Poll: Welke team zet jij op één?

Gestart door Enzo, 25 februari 2012 - 20:19:08

« vorige - volgende »

Hoe is de krachtsverhouding momenteel?

Red Bull
McLaren
Ferrari
Mercedes
Lotus

Fabian

Citaat van: robbert op 15 maart 2012 - 21:07:45
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 maart 2012 - 20:51:07
Ik denk dat je Ferrari ook niet moet afschrijven. Alonso kan echt wel wat met die auto, alleen zal het niet meteen een topauto zijn. Maar als Ferrari zich snel kan verbeteren is er nog hoop voor het team.

hopelijk dan sneller dan vorig seizoen, of er is helemaal geen hoop meer
Dat zal wel moeten, het lukte McLaren vorig jaar wel, maar of het Ferrari gaat lukken.

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 15 maart 2012 - 21:11:48
Citaat van: robbert op 15 maart 2012 - 21:07:45
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 maart 2012 - 20:51:07
Ik denk dat je Ferrari ook niet moet afschrijven. Alonso kan echt wel wat met die auto, alleen zal het niet meteen een topauto zijn. Maar als Ferrari zich snel kan verbeteren is er nog hoop voor het team.

hopelijk dan sneller dan vorig seizoen, of er is helemaal geen hoop meer
Dat zal wel moeten, het lukte McLaren vorig jaar wel, maar of het Ferrari gaat lukken.


Ik denk dat Ferrari zich kan herstellen van een slechte start, maar of ze die stijgende lijn ook kunnen vasthouden?

Schumiiii

Ik voel het, schumacher wint dit jaar ne race se, vandaag goede resultaten, geen probleem meer mee de slijtage van de banden al is da afwachten tot de race maar tziet er beter uit dan vorige 2jaren, voorgevoel :). Kan leuk worden als mercedes zich ook mengt tussen de andere toppers.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 13:43:33

Ik denk dat Ferrari zich kan herstellen van een slechte start, maar of ze die stijgende lijn ook kunnen vasthouden?

Ze zullen zich best kunnen herstellen, alleen is dat herstel nu gericht op de F2012 die pas tijdens de tests in Mugello in actie zal komen.
Dat herstel komt dan denk ik te laat om zich nog in de titelstrijd te kunnen mengen.
Een enkele zege en wat podia is dan alle eer die er te halen valt.
Dat wetende is het nu al 'n verloren seizoen.

Kootje

Citaat van: Schumiiii op 16 maart 2012 - 15:11:34
Ik voel het, schumacher wint dit jaar ne race se, vandaag goede resultaten, geen probleem meer mee de slijtage van de banden al is da afwachten tot de race maar tziet er beter uit dan vorige 2jaren, voorgevoel :). Kan leuk worden als mercedes zich ook mengt tussen de andere toppers.

Sorry, m'n Vlaams is niet zo goed.
Met NE RACE SE, bedoel je 'n race ??? of race na race ??

In dat eerste geval hoop ik dat je gelijk krijgt, maar 'n dominante Schumi is wel het laatste waar ik op zit te wachten.

Franky R.

Citaat van: Schumiiii op 16 maart 2012 - 15:11:34
Ik voel het, schumacher wint dit jaar ne race se, vandaag goede resultaten, geen probleem meer mee de slijtage van de banden al is da afwachten tot de race maar tziet er beter uit dan vorige 2jaren, voorgevoel :) . Kan leuk worden als mercedes zich ook mengt tussen de andere toppers.


Hopen mag... ;)

Schumiiii

Citaat van: Kootje op 16 maart 2012 - 15:14:23
Citaat van: Schumiiii op 16 maart 2012 - 15:11:34
Ik voel het, schumacher wint dit jaar ne race se, vandaag goede resultaten, geen probleem meer mee de slijtage van de banden al is da afwachten tot de race maar tziet er beter uit dan vorige 2jaren, voorgevoel :). Kan leuk worden als mercedes zich ook mengt tussen de andere toppers.

Sorry, m'n Vlaams is niet zo goed.
Met NE RACE SE, bedoel je 'n race ??? of race na race ??

In dat eerste geval hoop ik dat je gelijk krijgt, maar 'n dominante Schumi is wel het laatste waar ik op zit te wachten.

Lap, alweer vergeten er hier hollanders op de fora zitten ;). Ik bedoelde inderdaad; schumacher wint dit jaar zeker 1 race, een race noem het zoals je wil :-) of minstens 1 race.

De manier waarop ik het had gezegd is; hier se= hier zie, ik gooi de kaarten op de tafel en het zal zo zijn, schumacher zal een race winnen dit seizoen, ik zou niet weten hoe ik het anders moet gaan uitleggen ;).
Is mijn fout; ik spreek geen AN, ik spreek en typ altijd dialect.

Schumiiii

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 15:36:14
Citaat van: Schumiiii op 16 maart 2012 - 15:11:34
Ik voel het, schumacher wint dit jaar ne race se, vandaag goede resultaten, geen probleem meer mee de slijtage van de banden al is da afwachten tot de race maar tziet er beter uit dan vorige 2jaren, voorgevoel :) . Kan leuk worden als mercedes zich ook mengt tussen de andere toppers.


Hopen mag... ;)

Ik ben gvdm te laat om te wedden; er stond een weddenschap bij dat schumi 1 race zou winnen dit seizoen en dit aan 4.50 euro per ingezette euro, ik ging 100 euro inzetten maar lap, tis foetsie, de smeerlapkes :).
En nu ze gezien hebben schumacher goeie trainign heeft gereden hebben ze zijn waarden al doen zakken om bv de grand prix en dergelijke meer te winnen, miljaarde dzju, te lang gewacht e. Vorig seizoen te vroeg geweest en heel wat geld kwijt gespeeld, nu ik er zeker van ben ik een gedeelte terug kan winnen ben ik te laat mee.

Kootje

Citaat van: Schumiiii op 16 maart 2012 - 15:52:18
Lap, alweer vergeten er hier hollanders op de fora zitten ;). Ik bedoelde inderdaad; schumacher wint dit jaar zeker 1 race, een race noem het zoals je wil :-) of minstens 1 race.

Die Hollanders ook altijd.
Moet je er ook mee.  :D

CitaatIs mijn fout; ik spreek geen AN, ik spreek en typ altijd dialect.

Geeft niet, meestal begrijp ik dat ook wel.
Alleen nu ff niet.
Maar je hebt 't goed uitgelegd hoor.
Nu hoop ik met je mee.
Eén of twee overwinningen gun ik 'm nog wel.

Schumiiii

Citaat van: Kootje op 16 maart 2012 - 16:21:12
Citaat van: Schumiiii op 16 maart 2012 - 15:52:18
Lap, alweer vergeten er hier hollanders op de fora zitten ;). Ik bedoelde inderdaad; schumacher wint dit jaar zeker 1 race, een race noem het zoals je wil :-) of minstens 1 race.

Die Hollanders ook altijd.
Moet je er ook mee.  :D

CitaatIs mijn fout; ik spreek geen AN, ik spreek en typ altijd dialect.


Eén of twee overwinningen gun ik 'm nog wel.

Is dat alles? :-). We want more.

0634

Het zou leuk zijn als Merc een race wint, zeker Rosberg gun ik het zo onderhand wel. Maar ik denk nog steeds van niet. VT's zeggen nou eenmaal niet veel, al zullen ze wel wat dichter bij zitten dan voorheen (hoop ik).

Enzo

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 17:24:45
Het zou leuk zijn als Merc een race wint, zeker Rosberg gun ik het zo onderhand wel. Maar ik denk nog steeds van niet. VT's zeggen nou eenmaal niet veel, al zullen ze wel wat dichter bij zitten dan voorheen (hoop ik).

Natuurlijk zou het mooi zijn als Rosberg z'n eerste race wint. Maar het zou helemaal een 'Feel good story' zijn als Schumacher er een wint, zeker na zijn moeizame rentree. Sta ik hier alleen in?

Franky R.

Citaat van: Enzo op 16 maart 2012 - 17:28:03
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 17:24:45
Het zou leuk zijn als Merc een race wint, zeker Rosberg gun ik het zo onderhand wel. Maar ik denk nog steeds van niet. VT's zeggen nou eenmaal niet veel, al zullen ze wel wat dichter bij zitten dan voorheen (hoop ik).

Natuurlijk zou het mooi zijn als Rosberg z'n eerste race wint. Maar het zou helemaal een 'Feel good story' zijn als Schumacher er een wint, zeker na zijn moeizame rentree. Sta ik hier alleen in?


'feel good story'?
Ik heb liever dat Rosberg zijn eerste GP wint, dan dat Scumacher die toch al zoveel succes heeft gehad weer GP aan zijn palmares toevoegt.

Folkert

Citaat van: Schumiiii op 16 maart 2012 - 15:54:04
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 15:36:14
Citaat van: Schumiiii op 16 maart 2012 - 15:11:34
Ik voel het, schumacher wint dit jaar ne race se, vandaag goede resultaten, geen probleem meer mee de slijtage van de banden al is da afwachten tot de race maar tziet er beter uit dan vorige 2jaren, voorgevoel :) . Kan leuk worden als mercedes zich ook mengt tussen de andere toppers.


Hopen mag... ;)

Ik ben gvdm te laat om te wedden; er stond een weddenschap bij dat schumi 1 race zou winnen dit seizoen en dit aan 4.50 euro per ingezette euro, ik ging 100 euro inzetten maar lap, tis foetsie, de smeerlapkes :).
En nu ze gezien hebben schumacher goeie trainign heeft gereden hebben ze zijn waarden al doen zakken om bv de grand prix en dergelijke meer te winnen, miljaarde dzju, te lang gewacht e. Vorig seizoen te vroeg geweest en heel wat geld kwijt gespeeld, nu ik er zeker van ben ik een gedeelte terug kan winnen ben ik te laat mee.
Denk dat je niet te veel waarde kan hechten aan de tijd van Schumacher.
Denk dat schumacher en mercedes nog wel wat te kort komen om dit jaar te winnen. Pole van merc kan ik nog wel zien gebeuren. Maar een overwinning? Nee dat gaat ze niet lukken.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Enzo op 16 maart 2012 - 17:28:03
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 17:24:45
Het zou leuk zijn als Merc een race wint, zeker Rosberg gun ik het zo onderhand wel. Maar ik denk nog steeds van niet. VT's zeggen nou eenmaal niet veel, al zullen ze wel wat dichter bij zitten dan voorheen (hoop ik).

Natuurlijk zou het mooi zijn als Rosberg z'n eerste race wint. Maar het zou helemaal een 'Feel good story' zijn als Schumacher er een wint, zeker na zijn moeizame rentree. Sta ik hier alleen in?
Och, ik gun iedereen een zege, dus Schumacher ook. Ik heb aan geen van allen een uitgesproken hekel. Maar goed, dan liever Rosberg, die won nog nooit, Schumacher heb ik al 91 keer bovenop dat podium gezien. Waarom zou ik het MS dan meer gunnen?