooit iemand meer vrijuit bij een incident, dan kun je altijd wel gaan roepen dat de ander niet goed anticipeerde.

Ja, ik ben er ook wel klaar mee, tijd voor een lekker flesje Grolsch ;)

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 30 maart 2012 - 22:17:05
Citaat van: monaco2011 op 30 maart 2012 - 21:52:53
Citaat van: Jeroen op 30 maart 2012 - 21:46:52
Wij hebben ook een uitzonderlijk slim forum hier. ;)
ja, dat geloof ik ook wel ja. Wel apart om te zien wat F1 (coureurs) bij bepaalde mensen losmaakt. Zometeen krijgen we ook nog F1 hooligans ofzo ;)
Zeker. Als één van de McLaren rijders kampioen wordt, ga ik bij de huldiging een paar bushokjes op het Leidseplein slopen. ;)
ok, dan supporter ik dit jaar een keertje voor McLaren. Dat wil ik wel zien nl.

janke

#523
Ik volg deze discussie al een paar dagen. Maar misschien valt het kwartje niet bij mij. Gaat het nu over de fout van die Narain vs Vettel. Of gaat het om die lullige woorden die Vettel rond bazuind?? Aan de ene kant moet een groot wereldkampioen niet zo bijdehand doen. Aan de andere kant heeft een ieder emotie. We weten toch dat een Duitser daar niet zo goed mee om kan gaan. Help me even, ik zie een race voor me daar MS achterop een andere knalt en meneer even in een pitbox bij de coureur verhaal komt halen. Kleine Todt wees hem weer terug naar de Ferrari box. Waar en wanneer??
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Het welbekende moment op Spa in 1998!
Als de dag van gisteren, heb toen wel een paar bushokjes op de Neude in elkaar getrapt... ;D