Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

Niels_

Hoe verder het vordert, hoe amateuristischer het eruit ziet.

Enzo

#691
Tja ze moesten iets...
Ik verwacht in Melbourne een versie zoals RedBull en Mercedes.
Het komt heus wel goed met Ferrari, maar het WK kunnen ze vergeten denk ik.

Daarnaast valt het me op dat Domenicalli erg stil is de laatste tijd, zou hij geofferd worden voor deze misser? ::)

Jozef

Citaat van: Enzo op 04 maart 2012 - 21:40:57Het komt heus wel goed met Ferrari, maar het WK kunnen ze vergeten denk ik.

Je zou best gelijk kunnen hebben ook nog. Het ergste van al is dat het seizoen nog niet eens begonnen is en we toch al dit soort uitspraken enigszins onderbouwd kunnen doen.

Enzo

Citaat van: Jozef op 04 maart 2012 - 21:46:18
Citaat van: Enzo op 04 maart 2012 - 21:40:57Het komt heus wel goed met Ferrari, maar het WK kunnen ze vergeten denk ik.

Je zou best gelijk kunnen hebben ook nog. Het ergste van al is dat het seizoen nog niet eens begonnen is en we toch al dit soort uitspraken enigszins onderbouwd kunnen doen.

Dat komt dan toch voornamelijk door het testverbod en de grote budgetaire verschillen. Een inhaalslag maken is bijna niet meer te doen, zeker niet als het reglement hetzelfde is.

Folkert

Maar vergeet 2011 niet. Mac helemaal nergens en ineens staan ze daar. Er is nog(kleine) hoop voor ferrari.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 04 maart 2012 - 21:54:56
Maar vergeet 2011 niet. Mac helemaal nergens en ineens staan ze daar. Er is nog(kleine) hoop voor ferrari.

Ja, maar dit jaar hebben we geen innovatieve EBD die 1 sec laptime op kan leveren.
Ik zou terug gaan naar het ontwerp van vorig jaar, die was best goed zonder EBD.

Folkert

Citaat van: Enzo op 04 maart 2012 - 21:57:09
Citaat van: Burorri op 04 maart 2012 - 21:54:56
Maar vergeet 2011 niet. Mac helemaal nergens en ineens staan ze daar. Er is nog(kleine) hoop voor ferrari.

Ja, maar dit jaar hebben we geen innovatieve EBD die 1 sec laptime op kan leveren.
Ik zou terug gaan naar het ontwerp van vorig jaar, die was best goed zonder EBD.
Klopt, maar de mac ging vorig jaar ook terug naar basis ontwerp ipv hun invinuentieve ontwerp. Misschien kan Ferrari dat ook doen.

Aan de andere kant, ze kunnen nu ook verder gaan en de auto exploiteren en laten zien hoe goed de auto kan worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Tja, who knows.
Het aftellen is nu echt begonnen, kom maar op met Melbourne!  8)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 04 maart 2012 - 22:03:42
Citaat van: Enzo op 04 maart 2012 - 21:57:09
Citaat van: Burorri op 04 maart 2012 - 21:54:56
Maar vergeet 2011 niet. Mac helemaal nergens en ineens staan ze daar. Er is nog(kleine) hoop voor ferrari.

Ja, maar dit jaar hebben we geen innovatieve EBD die 1 sec laptime op kan leveren.
Ik zou terug gaan naar het ontwerp van vorig jaar, die was best goed zonder EBD.
Klopt, maar de mac ging vorig jaar ook terug naar basis ontwerp ipv hun invinuentieve ontwerp. Misschien kan Ferrari dat ook doen.

McLaren heeft vorig jaar inderdaad hun innovatief uitlaatontwerp laten varen omdat, laat het ons zo stellen, het iets te innovatief was.  ;D Nu, als ik de berichten volg is Ferrari de weg opgegaan van Red Bull en hebben ze héél wat gekopieerd. Misschien is een stap terug zoals bij McLaren niet mogelijk, of ze zitten met quasi identiek hetzelfde pakket als vorig jaar. Dan kunnen ze beter dit ontwerp een kans blijven geven tot ze genoeg tijd gehad hebben om conclusies te trekken.


robbert

Citaat van: Makke op 05 maart 2012 - 10:54:16
Citaat van: Burorri op 04 maart 2012 - 22:03:42
Citaat van: Enzo op 04 maart 2012 - 21:57:09
Citaat van: Burorri op 04 maart 2012 - 21:54:56
Maar vergeet 2011 niet. Mac helemaal nergens en ineens staan ze daar. Er is nog(kleine) hoop voor ferrari.

Ja, maar dit jaar hebben we geen innovatieve EBD die 1 sec laptime op kan leveren.
Ik zou terug gaan naar het ontwerp van vorig jaar, die was best goed zonder EBD.
Klopt, maar de mac ging vorig jaar ook terug naar basis ontwerp ipv hun invinuentieve ontwerp. Misschien kan Ferrari dat ook doen.

McLaren heeft vorig jaar inderdaad hun innovatief uitlaatontwerp laten varen omdat, laat het ons zo stellen, het iets te innovatief was.  ;D Nu, als ik de berichten volg is Ferrari de weg opgegaan van Red Bull en hebben ze héél wat gekopieerd. Misschien is een stap terug zoals bij McLaren niet mogelijk, of ze zitten met quasi identiek hetzelfde pakket als vorig jaar. Dan kunnen ze beter dit ontwerp een kans blijven geven tot ze genoeg tijd gehad hebben om conclusies te trekken.

en blijkbaar zal het niet lukken met het kopieren, want snel zijn ze niet. Ze gaan zelfs niet kunnen strijden om het podium volgens pat fry

rafael25

Begrijp me niet verkeerd Stri. Ik denk dat McLaren een dijk van een auto heeft en Red Bull anno 2012 onderschatten is het stomste wat je kan bedenken. Dus Lotus als '3e team' is een logische redenering.
Ik kan me ook wel in de voorspelling vinden .
1. McLaren
2. Redbull
3. Mercedes
4. Ferrari
5. Lotus

McLaren, Redbull en Mercedes spelen al weken verstoppertje en proberen ook niet de tijdenlijsten aan te voeren. Ik geloof wel dat Mercedes het derde team zal zijn dit jaar. Maar het kampioenschap zal gewoon gaan tussen McLaren en Redbull.

rafael25

Citaat van: robbert op 05 maart 2012 - 11:55:32
Citaat van: Makke op 05 maart 2012 - 10:54:16
Citaat van: Burorri op 04 maart 2012 - 22:03:42
Citaat van: Enzo op 04 maart 2012 - 21:57:09
Citaat van: Burorri op 04 maart 2012 - 21:54:56
Maar vergeet 2011 niet. Mac helemaal nergens en ineens staan ze daar. Er is nog(kleine) hoop voor ferrari.

Ja, maar dit jaar hebben we geen innovatieve EBD die 1 sec laptime op kan leveren.
Ik zou terug gaan naar het ontwerp van vorig jaar, die was best goed zonder EBD.
Klopt, maar de mac ging vorig jaar ook terug naar basis ontwerp ipv hun invinuentieve ontwerp. Misschien kan Ferrari dat ook doen.

McLaren heeft vorig jaar inderdaad hun innovatief uitlaatontwerp laten varen omdat, laat het ons zo stellen, het iets te innovatief was.  ;D Nu, als ik de berichten volg is Ferrari de weg opgegaan van Red Bull en hebben ze héél wat gekopieerd. Misschien is een stap terug zoals bij McLaren niet mogelijk, of ze zitten met quasi identiek hetzelfde pakket als vorig jaar. Dan kunnen ze beter dit ontwerp een kans blijven geven tot ze genoeg tijd gehad hebben om conclusies te trekken.

en blijkbaar zal het niet lukken met het kopieren, want snel zijn ze niet. Ze gaan zelfs niet kunnen strijden om het podium volgens pat fry

Ik heb mijn vermoedens dat Ferrari kan worden geduwd naar de vierde plaats door Mercedes als Massa het niet goed gaat. ;D

Folkert

Citaat van: rafael25 op 05 maart 2012 - 12:18:05
Begrijp me niet verkeerd Stri. Ik denk dat McLaren een dijk van een auto heeft en Red Bull anno 2012 onderschatten is het stomste wat je kan bedenken. Dus Lotus als '3e team' is een logische redenering.
Ik kan me ook wel in de voorspelling vinden .
1. McLaren
2. Redbull
3. Mercedes
4. Ferrari
5. Lotus

McLaren, Redbull en Mercedes spelen al weken verstoppertje en proberen ook niet de tijdenlijsten aan te voeren. Ik geloof wel dat Mercedes het derde team zal zijn dit jaar. Maar het kampioenschap zal gewoon gaan tussen McLaren en Redbull.
Ferrari boven Lotus? Nee, daar geloof ik niet in. Ik denk echt dat Lotus minimaal het 3de team gaat worden. Zoals Franky al zij: Waarom show off tijden rijden en dan het seizoen rampzalig beginnen om rond p10 rond te rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25



Marussia toont nieuwe wagen op Silverstone

Jozef

Lage neus!

Gelijk de tweede mooiste auto van het pak. :P