Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

rafael25

Citaat van: Jozef op 05 maart 2012 - 13:42:03
Lage neus!

Gelijk de tweede mooiste auto van het pak. :P

Duidelijk te zien dat ze een samenwerking met Mclaren hebben, dezelfde soort neus. Wel opvallend weinig sponsoren!

Jozef

Weinig? De hele neus, sidepods en motorkap barsten van de sponsoren. Wat lijkt te ontbreken is een hoofdsponsor maar dat is Marussia zelf natuurlijk.

rafael25

@Jozelf

ja maar bedoel met sponsoren eigenlijk opvulling van de wagen, maar je hebt qua interpretatie gelijk, ik had het anders moeten verwoorden..

Jozef

Het zijaanzicht dat nu op deze site staat is wel weer erg leeg trouwens. Dus je hebt waarschijnlijk toch gelijk. :P

Fabian

http://www.leblogauto.com/wp-content/uploads/2012/03/marussia_mr01.jpg

Op de neus zit wel sponsoring. Maar zijkant is inderdaad wel een beetje leeg.

Franky R.

Het rode gedeelte voor de sidepods is idd. erg 'kaal'...Ook opvallend is dat Virgin slechts met zeer kleine stickers op de auto staat. Terwijl er toch werd gesproken van 'voortzetting van de samenwerking'?

monaco2011

Citaat van: rafael25 op 05 maart 2012 - 13:52:02
Citaat van: Jozef op 05 maart 2012 - 13:42:03
Lage neus!

Gelijk de tweede mooiste auto van het pak. :P

Duidelijk te zien dat ze een samenwerking met Mclaren hebben, dezelfde soort neus. Wel opvallend weinig sponsoren!
dezelfde soort neus?? de enige overeenkomst die ik zie is dat er geen bobbel inzit

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 05 maart 2012 - 17:53:07
Citaat van: rafael25 op 05 maart 2012 - 13:52:02
Citaat van: Jozef op 05 maart 2012 - 13:42:03
Lage neus!

Gelijk de tweede mooiste auto van het pak. :P

Duidelijk te zien dat ze een samenwerking met Mclaren hebben, dezelfde soort neus. Wel opvallend weinig sponsoren!
dezelfde soort neus?? de enige overeenkomst die ik zie is dat er geen bobbel inzit

Zie de overeenkomsten ook niet ??  :-\

0634

Nope, is een behoorlijk andere neus inderdaad.

monaco2011

en de laatste; http://www.autosport.com/news/report.php/id/97856
zeker niet de lelijkste, wel de langzaamste waarschijnlijk

Kootje


Folkert

Citaat van: monaco2011 op 05 maart 2012 - 17:53:07
Citaat van: rafael25 op 05 maart 2012 - 13:52:02
Citaat van: Jozef op 05 maart 2012 - 13:42:03
Lage neus!

Gelijk de tweede mooiste auto van het pak. :P

Duidelijk te zien dat ze een samenwerking met Mclaren hebben, dezelfde soort neus. Wel opvallend weinig sponsoren!
dezelfde soort neus?? de enige overeenkomst die ik zie is dat er geen bobbel inzit
Nou ja het is wel van het zelfde soort ;). De niet geboggelde neus en de geboggelde neus :P
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: robbert op 05 maart 2012 - 11:55:32
Citaat van: Makke op 05 maart 2012 - 10:54:16
Citaat van: Burorri op 04 maart 2012 - 22:03:42
Klopt, maar de mac ging vorig jaar ook terug naar basis ontwerp ipv hun invinuentieve ontwerp. Misschien kan Ferrari dat ook doen.

McLaren heeft vorig jaar inderdaad hun innovatief uitlaatontwerp laten varen omdat, laat het ons zo stellen, het iets te innovatief was.  ;D Nu, als ik de berichten volg is Ferrari de weg opgegaan van Red Bull en hebben ze héél wat gekopieerd. Misschien is een stap terug zoals bij McLaren niet mogelijk, of ze zitten met quasi identiek hetzelfde pakket als vorig jaar. Dan kunnen ze beter dit ontwerp een kans blijven geven tot ze genoeg tijd gehad hebben om conclusies te trekken.

en blijkbaar zal het niet lukken met het kopieren, want snel zijn ze niet. Ze gaan zelfs niet kunnen strijden om het podium volgens pat fry

't Is ook kort dag eh. Indien alles klopt wat ik gelezen heb, dan verschilt de wagen van vandaag dag en nacht met die van vorig jaar. Als je dan slechts 12 testdagen hebt, dan wordt het wel héél moeilijk. Ik denk eerlijk gezegd dat Ferrari met dit scenario wel rekening gehouden had. Enfin, althans met een scenario waarbij ze niet meteen voor de zege konden vechten. Want indien ze nu pas het 4de of 5de team zullen zijn, dan is dat uiteraard een scenario waar ze niet bepaald rekening mee zouden gehouden hebben.

Nu, of Ferrari een slechte keuze gemaakt heeft kan je volgens mij pas binnen enkele maanden zeggen. Dan zou het moeten gaan loslopen en zouden ze in staat moeten zijn om voor races te vechten. Indien zo is dit seizoen misschien wel verknoeit, maar kunnen ze misschien wel vol uitpakken in het volgende.

0634


gloudiesaurus

Ze zijn langzaam maart HRT heeft tot nu toe mooie liveries, die van vorig jaar vond ik ook erg mooi...

En wie weet zijn ze niet langzaamste, de voorbereiding van Virgin is nou ook niet optimaal...

Maar Virgin en HRT zullen dit jaar wel in een eigen league rijden denk, verwacht dat Caterham met KERS verder afstand zal nemen.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is